Bölüm Polat ile ilgilidir.
[[[✒️__]]]
Polat'ın ağzından;
"Soninda seni bulmişem Adar ağa!"
Dükkâna giren kişinin sert sesiyle söylediği isim kanımı dondurdu. Aradan geçen uzun yıllar sonra canlı kabuslarım geri dönüyordu.
Kaşlarımı çatarak ayağa kalktım. "Adar yok burada! Adar öldü!"
"Ne çobuh geldigin yeri unutmişsen. Sen Koçerlerin yeni agasisen. Buban ölim doşeginde. Gelecahsan bizimle." (İtalyanca ve Portekizce yazıp çizmek bile daha kolaymış lan. Aşiret kitabı kesinlikle yazmam.)
"Git buradan! Kimsenin ağası da paşası da olmayacağım. Ağanızın lanetli yerine kurulup insanlığımı kaybetmeyeceğim. Ben yıllar önce, 12 yaşımdayken seçimimi yaptım!"
Bir anda yanındaki genç adam silah çekip bana doğrulttu. "Bizimle gelecahsan. Amma öyle amma böyle. Bubanın kesin emri varidir."
Onlara yakın olsaydım belki silahlıyı etkisiz hâle getirirdim ama şu an ki mesafe buna izin vermiyordu. Ben ne yapabileceğimi düşünürken arka taraftan çıkan Muhsin amca dükkana ait olan, elindeki testereyi göstererek "Hele şunlara bak. Dağdan gelmişler şehire silahla zoraki adam kaçıracaklar. Doğrarım lan sizi."
Eh be Muhsin amca! Herif silah çekmiş sen testere gösteriyorsun. O elindekini kullanamadan alnının çatısına yersin kurşunu.
"Muhsin amca, sen karışma. Zarar görmeni istemiyorum."
"Olur mu öyle şey oğul? Sen bana Ferzan ile Beran'ımın emanetisin. Dünyadan göçüp gitmeden önce bu it soyunun bir gün seni bulabileceğini demişti bana."
Beran abinin ona hikayemi anlattığını bilmiyordum. Hâlbuki herkesten sır gibi saklamıştık.
"Yüri Adar! Heç gözinin yaşina bakmam yohsah."
Dişlerimi sıkarken alnımdaki bir damar sinirden atıyordu. Eğer beni götürürlerse, bir kez daha o şehire adım atarsam bu sefer kurtuluşum ölüm olurdu.
"Yettim gari!"diye bağırarak elindeki takım çantasını silahlı adamın kafasına çalan Ferit'le birlikte ben de harekete geçip silah çekemeden diğer adamı yumruğumla etkisiz hâle getirdim.
İkisi de yerde baygın yatarken Ferit gülüyordu. "Ulan hep istemiştim şöyle aksiyonlu bir sahnede rolüm olsun. Allah'ıma ikinizi de kurtardım."
Muhsin amca kahkaha attı. "Oğlum hep derdin elim ağır diye de inanmazdım sana. Lan adamın pekmezini akıttın resmen."
Ferit biraz utanarak ensesini kaşıdı. "Muhsin amca tek anladığım elektrik ya da su tesisatı değil. Bu lağım borularını bükmeyi de biliriz evelallah."
Muhsin amca elinde testere ile yanına gelip başını okşadı. "Helal lan sana. Yürekli delikanlıymışsın."
"Eyvallah. O değilde Muhsin amca o elindekiyle mi adamlara kafa tuttun? Testere filminden mi fırladın n'aptın?"
Ensesine bir tane tokat geçirip "Seni çok övmek iyi gelmiyor. Yürü bak işine. Bende bizim komiser Ramazan'ı arayayım. Alsın bu çöpleri buradan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI : BELA [GAY]
Fiction généraleHedef: Sugar Daddy kurgusunun ve yan karakterlerin hikayesinin devam kitabıdır. Konusunu buraya yazıpta spoiler falan vermeyeceğim. Ana ve yan kitapları okumamış olanlar profilimden ulaşabilir: 1.Hedef: Sugar Daddy 2.Bu Sevda Pek YAMAN 3.Kıvılcım ...