Bölüm 21

675 172 78
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım.

❤️İyi okumalar♥️

Okulda matematik dersindeydik.Kendimi bildim bileli asla beceremediğim tek derstti.Bu yüzden hocayı hiç dinleyesim yoktu.Kafamı sıraya koymuş camdan dışarı bakınıyordum.

Luna gideli tam bir hafta olmuştu fakat kendisinden hala bir haber alamamıştık.Görevi bitene kadar izlenme ihtimaline karşı bizimle irtibata geçmiyecekti.Muhtemelen birkaç ay beklememiz gerekiyordu hatta belki birkaç sene.

Çeteye bir haftadır hiç gitmemiştim.Kendimi yaz tatiline girmiş öğrenci gibi hissediyordum.Muhtemelen zamanının çoğunu boş geçiren tek çete bizdik.Buna rağmen en zengin çetelerden biri olmamız her ne kadar diğer çeteleri şüphelendirsede pek umurumda değildi.

Zamanında onlarca çeteyi dolandırmak hiç kolay olmamıştı.Bu parayı elde etmek senelerimi almıştı bu yüzden şimdi dinlenmeyi haketmiştim.

Ateş her ne kadar belli etmemeye çalışsada Luna için endişeleniyordu.Erkeklerle aram pek iyi değildi bu yüzden onu nasıl mutlu edeceğimi bilmiyordum.

Gözlerimi kapatıp tüm dersi uyuyarak geçirdim.

************************************

Marina'nın bana seslenmesiyle gözlerimi açtım.

-Marina: Alper'le takıla takıla sende iyice uykucu oldun Diana.

-Bir dk daha.

-Marina:Hayır bir dk falan yok.Tenefüsler zaten kısa uyan hadi.Bak benimle kantine gelirsen sana kahve ısmarlarım.

Uykulu gözlerle ayağa kalktım.

-Yanına çikolatada isterim.

-Marina: Tamam kabül.

Marina ile beraber okulun kantinine gittik.Kahvemizi ve çikolatamızı alıp köşedeki masalardan birine oturduk.
Çikolatamı küçük parçalara ayırıp kahvemin içine attım.

-Marina:Kahveyi neden her zaman çikolatalı içiyorsun?

-Küçükken annem her zaman kahvesine çikolata atardı.Ben istediğim zamanda bana yaşımın kahve için küçük olduğunu büyüyünce canım ne zaman isterse içebileceğimi söylerdi.

-Marina:Pardon,böyle bir sebebi olduğunu  bilmiyordum.Keşke sormasaydım.

-Merak etme alıştım.

Kısa bir sürelik oluşan sessizliğin ardından Cenkay gelip yanımıza oturdu.

-Cenkay:Naber kızlar.

-İyidir senden naber?

-Cenkay:Yaşayıp gidiyoruz işte.

-Cenkay sana bir soru sormak istiyorum.

-Cenkay: Evet nedir derdin?

-Bir erkek arkadaşımın sevgilisi bir süreliğine bir yere gitti ve sevgilisinin telefonu olmadığı için ondan bir süre haber alamıyacak.Bu yüzden kendisinin morali çok bozuk.Sence onu mutlu etmek için ne yapmalıyım?

-Cenkay: Bu devirde telefonu olmayan kızmı kaldı be.

-Yav kullanmayı sevmiyor kız sen sadede gel.

-Cenkay:Bence birkaç kişi yemeğe gidin ve ona yemek ısmarlayın ardından sahile yürüyüşe falan gidin yada bowling falan oynayın.Bu sayede kısa bir sürede olsa sevgilisi aklına gelmez ve mutlu olur.

Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin