Men jeg liker jo Wayne og han er så... Tankene mine ble avbrutt av et kyss, et kyss fra noen jeg håpet på var Wayne, men det var det ikke. Det var Will. Hvorfor?!
"Hva tenker du på?" Spurte han og kysset meg på pannen.
"Vet ikke, er det ikke liksom, litt rart at du nettopp kysset meg?! Siden du liksom er stebroren min?!" Han løftet på skuldrene og gikk inn på badet, jeg hørte at dusjen ble skrudd på. Jeg gikk inn på mitt eget rom og tok på meg Will sin hettegenser, den var alt for stor og rakk ned til knærne mine.
"Så, principessa." Wayne satt i vinduskarmen og studerte hele kroppen min.
"Em, vil, du, komme inn?" Nølte jeg og såg at han reiste seg med en gang og gikk mot meg. "Vi kan kanskje gjøre ferdigt teiningene?"
"Ferdig." Svarte han kjapt og kikket ned på min.
"Kan jeg se den?"
"Den ble stygg." Det føltes som tusen, nei, millioner kniver stakk inn i hjertet mitt. Jeg reiste meg opp og gikk mot klesskapet mitt. Jeg fant noen klær jeg skulle ha på meg etterpå. "Hvor skal du principessa?" Han stod med hele kroppen over meg med den ene hånda lent på veggen og den andre på hofta mi.
"Dus,dusje." Sa jeg litt nervøst. "Så du kan gå."
"Jeg trenger ikke gå noen steder." Han lente seg nærmere og tok den ene hånda si lenger bak. Rett før leppene vårest møttes hadde han trekt meg helt inntil seg og hold begge hendene bak på rumpa mi. Og pang! Tusen sommerfugler fløg rundt i magen min, de var fargerike og fulle av energi. Han lente seg litt bort fra meg og plutseligt var han borte, jeg ville ikke at dette skulle ta slutt. Jeg kunne ha kysset Wayne resten av mitt liv! Det var ikke som å kysse Will, det var bedre, men det er egetnligt ganske ekkelt å kysse Will da, så fiskepudding! Nå høres jeg ut som den rundbrenneren! Ikke sant..?
*WAYNE*
Ser ut til at mr. Badboy vant veddemålet her, bra at Will ikke var med på det, han hadde vunnet glatt. Ser ut til at Cody og William henger litt etter. 'Send' stod det med store bokstaver. Jeg sendte bilde av meg og Jas som kyssa, la meg forklare. Gutta crusher på henne, ikke jeg. Og de lagde et veddemål om hvem som klarte å kysse henne først, de spurte om jeg ville bli med, jeg digger en konkuranse. Vi spurte ikke Will, de har sikkert allerede knulla, gud vet. Men Will er en god kompis, så det gjør ikke noe, for min del kan han godt få henne.
William: Kompis, du crusher jo ikke på henne engang, hvorfor ble du med? Og hvorfor kyssa du henne?
Meg: Why not? Dere skylder meg penger
Cody: Fuck, det hadde jeg glemt, møtestedet klokka sju.
Jeg skrudde fornøyd av telefonen min og trakset ned på kjøkkenet.
"Hva er det til middag Mi madré?"
"Zuppa di pollo. Middagen er klar om cinque minuti." Jeg nikket til mamma, hun er italiensk og snakker derfor mye italiensk, faren min, vet vi ikke hvor er.
*JASMIN*
"Jasmin! Jeg syns du skal bli med bort å hilse på naboene, hun inviterte oss på middag!" Ropte mamma fra kjøkkenet. jeg trasket fornøyd ned siden jeg var sulten, jeg gjør alt for mat. "Alvorligt talt Jas, ta på deg noe penere!" Jeg løftet armene opp i frustrasjon og subbet mot rommet mitt igjen. Hva skal jeg ha på? Jeg har ikke så mye pent, jeg endte opp med en skjorte fra Ralph Lauren, den var blå, og noen svarte jeans. Jeg satte håret opp i en hestehale og rettet det fort, tok på linser og fikset litt på sminken, alt det på 10 minutter, ny rekord! Jeg gikk ned til mamma igjen som stod klar i gangen.
"Fornøyd?"
"Mye bedre Jasmin, kom nå." Jeg tok på meg Vans, ofc, og fulgte etter mamma. Jeg fikk litt sjokk når jeg skjønte hvilke naboer hun mente. Wayne. Mamma ringte på mens jeg trippet usikkert frem og tilbake. Det åpnet en låg dame i sikkert 40 åra, hun hadde brunt langt hår og såg koselig ut.
"Velkommen til la mia casa!" Ropte hun nærmest og klemte mamma så meg. Jeg trippet forsiktit in, det luktet herligt! Jeg kunne se noen komme til syne oppr i trappa, jeg tror det var en gud eller noe, fordi jeg ble paff. Wayne, den kjekkeste gutten i sikkert hele verden! "Håper dere liker zuppw di pollo!" Ropte hun fra kjøkkenet.
"Det er kyllingsuppe principessa." Hvisket Wayne til meg og gikk inn på kjøkkenet. Jeg fulgte usikkert etter. Herregus! Nå dør jeg! Han er dødskjekk og han kan italiensk! Jeg vet at Zuppa di pollo er kyllingsuppe, jeg har en italiensk tante. Så jeg kan noe, men ikke mye.
"Mi madre, ti prego non farlo muto te adesso."
"Cara, siete in inbarrazo per la tua mama?" Lo hun, Wayne så bare domt på henne, jeg skjønte det meste. Så nå må jeg imponere litt.
"Redd for å bli flau da Wayne?" Han og moren hans såg sjokket på meg. Ja, jeg kan faktsik italiensk jeg og.
---
Viste dere at hun kunne italiensk? Og hva syns dere om veddemålet? Sleipt sant?
YOU ARE READING
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...