Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım.
♥️İyi okumalar❤️Dazai:Üçten geriye sayıyorum.Cevap vermezsen seni hemen şimdi öldüreceğim.
32
1
-Kurtların Lideri:Cevap sencede çok basit değilmi?
İstediğin kişiyi öldürmekte serbestsin ve istediğin kadar parayı sana hemen şuan da vereceğim.Dazai sinirli bir yüz ifadesiyle elindeki silahı kılıfına geri koydu ve masaya gelip tekrardan oturdu.İzan adamlara işaret etti ve elindeki zincirleri çözdüler.Kurtların lideri ayağa kalktı ve sanki hiç bir şey olmamış gibi üstünde ki tozları elleriyle temizle di.
-Kurtların Lideri:Madem olay çözüldü size kendimi tanıtayım.
Adım Diego, tanıştığıma memnun oldum.İzan: Şuana kadar yaptıklarını görmezden geleceğiz fakat burada herkesin kendi bölgesi var.Eğer kendi alanının dışına izinsiz çıkarsan iki çete arasında savaş çıkar.Fakat hepimizi ele verecek bir şey yaparsan bütün herkesi karşına almış olursun ve emin olki canımı sıkmak istemezsin.
-Diego:Söylemene gerek yok bunu fark ettik zaten.Elin baya ağırmış.Az daha kafatasımı kıracaktın.
-Alex:O zaman bölge paylaşımına başlayalım.
Bütün herkes kendi alanlarını seçmeye başlamıştı.Sanki koca şehir kendilerine ait gibi davranıyorlardı.Hepsi sadece insanları kullanmaya çalışan bir avuç çöp parçasıydı bana göre.Aralarında olmamın tek sebebi,amacıma hiçbir engel olmadan ulaşmak sadece.Onlarla düşman olursam bu sadece ölümüme yol açardı.Yinede amacıma ulaşır ulaşmaz hepsini polise vereceğim.Kaçarlarsa da bulup ben öldüreceğim.Para için adam öldüren insanlardan nefret ediyorum.Aynı zaman da adaleti olmuyan bu ülkeden de nefret ediyorum.
-Diego: Söylesene Gölge,sen niye kendine bölge seçmeyi reddediyorsun?
-Bunun karşılığın da istediğim bölge de, istediğim kişiyi öldürebiliyorum.Bu bana yeter.
-Diego:Hadi ama belirli bir yerin sahibi olmuyacaksan neden çete lideri oldun ki?
-Birini arıyorum ve ondan intikam almak istiyorum.Bunun için de bütün İstanbul'u aramam gerekiyor.
-Diego:Samanlıkta iğne arıyorsun yani.
-Hayır,gözümün önümde olan iğneye ulaşmaya çalışıyorum sadece.Fakat o iğneye ulaşmama çok az bir yol kaldı.
-Diego:Tamam o zaman bir sorum daha var.Madem bir alanın yok.Nasıl en zengin çeteler arasındasın,
Bu paranın kaynağı ne?-Ne diyebilirim ki,öldürdüğüm insanlar fazla zengin.Ayrıca sanane bundan.
-Diego:Tamam abi kızma.Merak ettim sadece.
-Etme o zaman.
-Arden: Her şey bittiğine göre ne zaman dövüşüyoruz.
-Diego:Ne dövüşü lan?
-Alex:En güçlü çete liderini bulma dövüşü.
-Diego:Hemen şimdi mi?
-Dazai:Noldu korktun mu?
-Diego:Espri anlayışın çok iyi Dazai.Komedyen falanmı olsan acaba.
-Dazai:Şimdi sana gösterirdimde komedyenliği neyse.
Kolumu her ne kadar gelmeden önce hafif uyuşturmuş olsamda hala biraz acıyordu.Ayrıca yara hala tekrardan açılabilirdi.Kolumda ki yarayı şuan da belli etmem zayıflık olurdu.Bu yüzden ne olursa olsun dövüşmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Teen FictionKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...