(3.0) MASKELER DÜŞÜYOR

511 45 74
                                    


[[[✒️__]]]

Piknikte ki o feci günün ardından yirmi gün geçmişti. Yaralarım kapanmış olsa da arada bir acıyor ya da ağrıyordu ama onun dışında bir sorun yoktu. Çok sevgili kocam sağolsun bana el bebek, gül bebek bakıyordu.

Tabi bu sırada da Zafer abiyle ikisinin gözü Türkiye'ye gelen şu mafya anasındaydı. Volkan abi de Zafer abi tarafından uyarılmıştı ki o da önlemini alsın, kulağına gelebilecek herhangi bir bilgide onlara da haber verebilsin diye.

Onlar ciddi konularla ilgilenirken ben haybeci gibi Nico'nun bana aldığı dizüstü bilgisayarımdan online oyunumu oynarken kendimi para basarak vip 15'lere kadar çıkarmış, tüm avantajlardan yararlanarak sunucu da hakimiyet kurmuştum. Lonca kurduğumda adını 'Türk'ün gücü siker götü' koymuştum ama yabancılar tarafından çok tepki çektiği için 'Hepimiz kardeşiz' diye değiştirdim. Loncadakiler 'bu nasıl bir geri vites' deyip beni topa tutmuştu. Eee... ben pek savaş adamı değildim. Barış yanlısıydım ve eşim dediğim adam İtalyan'dı. Başka ne yapabilirdim ki?

"Bebeğim..."

Oyuna o kadar dalmışım, boss kesmeye o kadar çok kendimi vermişim ki kocamın geldiğini duymamıştım. Oyunu kapatıp bilgisayarı kenara koyarak yerimden kalktım ve beyime sarıldım.

"Hoşgelmişsen beyim."dedim şive yapmaya çalışarak.

Gülüp saçlarımın üzerine bir öpücük kondurdu. "Benim güzel bebeğim."

Ulan ağzını mıncırdığımın adamı! Bana böyle tatlı tatlı konuşunca acayip gaza geliyor, sevişme isteği ile dolup taşıyorum.

Beni kucağına alırken bacaklarımı beline sardım. Yatağın kenarına oturup boynuma sert bir öpücük kondurdu. "Bebeğim, yarın akşam iş adamları ve iş kadınları için düzenlenen bir maskeli balo var. Benimle gelmek ister misin?"

Anam! Bayağı eğlenceli bir şeye benziyor. Tıpkı filmlerdeki gibi.

"Olur valla. Evde takılmaktan sıkıldım. Beni mahalleye yollamıyorsun. Üstüne bir de yanımda olmayınca evden çıkmama da izin vermiyorsun. Vallaha da çok süper olur. Hep merak etmişimdir bu tarz şeyleri. Senin koluna girip millete afi keserim artık."

"O son söylediğini anlayamadım bebeğim."

"Gösteriş yaparım demek istedim. Neden benim dilimden sadece Polat abi ile Yaman abi anlıyor ki? Başka herkese açıklama yapmak zorunda kalıyorum."

"Üzgünüm bebeğim ama ben Türkçe biliyorum. Argo Türkçesi değil."

Bu söylediğine gülüp ona daha sıkı sarıldım. "Canım kocam."

"Mio piccolo tesoro. (Minik sevgilim.)"

......                                                             ......

Ben maskeli baloyu eğlenceli bir şey sanmıştım ama değilmiş. Meğersem kostümlü baloyla karıştırmışım. Kadınlar üzerlerinde en şık elbise, erkekler ise takım elbise ya da smokinlerle, yüzlerindeki farklı detaylara sahip maskelerle etrafta dolaşıp iş konuşuyorlar, tanışıyorlar, en pahalı şampanyaları içip vals dediğimiz balo danslarını yapıyorlarmış. Öyle bir havası vardı ki her an kraliyet ailesi falan giriş yapacak diye bekledim. Hiçte bana göre bir ortam değilmiş.

KOD ADI : BELA [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin