23. Wayne

2.3K 117 7
                                    

*JASMIN*
Han kysset meg igjen, det var da det gikk opp for meg, Cole er ex-en min som låg med Sylvia! Derfor er Cole så kjent! Det er så lenge siden! Vi bodde en annen plass for vi flyttet hit, det er sikkert 3 eller 4 år siden jeg har snakket med Cole! Jeg var badgirl før jeg møtte Cole, han forandret meg, men han forandret seg selv også og ble byens skumleste. Etter at han lå med Sylvia ble jeg helt borte, jeg begynte å lese mer og fokuserte kun på skolen, kjærlighetslivet mitt var helt på bunn, så etter det lot jeg som om jeg aldri hadde hatt en kjæreste. Det var helt jævligt å snakke om, og nå som jeg har funnet Cole igjen, så vet jeg ikke, kanskje jeg løper tilbake i armene hans, kanskje jeg blir forever alone.
"Jas?! Du må ikke.." Wayne stod i døra og såg helt knust ut. Rett over meg låg Cole, ex-en min. Jeg såg sårt på Wayne, av flere grunner.
*WAYNE*
Jeg mener det, det knuste hjertet mitt, helt, totalt. Jeg vetta faen hva jeg skal gjøre med livet mitt!? Jeg er så jævla dum som trodde at Jas følte noe for meg også! Jeg kan aldri få en så fantastisk jente som henne, det går bare ikke! Sånn går det når du er en pussy, du mister alle. Jeg vet ikke hvor jeg drar, langt bort fra Sylvia, fra Cole, fra Jas. Her stoppet veien, veien for meg stopper her, jeg er fedig, jeg er forever alone, er det det de kaller lobo? Ikke vet jeg, men ikke noe mer av dette kjærlighetstullet, badboys fall in love too, men sånn burde det ikke være. Ikke i det hele tatt. Sylvias hus, gjør jeg rett nå?
*JASMIN*
"Ikke ver nervøs babe" sa Cole og prøvde å ta av meg genseren min.
"Jeg vet ikke om det er rett."
"Det er rett, det var rett før, da er det rett nå" mumlet Cole og kysset meg på halsen. Han lå over meg i bar overkropp, håret hans stod til alle kanter, det kledde han. Han kysset meg mykt på leppene før han forsatte.
~
Jeg husket ikke helt hva som hadde skjedd, for jeg er så jævla trøtt. Men jeg låg på en sofa tett inntil noen, og den noen var Cole. Jeg kjente nesen hans i hodebunnen min. Jeg må innrømme at jeg har savnet Cole, men dette føles bare helt feil. Jeg smatt ut av grepet hans og kledde på meg, jeg må finne Wayne, det er Wayne jeg er forelsket i. Og alle vet det, Sylvia overhørte det da jeg sa det til Wendy, oh fuck, Wendy! Jeg må si sorry til henne, jeg kan godt vere en pussy mot andre på skolen, men ikke mot Ryan, Luke og ikke minst Wendy.
~
"Hva?!" Skrev Wendy surt når hun såg det var jeg som hadde ringt på.
"Jeg er så sykt lei meg Wendy! Jeg vet ikke hvorfor jeg ble så sur, men du er min beste venn og jeg kan ikke miste deg, jeg trenger deg Wendy!" Jeg kjente jeg fikk tårer i øyenkrokene og jeg tror øynene mine ble helt blanke. "Tilgir du meg?"
"Såklart! Herregud, du er den beste vennen jeg noen sinne har hatt!" Hum nærmest hoppet på meg og klemte meg. "Bestie forever!" Hvinte hun inn i øret mitt. "Hvordan går det med Will foresten? Oppdater!"
"Over å ut, han klina med Sylvia og kom opp med en rar unnskyldning, noe om at han gjorde det for å gjøre Marcus sjalu."
"Hvorfor Marcus, liksom?"
"Jo, jeg ble tatt av narkofolka, og på to dager forandret de meg helt, totalt. Jeg er ferdig med goodgirl Jas. Jeg møtte ex-en min igjen og klina med han fremfor Wayne og, alt er bare kaos."
"Men, hvem er ex-en din?"
"Cole" sukket jeg oppgitt og tok på meg hetta.
"Cole?! Faen er du dum eller?!"
"Ikke gni det inn plis, jeg vet ikke hva jeg skal si til Wayne, han kommer ikveld og.."
"En
"Enkelt, få han drita og få han til å knulle deg" sa Wendy som om det var en selvfølge.
"Neh" nølte jeg og fiklet med neilene mine.
"Men først må vi gjøre noe med, det" sa hun og pekte på ansiktet mitt. Jeg flirte litt og reiste meg opp. "Men du? Er Sylvia og Mia inviterte?"
"Nei, er du gal eller?" Lo jeg og slo henne vennskapligt i skulderen.
"Du lever livet du Jas, all gutter sikkler etter deg, iallefall nå som du er badgirl" lo Wendy og tok på seg sko.
"Sitter du bakpå?" Smilte jeg til henne, hun såg litt usikkert på meg før hun smilte tilbake og nikket. "Så du er ikke redd lenger?" hun ristet svakt på hodet og hoppet bakpå.
~
"Kaskje denne? Eller denne?" Hun holdt frem to kjoler, til meg, det såg ut som hun ikke kunne bestemme seg. "Vet du? Du passer med Wayne, og Cole, jeg mener, Cole er faktisk dødskjekk, bortsett fra at han er farlig, og Wayne, han er liksom, badboy og han trenger deg, liksom, jeg såg han tidligere idag, han såg ikke så bra ut" sa Wendy mens hun studerte kjolene. "Denne passer deg bra." En ermløs, tettsittende, svart, kort kjole, perfekt.
---
Noen korte deler og noe lange deler, ikke sant? Dere har fått vite mange dype hemligheter i det siste og jeg lover dere, der er ikke det siste sladderet dere får😏 35 votes for neste del❤️ U can do it!❤️

Mr. Badboy Saved MeWhere stories live. Discover now