Bölüm 13

1K 340 81
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım.Hepinize iyi okumalar ♥️
Sabah kalktım ve daha fazla şüphe çekmemek için okula gittim.Herkese kolumun kesildiğini ve fazla hareket ettirmemem gerektiğini söyledim.Bunu söylerken Koray bana bakarak gülüyordu.Şuan onu öldürmediğim için cidden pişmandım.

-Marina:Cidden çok sakarsın Diana.Kendine daha fazla dikkat etmelisin.

-Cenkay:Keşke bir süre daha evde kalıp dinlenseydin.Eğer ağrın olursa hemen beni ara bundan sonra.

-Teşekkürler fakat durumum o kadarda ciddi değil.Sadece bir anlık dalgınlık işte.

-Alper:Bu kiloyla böyle yere yapışman gayet doğal.Şuna bak yaprak gibisin.Üflesem uçarsın.Muhtemelen seni düşürende dalgınlık değil camdan gelen rüzgardır.

(Her gün o kadar ekipmanı sen taşı bakalım kilo kalıyormu.)

-Bu aralar pek iştahım yok.Bir ara iştahsızlık içinde giderim doktora.

-Alper:Hazır gitmişken boyunu uzatmak içinde bir şeyler al.Hatta istersen sana kardeşimin Zinco şurubunu getirebilirim.

Marina Alper'in ensesine sert bir şekilde vurdu.

-Marina:Sen aldırma Alper'e,oda kendi çapında seni güldürmeye çalışıyor.

-Alper:Yo ben gayet ciddiy-

Marina bu seferde dirseğiyle Alper'in karnına vurmuştu.

-Alper:Boyun gayet ideal.Ben şaka yapıyorum.

-Marina:Afferim böyle ol.

Bir an etrafıma şöyle bir bakınca fark ettim ve ben cidden kısayım.

Marina 1.70
Alper 1.80
Cenkay 1.85
Koray 1.88
Ben ise 1.65 boyundayım.Kendimi daltonlardaki en kısa olan karakter gibi hissetmiştim.Boşver en azında en zeki karakter de bendim.Canım kendim.

-Koray:Bakın ne diyeceğim bu gün hep beraber dürüm yiyelim.Ben ısmarlıyorum.

-Cenkay:Hayırdır bu ne zenginlik.

( Ne olacak benim güzel paralarımı aldı şimdi de hava atıyor )

-Koray: İçimden ısmarlamak geldi nedense.

-Alper:Beleşse ben varım.Ama söylüyeyim ben bir taneyle doymam.

-Marina: Alper varsa bende varım.

-Cenkay: Diana sende gelesin değil mi?

-Koray:Onun iştahı yokmuş bu aralar gelmez kesin.

-Yoo aslında canım uzun zamandır dürüm istoyordu.Hatta bence birden fazla yerim.

(Parayı ben verdim sonuçta.El yiyeceğine bizzat ben yerim.Vay enayi)

Koray bana dönerek fısıldayarak konuşmaya başladı.

-Koray:Tabi kediler eti sever sonuçta.

-Kes sesini sırık duyacaklar

-Alper:Okuldan sonra benim bir saatlik falan işim var.Bu yüzden beni bekliyeceksiniz.

-Marina: Zaten bende kıyafetlerimizi değiştirelim diyecektim.Okul kıyafeti cidden boğuyor beni.

-Tamam o zaman anlaştık.Koray sen adresi atarsın.

-Koray:Tamam kara kedi.

-Alper:Kara kedi ne ya?

-Koray:Eski bir arkadaşıma benziyor.Onun lakabı kara kediy di bu yüzden Diana'ya öyle sesleniyorum.

Gölge BahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin