Bölüm 10

1.1K 412 100
                                    

Bölüme oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım...♥️

Bol baş ağrılı bir gecenin ardından uyanmıştım.İlk işim hastaneye gidip rapor almak oldu.Tabiki kafama biri vurdu demek yerine bir anlığına gözüm karardı ve cam masanın köşesine vurdum dedim.Bence gayet iyi bir bahaneydi.Kafamdaki yara sayesinde bir hafta okuldan kurtulmuştum.Şimdi tek işim Baran'dan haber beklemekti.

Yatağıma uzandım ve elime test kitabımı aldım.Günlerdir çalışmaya fırsat bulamamıştım.Okulda çalışkan birisi olarak tanınıyorum eğer notlarım düşerse insanlar şüpheye düşebilir di.Ayrıca akrabalarımı tek başıma yaşamak için zar zor ikna etmiştim.Notlarım düşerse kesin yanıma gelirler.Bide onların derdini çekemezdim.

Saatlerce aralıksız tyt türkçe çalıştım taki Baran beni arıyana kadar.

-Her şey hazırmı?

-Baran:Evet Gölge.Konumu attım seni bekliyoruz.

-Yarım saate oradayım.

Hızla kıyafetlerimi giyindim ve bir sokak ileriye park ettiğim motorumun yanına gittim.Genellikle motoru tercih etmesemde şuan acelem vardı.Kaskımı taktım ve hızlı bir şekilde konuma yöneldim.

Saat 17:14

Muhtemel on beş dk da oraya varmış olurdum.Motorumu yolun yarısında bıraktım.Dikkat çekmek istemiyordum.Ayrıca orası çeteden insanlarla doluydu.Ben bu motora bir servet ödedim zarar görürse kalpten giderim.

Yada onların kalplerini sökerim.Bu daha mantıklı.Organlar iyi para ediyor.Gerçi şu ekonomide organ bile bir halta yaramaz ama neyse.

Varış noktasına varmıştım.Fabrika önümde duruyordu.Telefonumu elime aldım ve tekrardan Baran'ı aradım.

-Kapının önündeyim her şey hazırsa giriyorum.

-Baran:Biz hazırız dilediğinizi yapın.

-Madem öyle.

Telefonumu kapatıp direk ön kapıdan içeri girdim.

-KİMSEEE VARMIII?

Diye bağırdım fakat içeri adam doluymuş.Keşke haber verselermiş.Her neyse.

-Bakarmısınız Kurtların liderini arıyorum buradamı acaba.

İçeride yaklaşık elli kişi falan vardı.Aradığım kişi Cengiz'di.Kurtların liderinin beş önemli adamından biri.Muhtemelen karşıda sandalyede oturan şahıs oydu.

-Cengiz:Sen kimsin velet.Ayrıca buraya böyle girme hakkını sana kim verdi?

Silahımı çıkartıp Cengiz'e uzattım,aynanda onlarca kişi bana silahıyla ateş etmek için bekler hale gelmişti.

-Oo koruman baya iyiymiş.
Adım Gölge.Ayrıca kimseden bir yere girmek için izin falan almam ben.

Adımı söylediğim anda bana dimdik bakmaya başlamıştı.

-Cengiz:Vay be beklediğimden daha kısaymışsın.Koskoca Gölge Bahçesini'nin liderinin bu kadar kısa olacağını kim düşünürdü ki.

-Kısamı,cidden önünde silahla duruyorum ve senin derdin bumu?Ayrıca boyum 1.65 kısaca ideal boy.

-Cengiz:1.65 ve ideal boy öylemi?
Yani sen kızsın.Konuşmana bakarsak hedefin başkanımız,ayrıca böyle hiç düşünmeden girdiğine göre yalnız değilsin.Söylesene planın ne?

-Vayy hızlı düşünüyoruz demek.Fakat ideal boy dedim ama kime göre yada neye göre ideal olduğunu söylemedim.

Öncelikle birinci olarak,

Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin