46. Marielle

1K 63 11
                                    

*Wayne*

"Hva faen har jeg gjort?! Drept min store kjærlighet! Jeg har mistet henne for alltid! Både henne og Marielle!" Skrek jeg ildsint og slo til en vegg. "Herregud" sukket jeg og kjente tårene trille en etter en. "Wendy, det er Wayne" sa jeg i telefonen.
"Wayne?! Din jævla k.."
"Jeg vet, la meg forklare!"
"Greit, go on" sukket hun.
"Noen har kidnappet Marielle, og jeg tror der er Cole. Jeg fikk panikk, jeg fikk også vite at jeg ikke er faren til Marielle, Cole er. Jeg vet godt at jeg er faren til Marielle, men Cole manipulerte henne, jeg kjenner han. Han ville gjort alt for å knuse meg."
"Så hvorfor prøvde du å drepe henne da?!"
"Jeg hadde ikke noe ant valg, Cole er hodestups forelsket i henne, og jeg har fått lokket han hit, som var planen min, men han tok ikke med seg Marielle."
"Så, du gjorde det for å, redde henne?"
"Ja, men jeg skulle fortalt sannheten istedenfor, men dette er liksom min måte å gjøre det på."
"Jeg skal snakke med Jasmin" sukket hun. Et smil lyste frem på ansiktet mitt. Jamsin er ikke død!
"Tusen takk! Det betyr utroligt mye!" Nå trenger jeg bare å få Marielle tilbake. Jeg forventer ikke at Jasmin skal tilgi meg, men nå vet hun iallefall hva som har skjedd.

Jeg stirret tomt i taket, klokka er fem på natta, men jeg får ikke sove. Plutseligt vibrerte telefonen min. "Wayne" sa jeg kjapt og ventet på svar.
"Hei Wendy her, Jasmin vil se deg, nå" befalte hun. Og ikke var jeg treg med å reise meg. Jeg løp ned trappa og tok på med skoene før jeg løp vidre.

"Jasmin, Wayne er her, jeg gir dere litt tid" sa Wendy og gikk ut. Jeg gned meg usikkert i nakken og kremtet. Hun vendte hodet sitt mot meg og stirret kaldt på meg.
"Jeg.. Eh."
"Det går fint, Wayne" sa hun. Jeg svelget. Hva skal jeg liksom fortelle henne, har jeg sjangs til å kanskje, vinne henne tilbake? Det ville blitt min livs seier.
---
Jeg skal prøve å oppdatere hver dag sidem det er så korte deler❤️

Mr. Badboy Saved MeWhere stories live. Discover now