(3.2) ACITAN TEK DÜŞÜNCE

515 55 80
                                    


[[[✒️__]]]

Nigel'ın verdiği bilgileri sindirmek özellikle Nico ve Zafer abi için zor olmuştu. Çünkü birinin öz, diğerinin üvey babasıydı. Kim baba dediği kişinin iyi gibi görünen ama aslında kötü biri olmasını ister ki? Volkan'ın ya da benim babam bile baştan şerefsizliklerini belli etmişti.

Bir haftadır Nico hem öfkeli, hem de ruh gibiydi. Onu neşelendirmek, iyi hissettirmek için elimden geleni yapsam da başarısız olmuştum. Normalde hemen yumuşar, neşelenir ya da sevgi gösterisinde bulunurdu. Belli ki kocam fena bunalıma girmişti.

Bu arada Nigel'a bilgisayarları hackleyen kişinin onlar olup olmadığını sormayı akıl eden ben olmuştum. Bize bunun arkasındaki kişininde Riccardo olduğunu söylemişti. Verdiği bu cevap Sherlock'luğumun da olmadığını göstermişti. Becerikli olduğum bir alan var mıydı acaba?

Bugün kendisine izin verip biraz evde dinlenmesi gerektiği konusunda baskı yaparak Nico'yu işe yollamamıştım. Bir gününü benimle geçirir, iş mevzusundan uzak durunca birazcık kendine gelir diye düşünmüştüm. Aynı şeyi Volkan abiye de söyleyeyim de Zafer abiye uygulasın. Şirketle de atanan müdür ilgileniversin bir zahmet.

WhatsApp

Afşar:
Volkan abicim

Volkan çevrimiçi...

(Görüldü)

Afşar:
Abi görüyorsun madem bir cevap yazsan

Açıkçası Volkan abiyle konuşurken o kadar rahat değildim. Kendi babasını bile gözünü kırpmadan vuran adamdan herşey beklenirdi çünkü. Nazım geçmez ona.

Volkan:
Ne oldu

Afşar:
Abi benimki kötü bir psikolojide seninki ne alemde

Volkan:
O da aynı
Şirkete gitmesine izin vermedim
Reha ve benimle
Eşin seninle vakit geçirince biraz iyi gelebilir

Afşar:
Biliyorum o yüzden bende onu işe göndermedim

Kalbimiz birmiş

(Görüldü)

Afşar:
Yazma beni rahat bırak demek istedin anlaşılmıştır

Tırstım be!

Telefonu bırakıp Nico'nun yanına gittim. Onu salonda değilde çalışma odasında bulmama neden şaşırmıyorum? İşe gitme dedim, evde iş görüyor.

"Amore mio. Mio marito. (Aşkım. Kocam.)"

Başını kaldırıp bana baktı. Sonra yeniden bilgisayarına döndü. Bu ne lan? Sanki ben ona karşı suç işlemişim gibi davranıyor. İlk defa sinirlenmeye başlıyorum.

"Nico." Sesim düşündüğümden sert çıkmıştı.

Başını kaldırıp bana baktı. Sessizdi.

"Sana karşı bir kusurum mu oldu? Neden benimle konuşmuyorsun? Beni üzüyorsun farkında mısın?"

"Afşar biraz yalnız kalmalıyım. Aklımı toparlamaya ihtiyacım var."

KOD ADI : BELA [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin