Bölüm 27

473 113 71
                                    

Bölüm sonunda ağlayabilirsiniz canlarım.Buna göre kendinizi şimdiden hazırlayın.

♥️İyi Okumalar ❤️

Cenkay'ın babasının geçmişine bakınıyorum.Lakin Cenkay'ın babası Keskin değildi.Kimlikte babasını başka biri olarak göstermiş olabilirdi.Ben olsam öyle yapardım.Belki de Keskin kimlikte babası olarak gözüken kişiye para karşılığında böyle bir teklif sunmuştu.

Lakin eğer Keskin çocuğunu kendi oğlu diye tanıtırsa düşmanları oğlunu kaçırıp bu durumdan faydalanırdı.

Yani ben yapardım,hatta şuan yapmaya çalışıyorum.

Cenkay eğer Keskin'in oğluysa ve şuan Cenkay'a onunla buluşmak istediğimi söylersem saniyesinde yakalanırdım.

Bu yüzden en iyisi Cenkay'ı takip etmekti. Koray'ı arayıp benimle beraber yürüyüş yapmasını isteyecektim fakat telefonunu açmadı.En son buluşmamızın ardından günler geçmişti.Şuana kadar beni aramaması garip gelmeye başlamıştı.Tatilde olduğumuz için aklına dahi gelmiyordum muhtemelen.Her neyse en azından kafam rahattı.

Marina'yı aradım ve benimle dışarı yürüyüşe çıkmak isteyip istemediğini sordum.Teklifimi her zamanki gibi kabül etti.Marina her zaman gezmeyi seven birisi olmuştur bu yüzden Cenkay eğer gerçekten maskeli kişiyse Marina sayesinde benden şüphelenmezdi.

Cenkay'ın peşine zaten birini takmıştım bu yüzden nerede olduğunu biliyordum.

Siyah ispanyol paça pantolon giyinip üstümede göbeği hafiften açık olan beyaz uzun kollu bir tişört giyindim.Saçlarımı açık bırakmayı seviyordum.Bu yüzden saçımın ön kısımlarından birazını örüp arkadan bağladım.Saçımın geri kalan kısmınıda açık bıraktım.Sade ve hiş bir görünüm elde etmiştim.Hafif kırmızı ruhumu sürdükten sonra artık hazırdım.

Kapının çalmasıyla beraber elime çantamı alıp kapıyı açtım.Sarı saçlarını her zamanki gibi serbest bırakmış üzerine çiçekli bir sweatshirt giyinmişti.Altındada mavi renkte şort vardı.Havalar çok soğuk değildi ama ilkbahar ayına yeni girdiğimiz için hala şort giyinmek için daha erkendi.

Bacakları nasıl donmuyor hala anlamıyordum.

-Marina:Beni süzmen bittiyse dışarı çıkalımmı?

-Pardon dalmışım,tamam hadi çıkalım

Marina'yla berebar dışarı çıkıp bir süre yürümeye başladık.

-Marina:Ee nereye gidiyoruz.Ayrıca gittiğimiz yerde yakışıklı erkeklerde varmı?

(Mafya oğlu var ve hakkını yememek lazım gerçekten yakışıklı ama p*ç)

-Aslında bu aralar yorgun hissediyorum bu yüzden biraz yürüyüş yapmak istedim.Yani nereye gideceğimize henüz karar vermedim.

-Marina: Dalgın olman gayet normal sonuçta uzun zamandır kafanı derstten ayırmadın.Gerçi Koray seni pek yalnız bırakmıyor.Ya da eniştemmi desem.

-Saçmalama Marina, Koray sadece arkadaşım.Ayrıca günlerdir beni aramıyor bile.

-Marina:Çocuğu birkaç günde hemen kendinden soğuttun ya helal olsun sana Diana.

-Koray pek pes edecek tiplerden değildir.Muhtemelen tatil olduğu için bir yerlere falan gitmiştir.

-Marina: Seven insan tatilde de olsa her zaman seni düşünür,kısaca oğlan sende vazgeçmiş.

Sahiden Koray normalde her zaman beni rahatsız ederdi,normalde yanımdan kovmama rağmen yanımdan ayrılmayan hatta çeteye zorla giren birisi olarak artık yanıma gelmemesi yada aramaması garipti.O gün konuştuklarımız yüzünden benden kaçıyor olabilirmiydi?

Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin