30. Date

2.4K 85 21
                                    

Jeg løp rundt i hele rommet mitt. Det er to timer til jeg skal møte Wayne, og jeg har ikke sjangs til å finne ut hva jeg skal gå med. Jeg har prøvd alt, jeg mener alt. Nei, det er ett antrekk jeg ikke har prøvd, men det blir liksom litt business antrekk, så jeg kan ikke gå med det.

Jeg har ikke noe annet valg, jeg må gå med det. Et tettsittende, svart skjørt til litt over knærne og en hvit genser. Jeg tok på noen lange gullsmykker og lot det rødbrune håret falle. Jeg hadde krøllet det litt i endene bare for å få litt ,er volum. Jeg sminket meg ferdigt og gikk til skoskapet mitt. Jeg kastet blikket mitt inn i skapet igjen. Hvorfor tenkte jeg ikke på det?! Jeg har et par ripped jeans som jeg aldri har brukt før, den passer med toppen og med noen svarte pumps. Let's do this!

"Waow" mumlet Wayne i det jeg opnet døren. Jeg var enda ikke høyere enn han, selv om jeg hadde pumps.
"Du ser ikke så værts ut selv" lo jeg. Selv hadde han på seg jeans, men ikke for stramme, perfekte. Han hadde på seg hvite høye converse å en hvit skjorte. Jeg smilte til han og tok hånden hans. Jeg kjente med en gang hvilken parfyme han hadde, one million, den beste manneparfymen i hele verden.
"Hvor skal vi?" Smilte jeg til han.
"Det er en overraskelse" gliste han tilbake. Han opnet bildøren for meg og lukket den fint igjen. Jeg var ganske spent på hvor han skulle ta meg med. Han satte seg inn og startet motoren. Bilen var kald, jeg kunne se røyken fremfor meg når jeg pustet. "Spent" spurte han litt nervøst.
"Veldigt" smilte jeg tilbake. Han pustet lettet ut og fokuserte fult på veien resten av turen. Han svinget opp på en fjellvei jeg aldri har sett før. Det var litt humpete men det gikk fint.

Månen lyste klart og skinte i snøen. Stjernene glittret over hele himmelene. Jeg såg mange lys i alle farger fra toppen av fjellet. Det kom til syne en kjempepen bygning. (Bildet, bare med snø og vinduer)
"Jeg har snakket med moren din, og, vi skal" han gned seg i nakken og såg usikkert på meg.
"Hva?" Smilt jeg beroligende og tok hånden min på låret hans. Han smilte svakt tilbake.
"Tilbringe, natten her" smilte han svakt.
"Det blir perfekt, det vet jeg, fordi du har planlagt alt dette" smilte jeg og kysset han svakt. Han smilte tilbake og skulle til å opne døren. "Vent litt, jeg har ikke noe, stuff, eller noe sånt."
"Derfor snakket jeg med moren din" smilte han og gikk ut. Han opnet døren min og gikk og hentet bagasjen. Blikket mitt var forsatt festet til hotellet, jeg såg på skiltet, 5 stjerner. Jeg valgte å ikke kommentere noe, med tanke på at de måtte ha vært rådyrt.

"Liker du rommet?" Smilte Wayne. Det var en diger, jeg mener diger, seng midt i rommet. Et stort vindu med utsikt over hele byen og havet. Et boblebad inne på badet og en diger flatskjerm.
"Elsker det" smilte jeg og sattte meg ned på senga.
"Her, ta på denne. Vi skal på byens fineste resturang" smilte han og la en nydlig kjole på senga. Den var svart i knelengde med noen sykt fine detaljer. Den var inntilsittende og toppen var hjerteformet og dekket av diamanter. Den såg elegant ut. Jeg stod foran speilet og såg kjolen fra alle måter. heldigtvis gikk det ikke an å se på den som en hore kjole. jeg fikset litt på eyelineren og tok på meg skoene jeg allerede hadde.
"Du ser bra ut i alt Jas" smilte han. "Veldigt bra." Han kom mot meg og tok armen min.
"Du ser bra ut du også" hvsiket jeg tilbake. Han kysset meg svakt på kinnet som svar.

Jeg stoppet for å se på utsikten mens Wayne gikk for å fikse bordet.
"Så du liker utsikten?"
"Den er helt utrolig" smilte jeg.
"Bra at bordet er ved vinduene da" smilte han flørtende. Vi gikk bort til bordet og satte oss. Det kom en gutt bort med menyene, han såg ikke ut til å være så mye eldre enn oss. Han smilte til meg og gav meg menyen. "Noe som ser fristende ut?" Smilte Wayne og la ned menyen.
"Noe kyllinggreier her, fant du noe som falt i smak da?" Sa jeg og følte meg veldigt voksen.
"Haha, biffen." Lo han.

"Drikke?" Spurte den samme gutten.
"2 cola" svarte Wayne kjapt.
"Isbiter?"
"Ja, takk." Gutten nikket og gikk.
"Hva var det Wayne?" Hvisket jeg oppgitt til han.
"Såg du ikke ossen han såg på deg? Det gjør med sjalu" klaget Wayne.
"Awww" terget jeg og lagde babyface til han. Han såg surt på meg, men han klarte ikke la være å trekke på smilebandene.

Vi gikk opp mot rommet igjen. Vi skal ned å bade igjen etterpå, det er jo basseng her. Det var ikke langt å gå til rommet, og maten her er helt herlig! Det var helt stilt mens vi gikk mot rommet vårt igjen. Men det var ikke klein stillhet, det var en god stillhet. Jeg fikk en liten rykning når han plutseligt flettet sine fingrer inn i mine. Men det var beroligende. Det føltes hundre prosent rett.

"Okay, sorry Jas, men jeg må si dette til deg med en gang, ikke hat meg for det, men du går meg sååh kåt."

Mr. Badboy Saved MeWhere stories live. Discover now