Bölüm 3

1.9K 550 116
                                    

Çatıdan çatıya atlayarak buluşma alanına doğru ilerliyordum.Çatısından atladığım ev sırası son bulduğumda bir katlık evin çatısından aşağıya atladım ve ardından gökyüzüne bakındım.Bugün ay çok güzeldi.

Bundan dört yıl önce bu çeteyi yani Gölge Bahçesini kurdum.

Küçüklüğümden itibaren kendimi dövüş sanatlarına ve derslere adadım.Bu sayede de bir çok çeteye girme fırsatı edindim.Öncelik olarak sadece bir avuç ergenden oluşan ve insanlardan para toplayan küçük çetelerde çalışıyordum.Fakat bu yeterli değildi.Sadece yarım sene yanlarında kaldım.

Ardından araba kaçakçılığı yapan başka bir çeteye girdim.İlk cinayetimi de o çetede işledim.Bana nasıl adam öldüreceğimi ve nasıl hiç iz bırakmıyacağımı öğrettiler.

Bu şekilde onlarca çeteye girerek güç ve bilgi kazandım.Her çetede sadece bir süre kaldım.Ardından öğrenecek bir şey kalmayınca polislere gizlice delil yollayarak hepsini hapse attırdım.

Tabiki de aynı zamanda hepsinin parasına el koydum.Zaten en başından beri asıl girme amacım paralarıydı.Çete kurmak için belli bir alana ihtiyacım vardır.Tabiki de alan içinde paraya.

Senelerce girdiğim her çeteyi sömürerek İstanbul'da dikkat çekmeyen bir yerde büyük bir bahçesi olan iki katlı bir villa aldım.Etrafı ağaçlarla kaplıydı ve dışarıdan kimse içeriyi göremiyordu.Tabiki yaşım dolayısıyla ev üstüme kayıtlı değildi.Bunuda parayla adam tutarak hallettim.Ev onun üstüne kayıtlıydı fakat sahibi bendim.

Son olarak çete için adam toplama işi kolaydı.Girdiğim her çetedeki en becerikli kişilerle dost oldum ve hepsini kendi tarafıma çektim.Sonuç olarak kısa sürede İstanbul'daki en güçlü çeteler listesine adımızı yazdık.

Diğer çetedekiler yüzümü kimseye göstermediğim ve cinsiyetini kimseye söylemediğim için bana Gölge diye seslenirler.Bu yüzden çetemin adını "Gölge Bahçesi" koydum.

Fakat ne yaparsam yapayım Keskin hakkında hiç bir iz bulamıyordum.Adam adete yoktu.Bütün işlerini paralı adamlara yaptırıyordu.Yerini bilen kimse yoktu.
Ayrıca hedefinde olan yerlere yani olay mahalline her gittiğimizde bizi sadece cesetler karşılıyordu.Tek bir ipucu,bize lazım olan tek şey buydu.Zaten devamı kendi gelirdi.

Duyduğum kadarıyla Keskin'in lakabı baykuşmuş.Bu lakap ona genellikle sadece geceleri suç işlediği ve hiç ses çıkarmadığı için verilmiş.Cidden tamamen ona uyan bir lakap.

Kısa bir süre sonra buluşma alanına vardım.Herkes bahçede beni bekliyordu.Bahçeye girdim ve benim için hazırlanmış olan sandalyeye oturdum.Herkes önümde ayakta hazırolda  bekliyerek konuşmamı bekliyordu.

-Sizlerden güzel haberler bekliyorum.
Baran,Keskin hakkında iz varmı?

(Çete kuralları Bir:Herkes benim verdiğim isimleri kullanır.Kimse çete üyelerinin adını bilemez.Bilen ve kullanan kişiler çeteden atılır.)

-Baran:Üzgünüm fakat Keskin'in yeri hakkında hala bilgi edinemedim fakat aldığım bilgilere göre pazar akşamı Lucca Stille adlı bara bazı adamları para almaya gelicek.

(Baran:Çetenin bilgi toplama görevi ona ait.Zeki ama konu dövüş olunca pek iyi değil.Çetede en çok güvendiğim ve çetemin ilk üyesi olan kişi )

-Peki plan nedir?

-Ateş:Müşteri olarak çoktan sekiz kişilik masa ayarladım.Dört kız üç erkek olarak gruplara ayrılacağız.Kızlar güvenlikçilerle ilgilenecek.Şebane ona verdiğimiz işaretle kameraları yarım saatliğine etkisiz hale getirecek.Ben ve Baran sizin yolunuza çıkan kişilerle ilgileneceğiz.Adamları da size bırakıyoruz.Yerin iç düzenini çoktan çıkarttım geriye sadece beklemek kalıyor.

(Ateş:Ekibin işkence uzmanı,genellikle yakaladığımız kişileri konuşturup plan yapar.Rakibinden her zaman bir adım öndedir.Sinsi kelimesinin bir sahibi olsa kesinlikle o olurdu.Ayrı)

(Şebane:Bilgisayar konusunda oldukça yeteneklidir.İstediği heryere bilgisayarıyla kolayca sızmak onun için çocuk oyuncağı.)

-İyi işti millet.O zaman bugünlük dağılıyoruz.Pazar gününe kadar önemli bir konu olmadıkça toplanmıyacağız.

-EMREDERSİNİZ GÖLGE!!

-Dağılın.

-Baran:Gölge,Keskin kesinlikle bılaşılmaması gereken birisi.Arkasındaki sebep ne bilmiyorum ama bunu yapmak istediğine eminmisin? Bu işten canlı çıkamıyabiliriz.

-Kararım kesindir.İsteyen bu işe bılaşmadan çeteden ayrılabilir.Karar sizin.Fakat ben canlı çıkmayı hedefliyorum.Hatta hayır hedeflemiyorum, ne olursa olsun yaşıyacağım.

-Baran:O zaman sizinleyim...

-Baran:O zaman sizinleyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin