Bugün günlerden cumaydı.İki gün sonra hedefime ulaşmak için ilk adımımı atmış olacaktım.Fakat bir sorun vardı.Baran'ın söyledikleri yüzünden içimde ufak çaplı bir korku oluşmuştu.Ya dediği olursa,ya kaybedersem.
Bunca zaman asla öleceğimi düşünmemiştim.Sadece kazanmayı hedefliyordum.Her gece yatmadan önce ailemin cansız suratı aklıma geliyordu.O an belki biraz daha güçlü olsaydım babam kendini bizim önümüze atmazdı.Yada o gece dışarı çıkmayı istemeseydim şuan ikisinde yaşıyor olurdu.Hepsi benim hatamdı.
O kadar işe yaramazdımki, beni öldürmeye bile layık görmediler.
Hayır umrumda dahi değil.Ne ölmek nede acı çekmek.Sadece o an yapamadığımı yapmak istiyorum.Sesimi çıkarmak istiyorum.Keskin'i öldürmek istiyorum.O gün yapamadığım ne varsa misliyle yapmak istiyorum.Bunun içinde sonuçları ne olursa olsun kararımdan vazgeçmemem gerekiyor.
-Marina:Diana,Dianaa,DİANAAAAAA
-Efendim.
-Marina:Dışarıda yakışıklı erkek falanmı gördün.Sabahtandır sana sesleniyorum duymuyorsun.
-Pardon biraz uykusuzum, dalmışım.Dün gece geç saatlere kadar ders çalıştım.
-Cenkay:Hadi ama daha sınavlara bir ay var.Kendini fazla sıkıyorsun.Biraz rahatla.
(Görende kendi hiç ders yapmıyor sanır)
-Haklısın.
-Alper:Bakın ne diyeceğim.Bugün okuldan sonra harika lunaparkın yanında harika bir Cafe biliyorum oraya gidelim.Ardındanda lunaparka gideriz, ne dersiniz?
-Marina:Ben varım.Zaten evde sıkıntıdan ölüyordum.Hem özel dersttende kaçmış olurum.
-Cenkay:Bende varım.
Bugün yapacak bir işim yoktu.Uzun zamandır gözlerden uzak duruyorum biraz sosyalleşmekten sorun çıkmaz.Fakat biraz naz yapayım.
-Üzgünüp çocuklar hala yetiştiremediğim bazı konular var.Hem bu sene sınav senesi zamanım olduğunu sanmıyorum
-Cenkay:Hadi ama oyun bozanlık yapma.
-Marina:Geliyorsun dedim o kadar.Hem ne zamandır beraber eğlenmiyorduk.Biraz lise anımız olsun.
-Madem öyle diyorsunuz geliyorum.Fakat sadece birkaç saatliğine.Sonra eve gidip ders çalışacağım.
Sahidende ders çalışmam gerekiyordu,çete işleri yüzünden uzun zamandır derslere vakit ayıramıyordum.Okulun çalışkan öğrencilerinden biriydim.Bunu başarmak için çok çalışmıştım.Bu yüzden derslerimi boşlamamam gerekiyordu.
-Alper:Madem öyle okuldan bir saat sonra cafede buluşalım.Ben size konum atarım.
-Tamam.
************************************
Okul nihayet bitmişti ve geriye sadece hazırlanmak kalmıştı.Dolabımda böyle günler için her zaman elbise bulunduruyordum.Aslında elbise giymekten nefret ediyorum.Hareketlerimi kısıtlıyor bu yüzden de pek kullanmam.Ama malesef şuanda tatlı kızı oynadığım için elbise giyinmem bence şart.Arada sırada pantalon giyiniyorum ama genellikle elbise tercih ediyorum.
Üzerime pembe beyaz üzerinde çizgiler olan hoş bir elbise giyindim.
Açık kahverengi saçlarımı kenarlarında örerek arkadan tokayla tutturdum, ardından ismimin ilk harfini içeren zarif bir kolye taktım.Makyaj yapmayı pek sevmezdim bu yüzden sadece duduğıma elbisemle uyumlu hafif pembe bir ruj sürdüm.Artık tamamen hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Novela JuvenilKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...