Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım.
♥️İyi okumalar❤️Herkes belirli süre aralıklarında sırayla dışarı çıkıyordu.Diego yaklaşık yarım saat önce buradan ayrılmıştı.Dışar da neler olduğu hakkında en ufak bir bilgim yoktu.Sadece sabırla bekliyordum.Bir süre sonra
ismimin seslenişiyle beraber odadan çıktım ve güvenlikten telefonumu aldım.Telefonumun açılmasıyla beraber hızla Baran'ı aradım.
Çalıyor_Çalıyor...
-Baran: Bir an hiç çıkmayacaksınız sandım.Bir sorun falan yok değilmi?
-Boşver bunları Diego nerede?
-Baran:Diego kim be?
- Lan işte bizim it.
-Baran:İzini iyi gizliyor it.Fakat peşindeyiz merak etme.
-Tamam,konum at geliyorum.
-Ateş: Acayip heyecanlandım lan şuan.Hadi patron koşalım.Yakalıyalım şu iti.
-Hayır ben heyecanlansam neysede sen niye böyle gaza geldin.Ayrıca motorlar dururken ne koşması.
-Ateş:Doğru ya biz buraya motorla gelmiştik.Ayrıca hayatımda hiç bir çete liderine işkence etmedim.Acayip eğlenceli olacak.Çocukluğumdan beri en büyük hayalim bir çete liderine işkence etmek.
-Yuh artık Ateş,bu nasıl bir hayal.Aslında senden adam gibi bir hayal bekliyende kabahet zaten.Ayrıca işkenceyi sana yaptıracağımı kim söyledi.Belki ben yaparım.
-Ateş:Yapma patron,kıyma bana.Bak işkence listesini bile seneler öncesinden hazırladım.Sırf bu işkence için bütün hayal gücümü kullanarak yeni işkenceler buldum.Acı bu garibana.
-Tamam neyse zaten o pisliğin kanının kokusunu çekemem.Al senin olsun.
-Ateş:İşte bu beeee.Patronların kralısın lan sen.
-Hadi hadi yalakalık yapma.Geç kalmayalım.
Motorlarımıza bindik ve Baran'ın attığı konuma gittik.Hava iyice kararmıştı,yollar bomboş ve sessizdi.Temkinli adımlarla bir süre ilerledikten sonra Baran'la karşılaşmıştık.
-Durum nedir?
-Baran:Onu bu mahalleye kadar takip ettik fakat izini kaybettik.Etraf sarıldı yani bu mahallenin dışına çıkamaz.Tek yapmamız gereken onu deliğinden çıkarmak.
-İyi o zaman ayrılıp arıyalım.
-Ateş:Patron ben seninle geliyorum.
-Ayrı olursak daha hızlı buluruz.Ayrıca o ne kadar güçlü olsada benim karşımda bir hiç.Yani merak etmeyin
-Ateş:Bir hiçti,şuan yaralısınız ve aynanda onu ve korumasını yenemezsiniz.
-Baran:Ateş ilk defa haklı Gölge.Yalnız başına gitmene izin veremem.
-Ateş:Ne zaman haksız olduğumu gördün be Baran.
-Baran:Genellikle her zaman.Fakat şimdi bunu tartışmanın sırası değil. Hadi dağılalım.
Elime silahımı aldım ve Ateşle beraber mahalleyi aramaya başladık.
Tam bir saat boyunca aradık fakat hiçbir iz bulamamıştık.Etraftaki dükkkanları binaları tek tek aramıştık.Fakat uçmuştu resmen.
-Ateş:Patron.
- Efendim.
-Ateş:Uykum geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Novela JuvenilKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...