Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım.
★★★★★★İYİ OKUMALAR★★★★★
Marina'nın çığlık seslerini duyabiliyordum.Ateş herzaman ki gibi işkencede sınır tanımıyordu.Elleri kanlar içinde olan Ateş odaya girince oturduğum koltuktan ayağa kalktım.
-Konuştu mu?
-Ateş:Ben birini sorguluyacam ve o kişi konuşmuyacak.Bu imkansız,tabikide konuştu.
-Luna:Yorulmuşsundur sevgilim,sana gidip kahve yapayım.
-Söylediklerinin yalan olmadığına eminsin değil mi?
-Ateş:Dünyada ki en dayanıklı insan dahi belli bir işkence çektikten sonra pes edip her şeyi anlatır.Yani muhtemelen anlattıkları doğru.Söylediklerinin yalan olduğunu söyleyerek işkenceye devam ettim fakat dediklerinden şaşmadı.Yinede biz önlem alırız sen merak etme.
-Tamam o zaman anlat.
-Ateş:Aslında bir çok seçenek var fakat hiçbirinde Keskin'i yakalayamayız.Fakat sadece haftanın bir günü bize bir fırsat sunuyor.Keskin her perşembe aynı restorantta ve aynı saatte yemek yer.Onu en savunmasız olarak sadece orada bulabiliriz.Tek sorun koca restorantta dikkat çekmeden onu nasıl yakalayacağız?
İçeri giren Atlas ile dikkatimiz kapıya yöneldi.
-Atlas:Orası basit, restoranttı kapatırız ve içini müşteri kılığına giren adamlarımızla doldururuz.Güvenlik,müşteri hatta aşçılar dahi bizim adamlarımız olacak.
-Peki restorantı kapattığımızı
anlamaz mı?-Atlas:Merak etme çalışanlara ötmemeleri için yüklü bir para veririz.Unutma paranın çözemiyeceği şey yoktur.
-Madem öyle hazırlıklara şimdiden başlamalıyız.Bugün günlerden salı,kısacası sadece iki günümüz var.
-Luna:Kahveler geldi,patron sanada yaptım ama Atlas sana yapmadım.Hala yatıyor sanıyordum seni.
-Atlas:Zaten sütlü kahve sevmem.Yani sorun yok.Neyse Diana hadi hazırlan gidelim.
-Nereye?
-Atlas:Bir arkadaşla buluşacaz.
-Tamam hazırlanıp geliyorum.
Odadan dışarı çıktım ve banyoya gittim.Yüzümü yıkadıktan sonra Luna'nın bana verdiği malzemelerle saçımı tarayıp arkadan ördüm.
Kıyafetlerimi daha yeni giyinmiştim bu yüzden değiştirme gereği duymadım.Üzerime siyah ceketimi aldıktan sonra artık hazırdım.
Ayakkabılarımı giyinip beni dışarıda bekliyen Atlas'ın yanına gittim.Siyah ve markasını bilmediğim ama sadece görünüşünden pahalı olduğunu anladığım arabanın önünde bana bakıyordu.Beni görünce arabanın kapısını açtı,koltuğa oturduğum zaman kapıyı kapatıp kendi koltuğuna oturdu ve arabayı sürmeye başladı.
-Nereye gidiyoruz?
-Atlas: Restoranta gidiyoruz.
-Peki bize tuzak kurmadıklarını nereden biliyorsun?
-Atlas: Nede olsa yanlarına gittiğimizi bilmiyorlar.
- Süpriz yapacaz desene.
-Atlas:Hemde harika bir süpriz.
Bir süre daha ilerledikten sonra restoranta varmıştık.Arabadan inip girişe doğru ilerledik.Vardığımız zaman güvenlik önümüzü kesti.
-İzinsiz girmeniz yasak,lütfen sorun çıkarmadan geri dönün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Teen FictionKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...