Jeg kikket opp mot personen, det var en høy gutt med mørkt hår og mørke øyne. Arkene jeg hadde var strødd overalt. Jeg strakte hånden min til han, men han tok den ikke, bare gikk.
"Fiskebolle." Mumlet jeg etter han mens jeg plukket opp arkene mine.
"Hva skjedde?" Ryan plukket opp de siste arkene mine og gav de til meg.
"Jeg bare kræsja i en fiskebolle." Mumlet jeg surt.
"Fiskebolle faktisk?" Han såg overrasket på meg. "Er det det beste du komme komme på?"
"Jeg bruker ikke stygge ord, ok?"
"Men sur er du." Lo han ertende, jeg smilte falskt til han og kikket ned på planen min igjen. "Hvilken plan har du? B?" Jeg lette etter en bokstav, jeg såg øverst på arket, plan B stod det.
"Ja."
"Kult, da var vi samme. Men du må passe det for Wayne, mørkt hår, mørke øyne, høy, skolens badboy. Jeg trekker det tilbake, byens badboy."
"Jeg tror det var han jeg krasjet i, fiskebollen."
"Kræsja du i Wayne?" Lo han før fjeste hans plutseligt ble helt alvorligt. Jeg nikket.
~
Vi skulle ha matte i første time, jeg å Ryan kom lit sent siden vi diskuterte Wayne. Bra jobba Jasmin, sen på første skoledag, det er Wayne sin feil.
"Beklager at jeg er sen!" Ropte jeg inn i klasserommet, Ryan bare gikk inn og satte seg vedsiden av en blondine.
"Det går fint, der du den nye eleven? Frøken Lind her." Hun strakte hånden sin mot meg og hilste. "Kan du ikke si noe om deg selv?" Jo, jeg er av den sjenerte typen!
"Jeg heter Jasmin Laleyah, jeg er 17 år og ja."
"Takk frøken Laleyah! Du kan sette deg bakerst med, m, Waynes!" Hele klassen gispet, det kunne ikke vere så ille vel? Så jeg gikk bare å satte meg.
"Hei." Prøvde jeg å hilse, men til ingen nytte. "Hei? Hei!"
"Hei." Snøftet han tilbake etter en liten stund. Jeg begynte å fokusere på tavla, og plutseligt datt blyanten min ned på gulvet. Jeg lenge meg ned for å plukke den opp da jeg merket at Wayne stirret rett inn. Jeg reiste meg fort opp og rettet på skjorta. Han lenge seg bak på stolen og tok beina på bordet. Jeg begynte å skrible ned det læreren skrev på tavla. Etter mattetimen var jeg allerede sliten. Etterpå skal jeg ha gym, ork. Gym har aldri vert min sterkeste side. Gymklærme våre var på skolen, vi fikk nyvaskede handklær hver gang vi hadde gym.
~
"Still opp!" Gymlæreren blåste i fløyta og pekte på en strek. "Idag skal vi ha stryke! To og to! Finn partneren deres!" Jeg tittet over klassen og møtte blikket til Ryan, han viste tommel opp, jeg viste tilbake. Den stramme singletten satt perfekt på meg og shortsen var litt for stor. "Finn dere matter og begynn med, stryke!" Gymlæreren var en feit mann i sikker 50 åra. Vi gjorde slik som han sa. Vi begynte med å stå i planken.
"Jas? Du vet alle guttene her snakker om den nye jenta med de digge formene?"
"Hva?!" Jeg hater å bli snakket om, det er ugh.
"Se deg rundt." Jeg gikket rundt, alle sammen vendte blikket bort fra meg når jeg såg på dem. "Pass på."
"Takk, skal jeg gjøre." Vi forsatte med andre styrkeøvelser.
~
"Å herregus jeg beklager! Det var ikke meningen, går det bra?!" Jeg hadde gått rett i en annen jente, hun hadde blondt hår.
"Hei, ro ned, deg går bra. Du er Jasmin sant?" Smilte hun og tørket noe støv og retter på singletten. "Jeg er Wendy, hyggeligt." Ser ut som jeg sklir lett inn. Vi gikk i dusjen og fikset litt på sminken, vi hadde hatt gym i to timer så nå var det lunsj. "Du må møte gjengen min." Hun tok tak i armen min og drog meg bortover i gangen. "Dette er Ryan, Marcus og Luke!" guttene smilte og plystret. På min gamle skole ble jeg bare dyttet av gutter.
"Jasmin."
"Alle vet hvem du er, du er guttas nye snakkis." Sa han som tydligtvis het Luke. Luke har lysebrunt hår, freiener og blå øyner. Ryan, blond hår og blå øyne og Marcus, nesten samme hårfarge som meg og brune øyne.
~
Dagens mat, gryterett, æsj. Jeg satt å pirket i maten, jeg spiste bare kjøttet. Jeg var egentligt ikke sulten. De andre satt og pratet om noe jeg ikke fikk helt med meg, jeg klarte egentligt ikke slutte å tenke på Wayne.
"Jas? Hallo? Er du der?" Wendy vinket fremfor ansiktet mitt flere ganger.
"Hø? Em, ja."
"Nei det er du ikke." Typisk blondie svar spør du meg. "Hva tenker du på? Er det en spessiel gutt?" Hun løftet brynen flere ganger mot resten av 'gjengen', de rødmet.
"Nei, jeg er bare litt trett, kjenner dere Will foresten?"
"Will Ray?" Jeg nikket og pirket mer i maten. "Han må du passe deg for, han er i badboy gjengen til Waynes, bare at Waynes er hakket værre."
"Jeg bor hos han, mamma er kjæresten til faren hans." De måpet. "Hva enn han sier, ikke ligg med han. Bare en advarsel." Hun mente å gjøre, det, ikke sant?
~
Vi skal ha tegning de tre siste timene, yes. Marcus har også tegning, så det er noen der jeg kjenner. Det ringte inn og jeg hastet meg til tegnerommet, desverre var jeg den siste og tegnelæreren såg sur ut, enda et bra førsteinntrykk på deg Jas! Bra jobba!
"Frøken Laleyah! Du er sen! Sett deg på en ledig plass, takk!" Jeg såg over klasserommet og såg at bare plassen vedsiden av Wayne var ledig, så jeg satte meg der.
YOU ARE READING
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...