"Jasmin jeg.."
"Er lei for det, jeg vet" svarte hun kaldt tilbake og stirret på meg.
"Er det noe.."
"Du kan gjøre? Ja, du kan gå ned og kjøpe noe godt til meg, så kommer du tilbake og vi snakker ferdigt" befalte hun.
"Hva vil.."
"Du vet hva jeg liker." Vel, hun er ikke den samme, men såklart, hun har mistet barnet sitt og.. Ja.. Jeg snakket kjapt med Wendy før eg kikk ned å kjøpte noe til henne. Sjokolade, det vet jeg at hun elsker, og vann, siden, jeg tror ikke hun burde drikke brus akkuratt nå.
"Det blir 49 kroner" smilte en dame i kassen. Jeg stirret tomt på henne mens jeg gav henne pengene. "Takk, ha en fin dag." Jeg nikket til svar og gikk vidre.*Jasmin*
Jeg stirret på tven, Reign stod på, den nye favorittserien min. Den er kjempebra! Jeg kikket ned på magen min, et stort arr er alt jeg ser. Jeg er glad oprasjonen er ferdig, så slipper jeg å tenke noe mer på det.
"Her, sjokolade og vann" sa Wayne usikkert.
"Takk" svarte jeg fort og tok det imot. "Marielle" sa jeg fort og kikket på han.
"Cole har henne, jeg skal møte han senere og få byttet, det var det han sa jeg måtte gjøre om du ville ha henne tilbake."
"Bytte?" Spurte jeg.
"Penger, hus, bil, liv, jeg vet ikke."
"Liv?" Sa jeg litt sjokkert.
"Vist jeg kan få Marielle tilbake, men jeg blir drept, er jeg villig til å gjøre det."
"Det, det setter jeg pris på" svarte jeg likegyldigt og såg på han. Aldri har sjokolade smakt så godt før! Jeg stappet i meg så mye sjokolade at jeg ble kvalm. "Jeg skjønner bare ikke hvorfor, jeg trodde du elsket meg."
"Det var derfør jeg gjorde det, jeg elsker deg for høy, for mye. Jeg kan ikke få nok av deg, og jeg skjønner det helt hundre prosent at du ikke tilgir meg og at du ønsker meg død, og jeg..."
"Jeg elsker deg Wayne, så utoligt mye."
YOU ARE READING
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...