Mange spm:)

976 39 5
                                    

Her kommer jeg til å svare på en rekke spørsmål jeg har fått om meg selv og litt sånt, om dere forsatt vil vite❤️

Hva inspirerte deg til å skrive denne boken?

Jeg har aldri vært noe superglad i å skrive historier og lignende. Men jeg hadde lyst å prøve, og hele historien min er inspirert av en gutt i mitt eget liv som jeg har likt siden sommeren, og som nå er min(heldigtvis).. Men for å få det til å bli spennende legger jeg jo til mye såklart:)

Hvor gammel er du? Fødelsdato?

Jeg er 14 år, fyller 15 26. Februar, jeg er 01:)

Hvor ofte oppdaterer du?

Det lengste det kommer til å gå mellom hver del er 3 dager:)

Kan du skrive noe på din dialekt????

Ja det kan jeg! Jeg forteller om meg selv på min egen dialekt: Hei eg heite Marie og eg e 14 år. Føreldrene mine e skilt, so eg bur me mor mi. Far min bur ikkje her so eg bur:( Eg e i eit forhold, men ein som e 13:) Eg e ca 1,60 høg, eg har veldi mørkeblåe auge og nøttebrunt hår. Sjøl vil eg sjå på meg som tynn:)

Instaen din???????

Følg meg gjerne på ig! MaiePartenyi :)

Er etternamnet ditt norsk?

Nei, det er ungarsk! Jeg er 1/4 ungarsk og kan språket litt!:)

Så dette er noen av spm jeg har fått på privat melding! Jeg opprettet nyligt eg ny ig konto i tilfelle dere lurer på hvordan jeg ser ut og hva jeg gjør på hverdagen min:) Følg gjere, alle får følge:) og har du noen flere spm send med en mld på wattpad:)

Mr. Badboy Saved MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora