Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın canlarım.
♥️İyi okumalar ❤️
Arkamı dönüp Baran ve Ateş'e gülümsedim.
-Neyse benim işlerim var bu yüzden bu sokaktan gidecem.Size iyi eğlenceler.
-Ateş:Tamam patron.
-Koray:Dur bende seninle geleyim.
-Özel işlerim var,bu güzden sen gelemezsin.Hadi yarın görüşürüz.
-Baran:Görüşürüz.
Yavaş yavaş ilerlemeye başladım.Hala takip ediliyordum.Tahminlerim doğruydu.Hedef bendim.
Bir süre daha ilerledikten sonra birinin bana seslenmesiyle durdum.Yaklaşık 1.90 boylarındaydı.Baya iriydi,elinde ki silahını bana uzatmış durmamı söylüyordu.
-Banamı seslendiniz bayım?
-Maskeli kişi:Evet sana seslendim.
-Ne istemiştiniz acaba?
-Maskeli kişi:Sessiz olup uslu bir şekilde benimle gelmeni istiyorum.
-Üzgünüm ama evde yapmam gereken derslerim var.Malum sınav senesindeyim.
-Maskeli kişi:Benimle dalga geçmeyi bırak.Etrafın sarıldı,tek hareketinde öldürüleceksin.Şimdi süs ve zorluk çıkarma.
-Öldürüleceksin diyorsun fakat bildiğim kadarıyla patronunuz beni kesinlikle canlı istemiş.
Yavaş yavaş yanına doğru yürümeye başladım.Elinde ki silahı bana doğrultma ya devam ediyordu.
-Maskeli Kişi:Evet söylediklerinde haklısın.Kesinlikle canlı getirin dedi ama yaralamamız konusunda bir şey söylemedi.Yani ölümcül olmadığı sürece sana zarar vermekte serbestiz.
Birkaç adım daha ilerledikten sonra tam önünde durdum.Silahı ile kafam arasında sadece bir kaç cm fark vardı.
-Dediğim gibi,işlerim var bu yüzden gelemem.Ayrıca o çok güvendiğin arkadaşların muhtemelen artık yok.
-Maskeli kişi: Ne ima etmeye çalışıyorsun?
-Hiçbir şey ima etmeye falan çalışmıyorum.Direk söylüyorum.Arladaşların öldü,
ama merek atme seni öldürmeyeceğiz.
Canlıyken işimize daha çok yararsın.-Maskeli kişi: İyi oyundu fakat yemedim.
-Sanırım güven sorunların var,neyse inanmıyorsan onlara sor.
Diyerek arkada duran Baran,Ateş ve Koray'ı işaret ettim.
Elleri ve kıyafetleri kanlar içerisindeydi.Ateş öldürdüğü adamın kafasını koparmış saçlarından tutarak yanında getirmişti.
-Şimdi öldüklerine inandın mı?
Elinde ki silahı daha sıkı tutup sinirli bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
-Maskeli kişi:Sizi takip ettiğimizi ne zamandan beri biliyordunuz?
-Başından beri.
Tam silahıyla ateş edecekken Baran bacağına ateş etti.Andan faydalanıp bende elindeki silahı aldım.
Ardından silahın arka kısmıyla kafasına vurarak bayılmasını sağladım.
-Hepsini öldürdünüz mü?
-Baran:Evet,geride kimse kalmadı.
-Tamam iyi o zaman.
-Ateş:Patron bu kafa bende kalabilir mi,anı olarak saklıyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Teen FictionKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...