Bölüm 37

481 109 68
                                    

Oy verip destek olursanız sevinirim canlarım.

Havaalanında çıkmış taksiyle ilerliyorduk.Uçaktaki arıza sebebiyle uçuş iptal olmuştu.Pislik Atlas uçağı bozmuştu.Her ne kadar yapmadım desede yüzünde ki gülümseme onu ele veriyordu.Koray'ı çıkışta görmemiştim.Zaten kalmasını da beklemiyordum.

Taksinin durmasıyla beraber Atlas'ın villasına vardığımızı fark ettim.Başladığım noktaya geri dönmüştüm.Taksiden indim ve bagajdan valizimi aldım.Atlas taksiye parasını verdikten sonra taksi gözden uzaklaşmış ve baş başa kalmıştık.

-Atlas:Evet yine bizimlesin prenses.

-Yarın ilk uçakla gidiyorum.Burada olmam gitme kararımdan vazgeçtiğim anlamına gelmiyor.

-Atlas:Desene yarın ki uçaklarda kazayla bozulacak diye.

-Birde ben bozmadım diyorsun.Neyse bende otobüs yada trenle giderim.

-Atlas:Bende onlarıda bozarım.Üzgünüm fakat veda için çok erken prenses.

-Marina'nın neler yaptığının farkında değilsin sanırım.Eğer onun için çalışmazsam etrafı yakıp yıkmaya devam edecek.İki seçenek var,ya Marina denen yılanın yanında çalışırım ve bu imkansız.Yâda buradan giderim.

-Atlas:Yâda Gölge Bahçesi'nin lideri olarak onu gebertir ve intikamını alırsın.

-Söylemesi basit tabi ama işlev sıfır.Ajanım kaçırıldı,ben kaçırıldım,Baran öldü ve sığınağım küle döndü.

-Atlas:İyi yönünden bak,olabilecek her şeyi yaşadın ve sana daha fazla zarar verebileceği bir şey kalmadı.Ayrıca Marina'nın seni başka şehirde bulamayacağını mı sanıyorsun, farkındamısın bilmiyorum ama o bir mafya.Türkiye'nin heryerinde adamları var ve kız sana kafayı takmış.

Haklıydı beni heryerde bulabilirdi.Lanet olsun aklıma hiçbir çözüm yolu gelmiyordu.

-Atlas:Yeniden Gölge ol prenses,kimse seni suçlamıyor.Tam tersine herkes senin emirlerini bekliyor.Marina sana acı çektirmek istiyor,sende ona istediğini veriyorsun.

-Tamam kabül ediyorum.Zaten başka bir seçeneğimde yok.

-Atlas:Oley be

-Fakat bazı kurallarım var.

-Atlas:Tamam sen ne dersen kabül.

-Burada kalamam,ayrı ev istiyorum.Senin adamların yanıma bile yaklaşamaz,kendi adamlarım bana yeter.

-Atlas:Tamam kabül ama sende evden ayrılırken bana haber vereceksin.

-Neyim ben çocuk mu?

-Atlas:Bana göre öylesin.

-Ha ha çok komik.

-Atlas:Dediklerim de ciddiyim prenses,eğer ayrı evde yaşamak istiyorsan gittiğin yerlerden haberdar olmak istiyorum.Bu sayede başına bir şey gelirse seni bulmam daha kolay olur.

-Off tamam.

-Atlas:Bu arada Koray'la işin yoksa onu öldürebilir miyim?

-Yok artık onu kaçırdın mı?

-Atlas:Hayır kibarca gelmesini teklif ettim.

-Kesin öyledir.Nerede şimdi?

-Atlas:Boşversene ya sen onu,hem havaalanında dinlemedin şimdi niye dinliyorsun?

-O an canım istemedi ama şimdi konuşmak istiyorum.Hesapmı verecem lan sana.Nerede şimdi?

-Atlas: Aşağıda sağda ikinci odada bağlı duruyor.

Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin