[[[✒️__]]]🚨 🔞 Dikkat! Derin sulara giriyorsunuz!
Evimize girer girmez daha fazla dayanamayıp öpüşmeye başlamıştık ve dudaklarımızın ayrılmasını istemediğim için kollarımı boynuna sarmış, sıçrayarak bacaklarımla da belini kavramıştım. Büyük elleri kalçalarımı avucuyla sabitlemiş ve tutkuyla sıkmıştı.
Onunla öpüşürken başım bir sağa bir sola yatıyor, dudaklarımı daha çok aralayarak onun dilini ağzımın içine davet ediyordum. Öpüşmelerimizin şiddeti yüzünden alt dudağımın şimdiden berelendiğini ve yarına şişeceğini tahmin edebiliyordum.
Katı çıkıp odamıza ulaştığımızda ve sırtım kapıya dayandığında sonunda nefes alabilmek için kısa süreliğine dudaklarımızı ayırdık.
"Daddy... Ah babacık..."
Hızlı nefeslerimizi birbirimizin yüzüne verirken, aşkla ve tutkuyla parlayan gözlerimizi bir an bile üzerimizden çekmedik.
Sert kaslardan oluşan vücudunu bana bastırırken, çoktan erekte olmuş organını kalçalarım arasında hissetmemi sağladığında inleyerek karşılık verdim.
"Kıyafetin üzerinden beni sikmeyi mi düşünüyorsun kocacım? O zaman kıyafete bir delik açman gerek."
Hafifçe gülerek geri çekilirken ayaklarımın yere basmasını sağladı. "Beni ödüllendireceğini söylemiştin bebeğim."
"O zaman soyun ve yatakta beni bekle babacık. Görünce bayılacaksın."
Kıyafetlerimizin bulunduğu küçük soyunma odasına yönelirken kalçama sabırsızlığını belli eden bir şaplak atarak beni yolladı.
Neyse ki daha önceden böyle zamanlar için alıpta sakladığım birkaç seksi silahım vardı. Kendi kıyafet alanımın derinlerinde bulunan kutuyu dışarı çıkarıp hızlıca giysilerimden kurtuldum. Açıkçası bu tarz şeyler giyeceğim zaman kendimi çok heyecanlı ve tahrik olmuş bulurdum.
Giyindiğimde içerideki aynada kendime bir bakış atarak onayladım. Bu sefer bir yırtıcıyı oynamak istemiştim. Bakalım Nico bu panteri nasıl karşılayacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI : BELA [GAY]
General FictionHedef: Sugar Daddy kurgusunun ve yan karakterlerin hikayesinin devam kitabıdır. Konusunu buraya yazıpta spoiler falan vermeyeceğim. Ana ve yan kitapları okumamış olanlar profilimden ulaşabilir: 1.Hedef: Sugar Daddy 2.Bu Sevda Pek YAMAN 3.Kıvılcım ...