*JASMIN*
"Wendy! Jeg trenger ikke sko! Jeg trenger en strømpebukse!" Ropte jeg frustrert, hun vil jeg skal kjøpe de skoene som står i vinduet, men de er ikke helt min stil.
"Åååå!" Sukket hun oppgitt og fulgte etter meg til dagligvare butikken. Lol, hvorfor sa jeg ikke bare matbutikken? Jeg fant en med litt brunfarge i. "Jenta mi, de brynene må nappes." Sa hun etter en liten stund, det er noen måneder siden sist gang nå.
~
"Auch! Wendy det gjør vondt!" Ropte jeg.
"Sorry! Men det er ikke min feil at du har en skog i trynet!" Hun har kanskje rett, øyenbryna mine hadde vokst til alle kanter.
"Ikke min heller." Lo jeg, den var litt bra da. Eller kanskje ikke. Lo du?
"Det er ikke morsomt Jas." Sa Wendy alvorligt. Neivell.
"Samme det, hvor mye er klokka?"
"Em, cirka fem." Sa hun og kikket på telefonen sin. "Når starter festen?"
"Åtte."
"Vi trenger den tiden." Nikket Wendy og nappet noen hår til. "Sånn!" Klappet hun og la fra seg nappesakene. "Ta den på, jeg vil se deg i den før jeg sminker deg, så jeg vet hvordan jeg skal gjøre det." Hun kastet kjolen til meg og smådyttet meg ut av badet. Jeg sukket og tredde på meg kjolen.
"Wow, jeg ante ikke hva jeg avviste."
"Gå ut Will, jeg mener det, heartbreaker." Jeg pekte ut av døra og såg drepende på han. Han såg sårt på meg.
"Jeg elsker deg" sa han nesten på gråten.
"Det skulle du tenkt på før du klina med jenta som, ødla hele fuckings livet mitt!" Skrek jeg til han. "Jeg elsker Cole" hvisket jeg, nesten på gråten jeg å. Han såg skremt på meg.
"Du er gal, du har kjent Cole i en dag så els..!"
"Nei! Cole er ex-en min som lå med Sylvia! Og jeg har forsatt følelser for han! Jeg har snakket med Cole! Jeg driter i om han dreper folk eller hva han gjør, men følelsene er mer ekte en deg!" Jeg kleste døra att i ansiktet hans.
"Cole? Elsker du Cole?" Sa Wendy usikkert.
"Helt ærligt, så vet jeg ikke om jeg elsker Wayne eller Cole, men Cole kommer ikveld" sukket jeg og gikk inn på badet igjen.
"Vi glemmer bare hele denne ColeWayne greia" smilte Wendy, jeg nikket.
~
"Alt er klart" klappet Wendy og satte seg ned, hun hadde samme kjole som meg bare i rød.
"Jas? Serriøst, jeg må snakke med deg, om Cole" maste Will, jaja, jeg taper vel ikke på å snakke med han.
"Jeg blir ikke lenge Wendy, bare opne om folk kommer." Og såklart, men en gang jeg reiste meg ringte det på. "Hva er det Will?" Sa jeg oppgitt.
"Cole er ikke bra for deg, jeg mener det."
"Will, jeg kjenner Cole, jeg var sammen med han i 3 år."
"Han er ikke som du tror, han kommer til å bruke deg!"
"Det er nok Will! Ikke sett andre i dårligt lys bare fordi DU dumme deg ut!" Ser ut at Jas vant denne runden!
"Jas, jeg.."
"Vet ikke hva du skal si, kan vi ikke bare glemme at vi hadde noe og forsette?" Roet jeg ned, roet meg selv ned.
"Nei, jeg vil ikke glemme at vi hadde noe." Han stod rett fremfor meg, centimeter fra meg.
"Men det vil jeg" prøvde jeg og prøvde å komme meg ut av grepet hans, hva faen er det med meg og gutter?! Hvorfor skal dette alltid skje?! "Så hade, men vi kan være venner."
"Jeg vil ikke være venner, jeg vil mer enn det."
"Kanskje det, men jeg er done med deg, jeg må snakke med Wayne."
"Wayne? Han du knuste hjertet til når han såg deg og Cole kline?" Jeg sperret opp øynene, liker han, meg?! Nei, det kan ikke stemme, jeg såg jo sykkelen hans utenfor hos Sylvia.
~
"Hvordan gikk det?" Ropte Wendy over musikken.
"Han ville vi skulle bli sammen igjen" mumlet jeg.
"Ikke mumle slik! Jeg hører ikke en dritt av det du sier!" Ropte Wendy. Jeg drog henne med ut på balkongen og latte at døren.
"Han ville vi skulle bli sammen igjen."
"Herregud Jas, du ble vel ikke sammen med han igjen?! Han klina med Sylvia for faen! Mens han var sammen med deg!"
"Slapp av Wendy, jeg blir ikke sammen med han." Hun pustet lettet ut. "Skal vi inn igjen? Hva er vitsen med fest når man ikke drikker seg drita?"
"i dont know!" Ropte hun og begynte å le.
~
"Drikk! Drikk! Drikk!" Ropte mange folk, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette, men jeg har shotte konkuranse mot Luke. Etter sikkert ti shotts begynte jeg å føle meg bra.
"Du er så jævla drita Jas" sa Ryan, eller noe sånt.
"Næh, hvorfor det?" Gliste jeg.
"DU, ER, FULL!"
"Full på hva?"
"ALKOHOL!"
"Alkohol hvem?" Hvordan kan noen være så dumme og kalle sønnen sin for alkohol? Rart.
"Drikke Jas, drikke."
"Ja, jeg vil ha drikke." Hva faen mener han Ryan duden nå da? "Vent! Har du sett Wayne?"
"Jeg tror ikke du skal snakke med Wayne i den tilstanden du er i nå Jas, du vet jeg, Ryan, har det beste rådene."
"Åh, jeg finner han senere, tror jeg" stammet jeg frem og sjanglet vidre inn i stua.
"Pus!" Ropte en kjent stemme, kanskje han ropte på meg, fordi Jas-katten er klar for eventyr! "Skjer pusen min?" Cole tok en hardt grep rundt med og kysset meg.
"Jeg vet ikke" gliste jeg og klemte han.
"Er du full?"
"Full på hva? Deg?"
"Nei, men du kan bli det" gliste han.
"Høres gøy ut!" Ropte jeg og klappet i hendene.
----
Jeg skrev disse delene på forhånd, så kanskje ikke alt ble som dere håpet i det siste, men hva syns dere om at Jas ble badgirl?😏 40 votes for ny del❤️ i know u can! Haha
YOU ARE READING
Mr. Badboy Saved Me
Teen FictionMr. Badboy savned me handler om Jasmin sitt elendige kjærlighetsliv idet hun støter på badboyen Wayne, like etter dukker sjarmøren Cole opp og lager kaos, mer enn noen gang! - "Vist vi skal være så jævla bitchy mot hverandre her nå så har jeg en tin...