20. Tegningen(e)

2.3K 111 10
                                    

Endeligt fant jeg det jeg trengte! En bunke med arm, kullstifter, blyanter og viskelær, noen her liker vist å tegne. Jeg er iallefall en av dem. Jeg funderte lenge på hva jeg skulle lage, men nå kom jeg på det. Jeg begynte med litt rufsete hår, noen pene øyner og rufsete bryn. En smal munn og tydlige kinnbein. Så var tegningen ferdig, tegning av Marcus. Jeg tegnet en til, på samme måten, men bare med litt breiere øyne og fyldigere lepper, og voila, Cayden var ferdig. Jeg tegnet to tegninger mer, av Aiden og Stefan. De lignet, jeg var fornøyd med tegningene.
"Hva driver du med? Du har ikke mast de tre siste timene." Har jeg tegnet i tre timer!? Det føltes ut som 3 minutter, kanskje fordi tegning er det jeg liker?
"Tegner." Aiden kom bort og studertr tegningene.
"Oss?"
"Mhm."
"Du er flink" smilte han og gikk tilbake i stua. Jeg måtte smile litt, han virket ikke som en person som smiler, han ser alltid så sur ut. Jeg tenkte litt mer over hva jeg skulle tegne og kom på at jeg skal lage Luke, Will og Ryan også, det er lettere å tegne guttet, jeg vet ikke hvrofor, og jeg vet heller ikke hvorfor jeg skal tegne Will, men men.
"Faen, vi er rike!" Ropte en av guttene fra gangen, jeg lurte virkeligt på hva som forgikk der ute, så jeg gikk for å se. De stod med mange store sekker med penger, sikkert ti store sekker fulle av penger! Hvordan får de så mye!?
"Åh, hei Jas" sa Marcus kjapt mellom alt dette, kaoset av penger overalt, slik har jeg levd i noen uker, så jeg er ikke så overrasket. Men hvordan kan de som faktisk kidnappet meg være så snille? Kanskje fordi de tok feil jente. Gud vet.
~
"Jeg vil legge meg, jeg er trøtt" søt jeg mens vi satt og spiste, jeg fikk faen meg ikke lov å legge meg.
"Nei, du skal vente til en av oss legger oss" kjeftet Stefan for sikkert hundrede gang eller noe. Men jeg er så jævla trøtt for faen! Jeg driter så inn i helvette i om jeg er goodgirl, det stopper her og nå!
"Faen heller, jeg legger meg enten du vil eller ikke!" Jeg reiste meg opp så stolen deiset i bakken. "Det er faen ikke min feil at dere kidnappet feil jente! Jeg skal legge meg og det er ingenting du kan gjøre med det!" Braste det ut av meg. Jeg trakset fornøyd mot rommet jeg hadde sovet i.
"Jeg tar det." Hørte jeg Marcus si bak meg. Endeligt kunne jeg bare slappe av og sove! Herregud så godt det skal bli, goodgirl? Ikke nå lenger nei! Slutt med briller og lite sminke, bitch is here folkens! "Hva faen var det der!? Vil du bli drept eller?!" Ropte Marcus sint når han kom inn på rommet.
"Nei, det var det det var, ingen kødder med MEG når JEG vil sove" sa jeg fornøyd men litt sint. Han løftet armene oppgitt opp og kastet seg ned vedsiden av meg.
"Du vet når du er bad, er det helt umuligt å ikke bli kåt."
"Hold kjeft Marcus! Det trengte jeg ikke vite! Æsj!"
"Haha, så slutt å være bad da om du ikke liker at vi blir sånn."
"Vi?"
"Ja, de andre gutta." Jeg himlet med øynene og plukket opp et magasin og låg på gulvet. Jeg bladde noen sider men egentligt var det dritkjedligt.
*WAYNE*
Vi har lett i over et døyn, hun er borte, vist ikke avtalen om en uke forsatt gjelder.
Meg: Vist dere skader Jas dreper vi dere!
Marcus: Ro ned dua! Vi skader henne inne, men avtalen er i dass, hun blir her.
Jeg slapp telefonen i bakken, den første jenta jeg har hatt følelser for som jeg ikke kan beskrive er borte. Heldigtvis har hun det bra, men jeg får kanskje ikke se henne igjen.
"Hva skjer?" Hilste Will og klappet meg på skulderen. "Du er litt fraværende ut."
"Avatlen er i dass" mumlet jeg trist.
"Faen, pappa kommer til å drepe meg, og moren hennes for den del! Fuck hva er det jeg har gjort! Jeg har mistet henne! Jeg har mistet jenta mi!" Ropte han og rev seg hysterisk i håret. "Hva faen tenkte jeg på?!" Liker Will Jas for faen?! I'm done. Jeg stikker til helvette! Faen heller!
*JASMIN*
Jeg listet meg sakte ned til døra, jeg tok med meg tegningene jeg hadde laget under armen min. Jeg såg koden tidligere idag, og alle sover som steiner. Jeg tastet forsiktigt inn koden, 2169, rar kode.. Voila! Døra ble opnet! Jeg smatt ut og hoppet i bilen, jeg har motorsykkel lappen, men ikke billappen, shit. Aha! Der borte står jo en motorsykkel, med nøkler i.
"For noen noobs." Mumlet jeg for meg selv og starten den.
"Faen hun stikker av!" Ropte Aiden inne fra huset.
"Helvette" mumlet jeg og begynte å stresse meg å starte motorsykkelen.
~
30 votes for nye del!❤️ Klarer dere det? Kommet hjem btw👌🏼

Mr. Badboy Saved MeWhere stories live. Discover now