A nap sugara az ablakon keresztül az arcomra süt , igazi nyári napnak indul a mai én viszont csak merengek a szobámban ülvé és az instagramot pörgetem. Ma szombat van ez az egyetlen nap amit minden héten epekedve várok , ugyanis a szombat az én napom .
- Zoja Zoja ! A tanárod megjött, gyere le.
Kiáltotta apám a lépcső aljáról , hát persze mivel mással tölteném a szombat reggelemet mint informatika korepetálással . Most végeztem az egyetemet és talán egy hónap se telt el és a szüleim máris a doktori képzésre készítő tanárokat kerestek .
Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai szakon végeztem de ez a Miller családnak nem elég , mivel nincs testvérem a családunk összes vagyonát,cégét és hatalmát én örökölöm . A szüleim úgy gondolják hogy ehez a doktori cím a belépő , mondjuk nekem sincs ellenemre Dr. Zoja Miller igencsak jól hangzik.
- Jó reggelt kívánok ! Köszöntem tisztelettudóan.
- Jó reggelt kisasszony ! Kezdődhet a felkészülés ? Kérdezte Mr.Brown , 70év körüli egyetemi tanár. A legjobb a világon.
- Igen, készenállok .
2 óra elteltével a reggelire várok amit Maria szorgosan tálalt élénk az asztalra, Mr.Brown már elment a szüleimmel az asztalnál beszélgetünk.
Palacsinta, rántotta, zöldségek és limonádé volt a mai reggeli.
- Zoja drágám. Mi anyuddal hamarosan elindulunk az üzleti útra, remélem mindent megbeszéltünk. Holnap reggel ne felejtsd hogy a cégbe várnak rád hogy ellenőrizd az építési terveket.
- Persze Apu tudom tudom. Nem lesz most sem baj hiszen csak 1 hétre lesztek elutazva,mint mindig
A szüleim minden harmadik hónapban Milánóba utaznak a cégünk ellenőrzésére, sok megbízható embere van az apámnak de ő minden három havonta ellenőrzést tart.
- Kicsikém, ha valami van hívj és a géppel 4óra alatt itt is vagyunk. Valamint ne felejts....
- Anyaaaa ! Nem vagyok gyerek 23 éves vagyok tudok vigyázni magamra ès nem leszek amúgy sem egyedül.
Körülbelül 20 személyzet van a háznál és sose üres a ház ,nagy sajnálatomra.
- Meg egy utolsó puszi.
Anyám nagyon félt de hogy mitől nemtudom.
- Viszlát Mr. és Mrs. Miller .
Köszöntem a szüleimnek , így szoktam szólítani őket ha le akarom rázni őket és most nagyon le akartam.
Ahogy a fekete Audi kigurult a garázsból be is kapcsoltam a hangszórót és a zenét a leghangosabban dübörögtettem. Indulhat a buli, a szobámban egy mini hűtő van amit az arckrémek és maszkok tárolására vettem, cuki rózsaszín, pedig én nem vagyok ez a Barbie típusú lány , inkább letisztult, elegáns de egyszerre merész csajok társaságába tartozom. Kinyitottam a kis hűtőmet és kivettem egy epres GinTonikot, de eskü van benne arckém is.
Egy jó meleg fürdőt vettem zenét hallgattam és bemelegítettem az esti házibulira. Végre eljött a szombat és én ha a szüleim nincsenek a láthatáron akkor bulizok és tombolok és pasizok.
Remélem. Ezt az oldalamat sose ismerik meg a szüleim.
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...