Oy verip yorum yaparsanız sevinirim canlarım.
❤️İyi okumalar ❤️Okul kurslarına katılmadığım sınıf öğretmenim beni çağırmıştı.Kurslara gelmediğin için uyarı almıştım fakat umurumda dahi değildi.Okulun en başarılı ögrencilerinden biriydim bu yüzden kurslara gelmek gibi bir zorunluluğum yoktu.
Sınav haftasıydı bu yüzden bu aralar derslere daha fazla önem vermeliydim.Hala hangi mesleği istediğimi bilmiyordum.En iyisi bir ara kendime uygun mesleklere bakınıp karar vermekti.Bu gidişle sınavı fullesem dahi mezuna kalacaktım yoksa.
Sınıfıma vardığım zaman kapıyı açıp içeri girdim.Girdiğim anda herkes bana bakıp
Oooooooo diye bağırmaya başladı.Tam acaba olan beyinlerini de kaybettiler diye düşünürken sıramda olan kutuyu gördüm.Sırama oturup kutuya baktım.Yaklaşık otuz cm büyüklüğünde ahşap bir kutuydu.Üzerinde kırmızı kalp şeklinde bir zarf vardı.
Mektubu kenara bırakıp kutuyu açtım.İçi çikolata ve gül yapraklarıyla doluydu.Kenarında ise bir kupa bardak ve küçük bir ayıcık vardı.Kutuyu geri kapatarak kutuya heyecanlı gözlerle izleyen Marina'ya baktım.
-Kim bıraktı bu kutuyu?
-Marina: Bende bilmiyorum, çocuğun biri geldi ve bıraktı gitti.
-Tipi falan nasıldı peki?
-Marina:Allah var yakışıklı çocuktu.
-Yav ben o anlamda mı sordum,neyse mektupta adı yazıyordur belki.
Mektubu elime alıp açtım.İçinde bir voleybol maçına bilet birde küçük bir kağıt vardı.Kağıtta cevabını bekliyorum yazıyordu.Kağıdı arkasına çevirdim,adı yazıyordu.
Ad:Kerem Altındağ
Bizim yan sınıfta okuyordu.Kutuyu elime alıp sınıftan çıkmak için kapıya doğru yöneldim.Tam çıkacakken Koray ve Cenkay kapının önünde belirdi.
-Koray:Gidemezsin!
-Cenkay:Gidemezsin!
-Niye?
-Cenkay:Ne olduğu belli olmayan bir çocuğun yanına öylece gidemezsin.Hem ders başlıyacak.
-Herkesin içinde beni öldüremez merak etme.Hadi çık önümden.
-Cenkay:Tanımadığın birinin teklifini sırf voleybolcu diye sahiden kabülmü ediceksin?
-Koray:Bak onun etrafı kız doludur,hem bence tipinde değil.Seni maç köşelerinde süründürür boşver gitme.
-Hoca gelecek hadi çıkın önümden
Diyerek Koray ve Cenkay'ı iterek yan sınıfa doğru ilerledim.Vardığım zaman kapıyı sertçe açtım.Sanırım fazla hızlı açmıştım çünkü gözler benim üzerimdeydi.
-Kerem hanginiz?
En arkada sırada oturan çocuk ayağa kalktı.Beyaz tenli,kumra ve gözleri cekik ve aynı zamanda uzun boyluydu.Marina haklıydı,cidden herif taştı.
Çocuga bakarak kutuyu çöpe attım.
-İşte cevabım
Dedim ve sınıfta çıktım.Sınıftan çıktıktan sonra Koray ve Cenkay kahkaha atarak gülmeyi başladı.
-Cenkay: Çıkarkenki suratını gördünmü?
-Koray:Bundan sonra onun adı Kerem Cabbar.
Aşırı saçma bir espriydi fakat Koray'ın bu sözünün üstüne bende gülmeye başladım.
-Neyse hadi sınıfa girelim artık,matematikçi yok yazıcak yoksa bizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Ficção AdolescenteKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...