*WAYNE*
Klokka er ikke så mye, syv ellerno. Jeg hadde bestemt meg, idag skal jeg vere en hel skoledag, faen heller. Jeg hater røde bokser, men sånn er vel livet. Jev stod fremfor vinduet og prøvde å få med meg samtalen.
"Skal du ikke på skolen idag?"
"Jas, du kjenner meg. Jeg trenger noen fridager." Jeg skjønte at Will skulle skulke, vi skulle jo møte narkogjengen idag for faen! Jeg tok heller på meg svarte jeans, bedre en de røde, og en annen hvit t-skjorte.
*JASMIN*
Det var noe han skjulte, han skulle ikke bare møte skulke skolen, han skulle noe. Han skulle en plass, men aldri i livet om jeg skulker for han!
~
"Det lukter så godt! Hva er det?" Jeg stod lent over kjøkkendisken og kikket oppi panna. Pannekaker, idag og! Yes!
"Favoritt frokosten din prinsesse." Smilte hushjelpen til meg og snudde den rundt. Alt var klart, jeg hadde sminket meg og alt.
~
Jeg endte opp med å gå til skolen, siden ingen kunne kjøre meg.
"Trenger du skyss principressa?" Gliste Wayne til meg, jeg nikket litt skremt. Jeg hoppet på, han satte meg av utenfor skolen og kjørte vidre. Wendy kom løpende mot meg med et stort glis om munnen som skrek: Fortell-meg-alt.
"Du satt på sykkelen din Wayne, ingen får sitte på sykkelen til Wayne, ikke en gang dama has!" Dama? Har Wayne, kjæreste?
"Dama?"
"Ja, Sylvia." Hun pekte bort på en blondine, hun hadde på seg uniformen, høye rosa sko og en rosa veske. "Hun er skolens bitch, men alikevel sikler gutter etter henne, hun har alt, unntatt hjerte."
"Hva faen glaner du på a?! Jeg er ikke lesbe, jeg er Wayne sin!" sa en pipete stemme mot meg og jeg våknet til verden.
"Hæ?"
"Bare gå ekle rødtopp." Spyttet hun etter meg. Jeg ryggen noen skritt tilbake for å unngå hennes sterke diva glans. "Hør her, ikke stjel han fra meg, jeg vet om planene dine!" Så gikk hun, planene mine?
~
Tegning igjen, og jeg satt alene.
"Frøken Laleyah? Klarer du å jobbe på egen hånd?"
"Jada, jeg husker hvordan han ser ut." Smilte jeg til hun sure tegnedamen. Jeg startet å tegne ansiktsformen.
"Ser bra ut." Jeg skvatt litt når jeg såg Luke sitte vedsiden av meg. "Min partner er heller ikke her idag, Sylvia, kjenner du henne?"
"Ja." Mumlet jeg.
"Hun ligger sikkert med Wayne, slik som hun alltid gjør, tøs." Himlet han med øynene og smilte igjen. "Jeg hadde mest lyst til å tegne deg, da får jeg et fint motiv og en snill partner." Smilte han, jeg tror flørting er noe han kan. Jeg smilte tilbake og forsatte meg ansiktet til Wayne.
~
Her skjer det ikke så mye, så skipper frem til festdagen, festen til Luke.
~
Wendy: Kan jeg komme nå?
Wendy skal sminke meg, ikke at jeg ikke klarer det, men jeg driver ikke så mye med fondation(?) osv.
Meg: Bare kom😊
"Jeg stod utenfor døren din å sendte medlind, så, hei babe!" Wendy er sånn typisk jente som kaller alle for babe, sånn vist du lurer.
"Hei Wendy! Gleder du deg?" Hun hadde med seg en stor pose med alt muligt oppi.
"Såklart! Idag skal vi rette håret ditt og sette det opp i en hestehale, gjør den klar, de brynene skal nappes!" Det var mye i en setning. Hun tok på meg en ansiktsmaske og begynte å nappe bryna mine, det gjorde vondt, men man må lide for skjønnheten hva? Etter ca 30 minutter var hun ferdig, ja, bryna mine såg ut som to juletrær, jeg mener det.
"Sett deg opp, vi skal rette hårt ditt, så sminke deg, så skal jeg sminke meg." Hun begynte å rette håret mitt, det var ned til midjen min når det var litt krusete, så nå dekte det rumpa mi.
"Ta av brillene, på med linser!" Ja, jeg bruker også briller. Hun tok på linsene, lakket neilene mine, satte opp håret og begynte med sminken, jeg har null anelse om hvordan jeg ser ut. Festen begynner klokka sju, og nå er den fem.
"5 minutter til Jas og du blir perfekt!" Hun snudde meg mot speilet, huden min såg helt silkemyk ut, leppene mine var røde, bryna mine var brune og prefekte, kinnbeina mine var mer markerte. Jeg hadde fått en fin brunfarge til øyenskygge, eyeliner og et tykt lag med mascara. Det røde håret mitt rakk med ned til rumpa etter det var satt opp.
"Ta på strømpeboksa, kjolen, skoene og pynten." Hun husjet meg inn på badet. Jeg måtte beundre meg selv litt i speilet. "Er du klar?"
"Jas? Er det deg?" Jeg stirret på Will som hadde fått et glis om munnen.
STAI LEGGENDO
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...