500 yorum, 300 oy
***
Toplanan ekip başta ne kadar umutlu olsalar da basın toplantısına vakit yaklaştıkça geriliyordu. Hepsi Jisung'un odasında gergince oturmuşken Joyeon tüm dava dosyalarını ve kanıtları alıp geri gelmişti.
Jisung genelde konuşkan bir tipti fakat o haberi verdiğinden beri sadece masasındaki gardenya çiçeğine ait tüm test bilgilerini inceleyip duruyor, ses çıkarmıyordu. Minho ile öyle bir ilişkileri vardı ki bir isim vermeseler dahi tüm arkadaşları onların aralarında bir şey olduğunu bilirdi.
İkisi yan yana geldiğinde gülüşüp dururlar hatta adli tıpın koridorlarında doktor ciddiyetini kaybedip komiserle flörtleşerek gülüşürdü, buna da arkadaşlarının hepsi şahitti. Ne var ki güzel gülüşü, yüzünden kaybolmuş, kızarık gözleri, telaşlı ifadesi yerini almıştı.
Seungmin bileğindeki kol saatine baktı. "İki saatimiz kaldı."
"Seungmin sakın." Aniden Jisung sessizliğini bölüp hızla Savcı'ya baktı, kafasını iki yana salladı dolu gözlerle. "Biliyorsun onun yapmadığını, kimliği açıklanırsa Minho'nun tüm hayatı biter, halk şimdiden bir polis olduğunu bilerek delirmişken kimliği açıklanırsa... Minho kafasına çok takar ki..."
Onun ağlayan haliyle Seungmin, Başsavcı'nın sözlerini düşünüp küfür etmiş, Changbin ayaklanıp doktorun omuzunu sıvazlamıştı. Bu geceki basın toplasında halk orasında dolaşan katil bir polis mi sorgusunun gerçeği ve Minho'nun kimliği açıklanacaktı, Seungmin gerginlikle üstündeki ceketi çıkardığı zaman Chan masanın üstündeki suya uzanıp kapağını açmış ve ona uzatmıştı.
Savcı'nın gözleri suya gitti hemen ardından gazeteci ile buluşurken ihtiyacı olduğunu fark etmiş, hiçbir ses çıkarmadan suyu alıp içmişti. Çok değil birkaç yudumun sonunda dışarıdan gelen gürültülerle ayak sesleri olduğunu anlamışlar, hepsi yerinden ayaklanırken bir anda kapı açılmış içeri nefes nefese Komiser Hwang ve hemen arkasında Jeongin ile Felix girmişti.
"Bulduk!" dedi Hyunjin elindeki belgeleri sallayıp. "Savcı'm çiçekçiyi de görüntüyü de bulduk!"
Hızlıca onlar için açılan yere yerleşmişler, Hyunjin durumu özet geçmişti. Davadan Chan'ın haberi olduğu gibi her iki yardımcısının da haberi vardı, Komiser daha emniyetten ayrılmak üzereyken ikili kapıda onu görmüş ve yardımcı olabileceklerini söylemişlerdi.
Çiçekçiyi daha hızlı bulup görüntüleri ele geçirmişlerdi. Bunu açıklayan komiser hızla belgeyi masaya bıraktı. "Çiçek beş gün önce, cinayetten bir gün önce sipariş edilmiş. Saat tam dokuz otuz dört. Kuryenin çiçeği eve teslim ettiği saat ise on iki kırk iki."
"Cinayet günü o çiçek canlıydı!" dedi Jisung. "Minho onunla aynı ortamda duramaz ki! Kız uzun bir süre dayak yemişti, ayrıca ısırık izleri maskeyi açtığına işaret. Minho o kızı öldürse bile dayak atmaya, ısırmaya vakti olamazdı ki. Duramaz o evde çünkü polenlerin hepsi canlı."
Changbin elindeki flashı gösterdi. "Cinayet gününden emniyet kamerası."
Masada bilgisayarla ilgilenen iki asistandan Felix hızla onun elindeki belleği alıp dosyayı açmış, videoyu önlerine düşürmüştü. "Minho komiserin giriş saati dokuz çeyrek."
Changbin konuştu. "İlk ayrılma saati üç elli beş, ani bir kapkaç haberi gelmişti yakınlarda. İkimiz çıktık."
Kameradan o anı gösteren Felix ile beraber Seungmin heyecanla konuştu. "Sizin görev yerinizden kayıt var mı? Beraber döndüğünüze dair?"
Changbin bununla tam reddedecekken Jeongin gülümsedi. "Komiser Hwang o günün kayıtlarının gerekli olduğunu söylediği için bulduk Savcı'm. Burada."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Law with Passion/Seungchan
Fanfiction"Ne?" Gazeteci duyduğu şeyin şokunu üzerinden çabuk atarak ofisine giren savcının peşinden ilerledi. "Ne demek dava kapandı?!" Odaya girip savcının bileğini kavrayarak kendisine bakmasını sağladı. "Bir şey söylesene!" diye gürledi. "Uzatma." dedi...