Sonunda 3000 okunmaya ulaştık canlarım.Bölümü oylayıp yorum yaparsanız çok sevinirim.
❤️İyi okumalar♥️Beklenen gün sonunda gelmişti.Bugün çeteler sonunda buluşacaktı ve tahminlerimize göre Keskin'in iti orada olacaktı.Heyecandan evin içinde dolanıp duruyordum.Aklımda sadece toplantı vardı ve hiçbir şeye odaklanamıyordum.Boş boş dolanmaktan gına geldiği için bıçaklarımı çıkardım ve zaman geçirmek için uçlarını keskinleştirme ye başladım.Bir süreyi bu şekilde geçirdikten sonra telefonumun çaldığını fark ettim.Arayan Baran'dı.Heyecanımı belli etmemek için derin bir nefes aldım ve telefonu sakince açtım.
-Noldu niye aradın?
-Baran:Planların son bir kez üstünden geçecez.Bu yüzden şuanlık Gölge Bahçesine gelmeniz lazım.
-Tamam bekleyin beni geliyorum.
Saat 16:37 geçiyordu.Bu saatte çete kıyefetlerimi giyinmek dikkat çekerdi.Kıyafetlerimi ve ekipmanlarımı çantaya koydum.Üzerime siyah bir sweatshirt ve geniş bir pantalon giyindim.Saçlarımı topuz yaptım ve şapka takarak gizledim..Maskemi cebime koydum.Gölge Bahçesine varacağım zaman takacaktım.Evden hızlı adımlarla çıkarak motoruma doğru ilerledim.Motoruma bindim ve çok kısa bir süre içerinde varış noktasına varmıştım.
Maskemi takarak Gölge Bahçe'sine giriş yaptım.
-Baran: Seni başka kıyafetlerle görmek gözlerimi yaşarttı fakat artık şu siyah rengi salsan diyorum.Biraz başka renk giyin.Eğer paran yoksa sen hiç dert etme ben sana alırım.
- Ha ha çok komiksin.Hadi boş yapma da planı anlat.
-Baran:Bütün herkes arka bahçe de seni bekliyor.Oraya geçelim anlatacam.
-Dur bekle önce odada kıyafetlerimi giyineyim.
-Baran:O zaman ben geçiyorum sen gelirsin.
-Tamam sen git.
Odaya gittim ve çantamdan kıyafetlerimi ve ekipmanlarımı çıkardım.Kıyafetlerimi giyinip ekipmanlarımı taktıktan sonra arka bahçeye doğru ilerlemeye başladım.Kapıyı açıp arka bahçeye girdiğim zaman bütün çete ayağa kalkarak selam verdi.Her zaman ki gibi önceden hazırlanmış olan koltuğuma oturarak Baran'a anlatmaya başlaması için işaret ettim.
-Baran:Herkes ayrı ayrı gruplara dağılarak buluşma noktasının etrafındaki sokaklarda nöbet tutacaklar.Sizlere verdiğim fotodaki adamı gördüğünüz anda bize haber verip peşine düşeceksiniz.Ne olursa olsun yalnız başınıza saldırmak gibi bir aptallığı aklınızdan bile geçirmeyin.Güç konusunda hepiniz onun seviyesine yakın bile değilsiniz.
- Herhangi bir iletişim aracını içeriye alamam yani bu size ulaşamıyacağım anlamına geliyor.Bütün gruplara kim liderlik edecek.
-Baran:Ben edeceğim.
-Toplantıda yanımda güvenlik olarak birini almam gerekiyor.Sen olursun diye düşünmüştüm.
-Baran:Üzgünüm fakat bu seferlik sana Ateş eşlik edecek.Ayrıca sizden sonra ekipte ki en güçlü kişi Ateş.Bu sayede daha güvende olacaksınız.
- Tamam o zaman.Söyliyeceklerinin hepsi bu kadar mı?
-Baran:Evet.
- Madem öyle hadi çıkalım.Toplantı saatine az kaldı.Ateş sen motor sürebiliyordun değil mi?
-Ateş:Tabiki de evet.
-Tamam o zaman birinden motorunu alıp öne gelde gidelim.Çok az kaldı toplantıya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Novela JuvenilKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...