Om jeg er kåt for fiskebolle?! Nei?! "Nei, er du?!"
"Ja, ser du ikke det?!" Han pekte ned, men jeg skulle ikka ha kikket, han hadde bokse på seg, men alikevel.
"Jeg vil ikke!" Skrek jeg og la armene over brystet, jeg kjente at noen tårer presset på, og jeg klarte ikke holde dem inne.
"Hva er det?" Sa han med sikkert så mye medfølelse han har, men det var ikke mye.
"Hva tror du?! Faen du har tenkt å voldta meg for helvette!" Jeg holdt meg for munnen, sa jeg virkeligt det!? Han såg forsiktigt ned før han gliste.
"Ja, ja det har jeg" gliste han og hoppet over meg, dette er, jeg mener det, det værste jeg har opplevd!
*WAYNE*
Ingen vet hvor hun er, og iallefall jeg vet hva de kommer til å gjøre med henne, spessielt Marcus og Cayden. Gud vet hvor de har skjulestedet sitt også, ingen vet, jeg tror faktisk ikke at gud vet engang. Det hele gjengen her er mest redd for er å bli drept, de folka er jo helt fucka i hodet.
"Hei babe! Hva skal du?" Jeg hørte på den pipete stemmen hvem det var, Sylvia.
"Ikke noe" mumlet jeg ned i jakken mi og ville helst bort derifra.
"Finne på noe? Siden du ikke gjør noe?"
"Nei, jeg kan ikke."
"Hvorfor ikke det da? Du hadde jo ikke noe å gjøre." Hun såg på meg med valpeøyne og blunket, mye.
"Drit å, hade Syvlia" sa jeg og vinket henne vekk.
"Det er hun dere Jas dama ikke sant?!"
"Gi faen."
"Bevis det, bevis at det ikke er Jas!" Hvordan i helvette skal jeg bevise det?!
"Hade Syvlia, ser deg senere" vinket jeg til henne. "Men håper ikke det" mumlet jeg ned i jakka mi. Det er snart november, huh. Kaldt, jeg er ikke en vinterperson, jeg liker høsten. Men det er ikke viktigt nå, jeg ringer Marcus, jeg vet ikke hvorfor jeg har nummeret hans, men men.
"Hva faen skal du gjøre med henne?!" Ropte jeg inn i telefonen i det han tok den.
"Hyggeligt å høre deg å man."
"Hvor er hun?!"
"Hvorfor? Vil du ha henne for deg selv?" Sa han med en barnslig stemme.
"Nei, men det er andre som vil." Mumlet jeg.
"Hvem da? Den tosken Will?"
"Ja." Mumlet jeg.
"Møt oss om en uke på det vanlige møtestedet, kanskje vi kan forhandle om henne, hun er min nye fuckfriend så jeg vil kanskje ha henne for meg selv."
"Faen du er gal!" Bip bip bip. Mer fikk jeg ikke sagt, men iallefall er Jas i vansker.
*JASMIN*
Jeg hadde klart å vri meg unna alt som heter muskler på hans kropp, men jeg kunne ikke rømme for alltid, nå vil jeg bare hjem til Wayne, kysse han og klemme han! Vent litt, tenkte jeg Wayne nå? Jeg hadde akkurat rotet meg opp i et hjørne, og her sitter jeg fast, han kommer mot meg.
"Jeg må vise deg noe." Sa han og tok opp mobilen sin. Skal han liksom vere så hyggelig nå da?! Han viste meg et bilde, han hadde fått det fra en fyr som heter Marco, han går på skolen, han er to år eldre enn meg. På bildet stod det at det var tatt idag, noen som jeg tror er sant, Will og Sylvia, kliner. Jeg klarte ikke stå lenger, bena mine sviktet, totalt.
~
Totalt knust, total brukket, total ødelagt. Ikke noe funker lenger. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har sittet i grepet til Marcus, men tårene renner forsatt. Han har sikkert ikke opplevd dette før, at en jente gråter. At han må bry seg. Kanskje en time eller to, men tårene er der. Det føles som jeg nettopp har fått en kvin rett gjennom magen og hjertet, begge plasser. Det gjør så utroligt vondt, så måtte det være Sylvia! Sylvia som jeg flyttet fra, min ex-bestis. Allitd når jeg har likt noen, har hun kommet mellom oss. Den vanlige unnskyldningen er man kan ikke velge hvem han faller for. Og det kan man jo ikke, men hver jævla gutt! Hun kjenner dem ikke, men plutseligt sitter hun å kliner med dem. Trouble is back, og nå har hun tatt Will.
"Kjenner du henne?" Han prøvde å få kontakt med meg, men jeg vil ikke se opp, jeg ser et mørkt hull i gulvet hvor blikket mitt sitter fast, jeg vil hoppe i det.
---
Siste delen var litt kjip. Jeg er skikkelig dårlig på å få frem at noen er badboyer... Men men.. Slik kan det gå. Ny del på 20-25 votes☺️ så får dere kanksje mer å lese før jeg drar på ferie❤️
YOU ARE READING
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...