16. Marcus! Det er så...!

2.6K 110 10
                                    

Marcus, er jeg hans fuckfriend. Hva?
"Vi får vel låne henne litt og?" Gliste en annen person som satt fremme, de var fire stykker, Marcus og en som vist nok heter Cayden, fremme sitter Aiden og Stefan, noen er 18 og noen er 19, men jeg vet ikke hvem. Jeg tror det var Aiden som spørte om å få låne, ja. Jeg kjente panikken begynte å komme, det var dette Will advarte meg mot, noen i Wayne sin gjeng kommer til å bli drept. Og jeg er redd for at en av de er Will eller Wayne. Jeg klarte ikke sin et jævla ord resten av turen. Hva?! Herregus! Jeg sa jævla!
"Er vi fremme snart?" Sa jeg helt ukontrolert, uten å tenke på at de faktisk hadde kidnappet meg.
"Snart."
"Når er snart?" Maste jeg og såg på Marcus.
"Snart, slutt å syt."
"Er det lenge?" Jeg kan mase sånn i hele dag..
"5 minutter ok?!" Marcus begynte å bli sint skjønner jeg.
"Mansen eller?" Utbrøt jeg, man skal kanskje ikke kødde med narkogjengen.. Han såg irritert på meg før han himlet med øynene og gliste, jeg vil ikke vite hva han tenker på en gang. Plutseligt ble veinen under oss humpete og jeg hoppet fra side til side. "Går det an å lage veier eller?!" Sa jeg litt oppgitt over hvor dårlige veier det faktisk er i dette landet.
*WILL*
Det er allerede lunsj, og jeg skulle møte Jas her for ti minutter siden. Hvor blir det av henne? Jeg gikk ut for å lete, jeg kikket nett ut av porten og såg noe på bakken, en telefon, Jas sin telefon. Hun har ikke mistet den, hun går ingen steder uten telefonen sin.
"Marcus." Var det første som kom opp i hodet mitt. "Marcus!" Ropte jeg. Jeg er sikker på at julenissen hørte det.
"Hva skjer Will?" Luke, Ryan, William og Cody kom løpende, alle fra forskjellige sider.
"Marcus, har tatt Jas."
"Faen." Mumlet William. "Hva faen skal vi gjøre!? Ingen vet hvor de gjemme seg." Han hadde rett, det var det værste. Politiet har lett etter dem før, uten hell.
*JASMIN*
Bilen kjørte inn på en parkeringsplass og døren ble åpnet. Det var et stort, fint hus mitt ute i ødemarka.
"Hvor er vi?"
"Det får ikke du vite." Spyttet Stefan opp i ansiktet mitt. Akkurat i det jeg hoppet ut av trakket jeg feil og falt, ankelen min gjorde utroligt vondt.
"Trenger du hjelp?"
"Nei! Jeg klarer meg fint!" Ropte jeg rett opp i trynet på Marcus. Men det gjorde jeg ikke, jeg falt igjen med en gang.
"Se her." Sa Marcus og løftet meg opp i brudestilling, han var høy, det føltes som jeg fløy flere meter over bakken. Men, det gjorde jeg ikke. Med en gang koden på døra var tastet inn ble jeg bært opp på et rom og ble innelåst. Hva i fiskebollens navn skal jeg gjøre nå?! Jeg sitter alene, i et rom uten vinduer, med bare en seng, som faktisk er ganske myk, men samme det. Jeg har store problemer. Men jeg følte meg litt trøtt, så hvorfor ikke sove litt? Jeg krøp under dyna som låg der og kastet meg ned på puta, denne senga er bedre enn den jeg har hjemme.
"Likte du filmen babe?" Will strøk meg sakte gjennom håret og kysset meg på pannen.
"Mhm, den var bra." Jeg kysset han på munnen og veltet meg sakte over på fanget hans. Han la hendene sine på ryggen min, han flyttet dem lenger og lenger ned. Han drog av meg toppen og begynte å mest sansynligt lette etter bh-en min. Han fikk det til etter en liten stund. Han tok meg opp og bar meg bort til senga og kastet meg nedi.
"Faen du tenner meg!" Ropte han før han hoppet over meg og begynte å bevege seg fortere og fortere. Det ble bare bedre og bedre! Han kastet seg ned vedsiden av meg helt andpusten. Resten av dagene gikk, mye det samme. Jeg har ikke hatt mensen på to måneder, det er litt rart. Etter at jeg hadde sagt det til mamma hadde hun kjørt meg rett til legen.
"Gratulerer, du er gravid!" Ropte legen. Jeg, gravid? Hva? Jeg ble helt paff. "Om du vil kan du ta abort." Jeg vet ikke, det er som å drepe et barn, uansett hva folk sier. Best jeg snakker med Will.
~
"Du er hva?!"
"Will, ikke bli sur, men jeg vil ikke drepe barnet!"
"Babe, jeg støtter deg uansett hva du gjør. Er du klar for å stifte en liten familie er jeg det." Jeg kunne ikke unngå å trekke på smilebandene, jeg skal gjøre dette, sammen med Will.
~
"Gratulerer! Det er en frisk jente!" Ropte og jublet noen leger og jordmødre. Tårene rant fra kinnet mitt, dette er kanskje et av de mest smertefulle men lykkeligeste øyeblikket i livet mitt, og jeg er glad jeg deler det med Will, vent, det er ikke Will som står det, men Wayne?!
"Babe, jeg er stolt av deg, jeg er stolt av å få vere forelder vedsiden av deg." Wayne holdt den ene hånda mi, den andre var på babyen. "Hva vil du kalle henne?"
"Jennie." Smilte jeg og kikket ned på den vakreste skapningen jeg noen sinne har sett. 18 år og mor med en 20-åring.
"Jeg elsker deg." Hvisket han og kysset meg mykt på leppene.
~
"Er du våken Jas?"
"Åh! Jeg hadde et fint øyeblikk i drømmen min!" Bare at det var Wayne som stod der ikke Will, i drømmen da såklart..
"Er du klar? Er du kåt?" Marcus..
--
Kliss kliss jeg vet! Srry! Dette er kanskje den nest siste delen jeg poster på tre uker, jeg skal til familien min i Ungarn😱😱😍 Gleder meg så sykt, drar på fredag og har mye og skal gjøres! Kanskje jeg får postet en del til mellom 1-4 juli? Hvem vet? Jeg drar ikke før første juli, men skal først i konf på lørdag så drar vi til oslo!❤️👌🏼 Snakkes folkens❤️ Awesome at dere gadd å lese det der til dere som gjorde det☺️✋🏼☀️

Mr. Badboy Saved MeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt