Dikkat dikkat! Türbülansa giriyorsunuz. Kemerleri sıkın. Aosikalllal
🚨 🔞 Müstehcen sahneler içermektedir.
[[[✒️__]]]Nico gideli bir hafta olmuştu ve kendimi onu çok kötü bir şekilde özler hâlde bulmuştum. Normalde yaramazlık yapasım gelirdi ama kocam yokken de tadı yoktu. Onun yokluğunda harbi harbi ev hanımı gibi olmuştum. Adnan ve Erol abinin yanı sıra diğer korumalarım ve evde çalışan hizmetlilerde bunun farkına varmıştı. Sıkıntıdan onlara sardığım bile olmuştu ki mutfakta aşçıyla yaprakda sarmıştım. Her iki türlü de güzel sarardım anlayacağınız.
Şimdiyse salonda oturmuş kruvasanımı latte ile gömerken televizyondaki diziye dalmıştım. İçeriye bir anda giren beyaz takım elbiseli yakışıklı kocamı görmemle yerimden kalkmam bir oldu. Özlemle ve tüm sevgimle ona koşup sarıldım.
"Mi manchi un sacco. (Seni çok özledim.)"
"Il mio bambino... (Bebeğim)"
Başımın üzerine bir öpücük kondururken kokumu içine çekme sesini duydum. Bende yüzümü göğsüne gömmüş onu taklit etmekteydim. Öyle bir özlemiştim ki kokusu ciğerlerime doldukça gözlerim yaşarmaya başlamıştı.
"Kocam benim. Seni çok seviyorum."
Ellerini kalçalarımın altına yerleştirince ne yapmak istediğini anlayıp sıçrayarak bacaklarımı beline sardım. Ellerimi omuzlarına koyup yanaklarına bir sürü öpücük kondurdum. Bir türlü doymuyordum.
"Bebeğim, sakin ol." Heyecanımı ve tutkumu hissetmiş olmalı.
Beni taşıyarak yukarıdaki odamıza çıktı ve içeriye girince kapıyı kapatıp yatağa oturdu.
"İtalya da ne yaptınız?" Duygusal olarak çökmesinden çok korkuyordum. Giderken pek iyi değildi çünkü. Yanağımı omzuna yerleştirip yerimden ayrılmadan onun konuşmasını bekledim.
"Bu konuyu konuşmayı istemiyorum bebeğim. Sadece şunu söyleyebilirim. Babam artık yaşamıyor."
"Gerçek anlamda mı yoksa hani 'benim için öldü' şeklinde mi?"
"Gerçek anlamda."
Onun için bunu konuşmak zordu ve ben de ayrıntı sormayacaktım ama öğrenmek istediğim tek bir şey vardı. "Onu Zafer abi mi yoksa Volkan abi mi öldürdü?" Kendi babasını öldürmek onu yaralardı. Çünkü onu severek büyümüştü. Batı'nın ya da Volkan abinin babası gibi baştan şerefsizliğini göstermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI : BELA [GAY]
General FictionHedef: Sugar Daddy kurgusunun ve yan karakterlerin hikayesinin devam kitabıdır. Konusunu buraya yazıpta spoiler falan vermeyeceğim. Ana ve yan kitapları okumamış olanlar profilimden ulaşabilir: 1.Hedef: Sugar Daddy 2.Bu Sevda Pek YAMAN 3.Kıvılcım ...