Ana çiftimiz Afşar ve Nico'ya dönüyoruz. Bölüm başka çiftlerle ilgili olunca bölümün başında belirtirim. Bundan önce ki iki bölümde olduğu gibi.
[[[✒️__]]]
"Bebeğim, ben geldim."
"Hoşgeldin kocaların en taşaklısı, götümün direği, doğmamış çocuklarımın babası..."
Ne? Ben normal değilim ki normal kelimeler; aşkım, sevgilim falan diyim. Bunlar tam benden çıkabilecek hitap şekilleri işte. Hem kulağa monoton ve sıkıcı gelmiyor.
Nico gülerek hızlıca yakınıma gelip, belime kolunu sararak dudağıma bir öpücük kondurdu.
Aldığım tam gazla tekrar konuştum. "Ölürüm sana. Analar neler doğuruyor böyle. Gerçi senin kaknem ananı sevmiyorum ama yeryüzüne seni getirdiği için çok da düşmanlık beslemiyorum."
Onu bir kez daha güldürdüm. Dudakları boynuma inince bıyığı ve sakalı bir anlığına gıdıklanmama sebep oldu. Yine de aklım beni arkamdaki yatağımıza atma fikrindeydi. Şöyle güzelce bir de sikse tamam, yeme de yanında yat.
Öpücüğü bırakıp bir anlığına hareketsiz kaldı. Sonra geri çekilip dümdüz karşıya baktı. Nereye baktığını tahmin ediyordum. Yatağın yanındaki cama doğru uzanan duvardı. O duvarı daha bugün dekore ettim. Canım sıkılmıştı napayım.
"Bebeğim, bu nedir böyle?"
Düzenlediğim duvara dönüp bakarken hınzır bir şekilde gülümsedim. "Odamızda hiç yeşillik yoktu. Bende oksijen yapar, ferah bir ortam yaratır diye o duvarı düzenledim. Hoş olmamış mı?"
"Olmuş ama hoş diyemem. Sanki altında bir mesaj yatıyor gibi. Ayrıca birçok iç mimar tanısamda böyle bir tasarım kullananını hiç görmedim. Çok... sıradışı." Ne diyeceğini bilemeyip sıradışı demekte tam senden beklenirdi kocacım.
(Puhaajdhkajksjsl. Amk! Bu tasarımı görünce dedim tam Afşar'a göre. Kafadan kontak olan o ne de olsa. Ulan bu tasarımın alt yazısı BDSM diye bağırıyor. Aosjsilakal. İki dakika yazamadım. Şu resme bakıp gülmekten öldüm. Kusura bakmayın. Devam...)
Nico'nun yüz ifadesine bakınca kahkahayı patlattım. Onları birazda espiri olsun diye koymuştum.
"Bebeğim, bu şeyi... yani tasarımı sonra konuşur, durumu iyileştirici bir şeyler yaparız. Şimdi benimle aşağıya gelmeni istiyorum. Sana bir sürprizim var."
"Sürpriz mi? Sürprizlerine bayılıyorum, mio marito (kocam)."
Parmaklarımızı birbirine geçirerek el ele aşağıya indik. Salona girdiğimiz anda gördüğüm kişiyle sevinç çığlığı attım. "AAAAA! Alemdar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI : BELA [GAY]
قصص عامةHedef: Sugar Daddy kurgusunun ve yan karakterlerin hikayesinin devam kitabıdır. Konusunu buraya yazıpta spoiler falan vermeyeceğim. Ana ve yan kitapları okumamış olanlar profilimden ulaşabilir: 1.Hedef: Sugar Daddy 2.Bu Sevda Pek YAMAN 3.Kıvılcım ...