38. Shopping

1.6K 81 14
                                    

*1 Måned senere*
"Hva med denne?" Spurte jeg og pekte på en vogn som var helt svart med noen detaljer her og der.
"Liker du den?"
"Den er veldig fin og enkel" smilte jeg.
"Da tar vi den" smilte Wayne og gikk bort til kassedamen. Jeg kastet blikket mitt bort på en dame som gikk med en unge i hånda. Ungen smilte førnøyd mens hun spiste en is. Det fikk meg til å smile. "Sånn" smilte Wayne og tok vogna med seg ut.
"Skal vi kjøpe noen klær eller vente litt?" Spurte jeg og stirret hardt på Wayne.
"Vi kan vel kjøpe noe" sa han og hintet mot klesbutikken. Jeg smilte førnøyd å fulgte etter.

"Ossen klær tenker du på?"
"Noe kosete, litt myke klær" smilte jeg og holdt opp en dress. Det var en kosedress i godt, varmt stoff. Den var rosa med et gult smilefjes på magen.
"Perfekt" gliste Wayne og grabbet dressen. "Mer?"
"Sokker og vidre" lo jeg og gikk vidre inn i butikken.
"Se! Disse står det I Love Dad på! Vi må ha disse" gliste han og holdt dem opp i trynet på meg.
"Okei okei, ro ned" ertet jeg.
"Skal vi gå å spise?"
"You know me" gliste jeg og gikk mot kassen. Magen min har begynt å bule litt ut, en bitteliten synlig kul midt på magen. Jeg har vært på ultralyd igjen og alt er forsatt helt perfekt med jenta. Vi endte opp på burgerking, of course.

Idag har vi vært å handlet litt. Bare en ny vogn og noen klær. Wayne virker bare mer og mer spent på å bli far, og jeg merker jeg begynner å bli litt nervøs. Men jeg gleder meg jo såklart kjempemye. Og jeg å Wayne har hatt det kjempebra i den nye leiligheten! Babysengen er på plass inne på rommet vårt så alt er klart, nå er det bare seks måneder igjen, men det går fort!

"Hva gjør du?" Spurte Wayne og kastet seg ned i sofaen.
"Blogger" svarte jeg fokusert og trykket på publiser.
"Åja, ossen går det med bloggen?"
"Jeg har begynt å tjene penger på den foresten! Og det passer jo fint når jeg ikke kan jobbe" smilte jeg.
"Kult" smilte han og skrudde på tv-en. Jeg tjener ikke mye. Alt fra 1000-5000 i uka. Når jeg tjener 5000 syntes jeg at jeg tjener mye såklart. Lesertallene stiger for hver dag som går. Noe som er bra for meg.

Lørdag kveld! Meg, Wayne, film, kos og masse masse god mat! Vi har bestilt kinamat og handlet masse usunt stuff. Kooooooos. Livet begynner også å bli lettere, samtidigt som det blir vanskligere liksom. Men jeg elsker tanken på at jeg og Wayne skal bli foreldre, sammen liksom.

Jeg kastet meg ned i armkroken til Wayne og strøk hånda mi sakte over brystet hans. Han trakk meg nærmere og strøk hånda si gjennom håret mitt et par ganger før han lente seg helt bak i sofaen.
"Jas?" Spørte Wayne plutseligt og såg på meg.
"Hva?"
"Jeg har noe til deg" gliste han og reiste seg. Han kom tilbake med en konvolutt og gav den til meg.
"Hva er dette?" Smilte jeg og såg på den.
"Bare åpne den." Gliset hans ble bredere å bredere. Jeg åpnet den og tok ut to flybilletter. Jeg studerte den ene.
"Hawaii?!" Utbrøt jeg og kastet meg rundt halsen hans.
"Du sa du altid har hatt lyst til Hawaii, så jeg klarte ikke la vere."

Mr. Badboy Saved MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora