0.9

2.1K 478 699
                                    

235 oy, 325 yorum

***

Joyeon, yanındaki Savcı'ya 'nereye geldiklerine' dair bakarken Seungmin fazlasıyla alışkınmış edasıyla adımlarını atıyordu. Yan yana olan araba tamir dükkanlarından birine girdikleri zaman ustalardan biri yanlarına geldi.

"Buyurun?"

Seungmin elini uzattı. "Merhaba," Kimliğini gösterdi. "Savcı Kim Seungmin, sizde Lee Chang Soul olmalısınız."

"Evet," dedi adam merakla, kaşlarını kaldırdı. "Bir şey mi olmuştu?"

"Konuşacağımız daha uygun bir yer var mı?"

Savcı'nın bu sözleri üzerine ustanın odasına çıkarlarken Joyeon, merakla etrafı inceliyor ara sıra da bu merakının kölesi olarak takılıyordu. Odaya girdikleri zaman hemen kapıyı kapatmış, hızlı adımlarla Savcı'nın yanına oturmuştu.

Seungmin cebindeki fotoğrafı çıkardı, bu fotoğrafı mobeselerde arasa da bulamamış fakat etraftaki dükkanların kamera görüntülerini halleden gazeteci sayesinde eline geçirmişti, tuhaftır ki insanlar polisten korkuyor ama bir gazeteciye daha çok güveniyordu.

Fotoğrafı adamın önüne doğru itti. "Belediye Başkan'ının aracı birkaç gün önce sizin oto temizleme merkezinize yani buraya getirilmiş." diyerek sözlerine girdi. "Daha önce de birkaç kere getirilmiş, son zamanlarda sık olması dikkatimizi çekti."

Cümleleri, karşısındaki adamın gözle görülür bir şekilde gerilmesini sağlamıştı. Başkan'ın şu anda tüm ülkede olan skandalını bildiği için kendisi de tereddüt ediyordu ki Seungmin sözlerine devam etti.

"Eğer saklarsanız sizin zararınıza olur ama bizimle iş birliği yaparsanız güvence altına alabiliriz sizi."

"Anlıyorum, üzgünüm." Adam birkaç dakikalık tereddütten sonra başını sallayıp karşısındaki savcıya baktı. "Başkan, arabasını temizleyip kimseye konuşmamız hakkında... Para veriyordu."

Seungmin zaten bunları tahmin ediyordu, o yüzden hiç oralı olmadan merakla sordu. "Arabasını bu kadar gizli, neden temizletiyordu? O arabada temizlediğiniz şey neydi?"

"Ah..."

Adamın sürekli tökezleyişi savcıyı iyice sabırsızlaştırırken sonunda tamirci de bıkmış olmalı ki kafasını kaldırarak "Sperm." diye yanıtladığı zaman Joyeon duyduğu şeyle gözlerini kocaman açmış, yanakları kızarmış, Seungmin ise tahmin ettiği şeyin doğru olmasıyla içinden kendini tebrik etmişti.

"Arabada genelde onların kalıntısı oluyordu, bu yüzden gizli tutuyordu."

"Peki, en son temizlediğiniz de bundan dolayı mıydı?"

"Evet."

Savcı, küçük bir sorgudan sonra yanında stajyeri ile beraber ayrılırken "Joyeon," dedi arabasına binerek. "Bana bir hafta önce bugün başkanın ne yaptığını, kimlerle görüştüğünü, mobese kayıtlarını hepsini yolla."

Hyunjin'den gelen CEO'nun evine arama yapıldı mesajı ile de zaferle gülümsedi. "Bu davanın da sonuna yaklaşıyoruz."

Adliyeye geçip direkt ofisine girmiş, Minho'nun attığı mücevher fotoğraflarına bakmıştı. "Bizim başkana bak sen," diye mırıldandı eli dudaklarındayken. Tüm gün birleştirdiği detaylar ile bir rapor hazırlarken akşam hiç oyalanmadan eve geçmiş, önce kendini duşa atmıştı.

Güzel, sıcak bir duş rahatlamasına yetmişti bile. Bir de karnını doyursa işine devam edebilir diye düşünüyordu, lacivert pijama takımını giyip mutfağa geçerek dolaptan sebze çıkardı, onları keserken kapı çalmış, hareketleri duraksamıştı.

Law with Passion/SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin