▪ 20

2K 145 405
                                    

Diğer bölümde Jimin olmasa Taehyung'u çabuk affediyordunuz bakıyorum
iki dakikada yumuşayan tatlı okuyucularım.

Taehyung kendini affetirmek adına sürünecek merak etmeyin.



-



Açık camdan yüzüme çarpan soğuk rüzgarla elimdeki kahvemden huzurla yudumladım. Hafif çitileyen yağmur sesini dinleyerek dışardaki ıslak toprak kokusunu derince içime çekmiştim.

Taehyung'un çekip gitmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Kendisini o günden sonra bir daha görmemiştim. İstemsizce onu özlüyordum ama elimden gelen bir şey de yoktu. Jimin durmadan ona karşı sert davranmam gerektiğini söyleyip dursada bunu yapamazdım. Ben onun kırdığı gibi kıramazdım. Yıllarca beslediğim duygular buna izin vermezdi.

Sadece ondan bir süre uzak kalmayı deneyecektim. Ne kadar yokluğuna alışamasamda kendim ve bebeğimin iyiliğini düşünmek zorundaydım.

Düşüncelerimin arasında dolan gözlerimi kırpıştırdım. Şu aralar duygularımı yoğun yaşıyordum. Bu durumu hamile oluşuma bağlayıp oturduğum sandalyeden ayaklandım. Bugün hoseok geçiçi süreliğine gittiği Fransa'dan dönüyordu. Ailesiyle birlikte tatile gittiği için benim hamile oluşumu ve Jimin'de kaldığımı henüz bilmiyordu.

Ona bir şekilde söyleyecektim. Hem Taehyung'un yakın arkadaşı ve benim de değer verdiğim kişi olduğu için bilmesi hakkıydı.

Adımlarımı mutfağa doğrulttuğum sıra cebimde çalan telefonumla adımlarım yavaşladı. Telefonumu cebimden çıkartıp kim olduğuna bakmak için bakışlarımı ekranın üzerine çevirirken gördüğüm isimle gerilmiştim. Taehyung arıyordu.

Bir süre ekranlanla bakışıp sonrasında aramayı yanıtlayarak telefonu kulağıma yasladım.

"Jimin yanındaysa başka odaya geç."

"Değil."

Mutfağa gitmeyi es geçip tekrardan benim için ayrılan odaya geçtim. Eğer Jimin Taehyung'la konuştuğumu yakalarsa telefonu kapatıp onu engellerdi.

Odaya geçerken arkamdan kapıyı kapatıp yatağa oturdum. Ondan bir ses gelmeyince zorlukla ben konuşmuştum.

"Bir şey mi oldu neden aradın?"

Yönelttiğim soruyla ondan sesli bir iç çekiş duymam bir oldu.

"Yoongi o gün çocuğu aldıralım derken ciddi değildim. Yaptığım bilinçli bir hareket de değildi."

Söyledikleriyle kaşlarım çatılırken bir yandan da gülümsememe engel olamadım. Beni düşünüp bu konuyu açıklık haline getirmek için araması hoşuma gitmişti.

"Jimin seninle görüştürmüyor.
Eğer yanında olsaydım."

Bir an duraksayıp tekrardan konuştu.

"Sana ve bebeğimize tüm sevgimi verirdim."

Dedikleri sessizleşmemi sağlarken bir an algılamaya çalıştım. Taehyung bunca zaman gösterdiği sert duvarlarından sonra sevgisini vereceğini söylüyordu.

İnanmakta güçlük çekerken ikimizde sessizce öylece dışa verdiğimiz nefesleri dinledik. Konuşmak için bir atak yapacağım sıra odaya giren Jimin'le telaşla gözlerim büyüdü.

"Sonra konuşuruz hoseok."

Onun bir şey demesine izin vermeden yüzüne kapatırken Jimin söylediğim isimle kaşları çatık halde bana doğru yaklaştı.

Milen | TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin