18. Hjelp meg plis

2.3K 122 7
                                    

Jeg har mest lyst å hoppe i det svarte hullet, der ingen finner meg, bare meg, masse sjokolade is, filmer og pizza, kanskje litt cola vedsiden av.
"Ja, jeg kjenner henne" hulket jeg frem, det gjorde vondt å snakke om det, veldigt.
"Fra hvor?"
"Hun er min ex-bestie, hun tar alle fra meg, det er sånn hun er, men så flyttet vi. Men hun kom vist."
"Bitch" mumlet Marcus, men høy nok til at jeg hørte det. Jeg nikket og tørket bort litt marscara. "Dette er nytt for meg, men jeg klarer ikke gjøre noe mot deg." Nytt? Hvor mange har han voldtatt?! "Men du får ikke dra." Men du får ikke dra, det er sikkert bedre å vere her enn i nærheten av Sylvia og Will.
*WAYNE*
"Hva faen feiler deg mann!" Var det første som kom opp i hodet mitt når Will satt der og klina med Sylvia.
"Relax da Wayne, Jas finner det aldri ut."
"Heartbreaker" mumlet jeg.
"Ha?! Meg?! Det er du som er den største heartbreakeren her på skolen Wayne, og alle vet det." Han reiste seg opp og gikk mot meg. "Jas er bare en ting, ta henne og knus henne, samme det." Det gjorde meg sint, han kalte henne en ting?! Det er klart, jeg behandler andre jenter som en ting, men det går ikke med Jas, det går ikke å vere bad mot henne, det bare går ikke. Jeg håper Marcus 'føler' det samme, ellers sliter hun. Men jeg må finne henne,mom jeg må gjøre det alene eller ikke.
"Hva kommer Jas til å si når du møter henne?"
"Alt kommer til å vere som før, fordi hun vet det ikke, hun er nesten søsteren min, men alle jenter er bare en ting."
"Hun vet det Will, hun vet det." Han åpnet øynene mer, de ble helt svarte. "Se her da." Jeg hadde fått en melding.
Jas vet alt, Jas vet om dette fuckings spillet ditt Will, og det er ikke kult å bli druknet i tårer! Ikke kult mann! Men dere ser henne kanskje aldri igjen, hun er min nå, og det er ingenting dere kan gjøre med det.
Will ble helt klar i øynene. "Aldri ser henne igjen." Var det siste han sa før han løp, jeg vet ikke hvor, men han løp.
*JASMIN*
Han hadde enda ikk gjort noe, men han prøver seg inndirekte. Men på en rar måte har jeg nesten havnet oppå Marcus i senga og prøver å ta meg sammen. Men det går liksom ikke. Det er vanskligt.
"Faen skjer her da?! Jeg få henne!" Cayden stod i døra og såg, ja, jævligt sint ut.
"Cayden, to ting, ro den boneren din og vent!"
"Kan du drite i, vi er kompiser, og her i huset deler vi!"
"Sorry Jas, men jeg må gå." Trøstet Marcus og reiste seg stille opp, jeg ville ikke at han skulle gå, fordi Cayden, Cayden er Cayden og Cayden er skummel.
"Så, Jas, hvordan vil du gjøre dette."
"På ingen måte!" Ropte jeg rett opp i trynet hans, men det var nok ikke lurt.
"Du ska gjøre som jeg sier for faen!" Han holdt meg opp etter veggen med den ene hånda rundt halsen min og en pistol i den andre. "Greit?!" Jeg klarte ikke si noe, alle luftveier var tomme for luft og jeg begynte å bli svimmel. "Å faen." Var det siste han sa før alt ble slukket.
~
"Jasmin, tar du Cayden som din ektemann gjennom gode og vonde dager?" Hva faen er det jeg driver med?! Gifter meg med Cayden?!
"Ja, det gjør jeg."
"Og Cayden, tar du Jasmin som din hustru(?) gjennom gode og vonde dager?"
"Of corse i do." Gliste han. "Har du sett henne naken eller?" Hvisket han til presten, han rødmet. Det var helt umuligt å ikke le av det fjeste presten fikk.
"Jeg ærklerer dere herved for ektefolk (elns), du kan nå kysse bruden din." Og kyss kyss kyss bla bla bla.
~
"Jasmin? Hva faen gjorde du Cayden?!" "Jas?"
"Sorry, men ho gjorde meg sint!"
"Du kan ikke kvele henne fordiom!" "Jas?"
"Jas? Jas?"
Jeg stod overfor et stort valg, jeg såg begge sider, jeg kunne dra til et paradis og aldri vende tilbake, eller jeg kan dra tilbake til mitt liv slik det er nå. Jeg må velge, hver tanke er avhengingt av hva jeg tenker. Jeg vil..
---
Haha, rar del, men ok. Ny del på 25 votes!❤️ ILYSM❤️

Mr. Badboy Saved MeWhere stories live. Discover now