Zoja. Reggel egyedül ébredtem , az egész házat vegigjártam de csak Antónia a házvezetőnő és Alfréd a szakács volt a hatalmas házban.
A reggeli után, szinta az egész napomat a medencében töltöttem , majd az edzőterembe a szokásos otthoni edzésemet csináltam de közben csak Nicolas járt az eszemben.Hülye vagy Zoja, teljesen hülye ! Az elmúlt egy hétben elraboltak , szívrohamod volt majd leszopod az elrablódat. Nem is tudom mi történik velem. Egy kiegyensúlyozott magabiztos fiatal nő voltam akinek a jövője volt a szeme előtt és mindig tudtam mit akarok. Egészen addig ameddig Nicolas haza nem hozott a kórházból azóta az eszem elvesztettem és csak rá tudok gondolni meg arra ami a nadrágjában lapul. Ez a férfi maga egy görög Isten , levesz a lábamról és bizseregni kezd a testem ha a közelemben van. A napágyas incidens után tudom hogy ő tudja hogy mi kell nekem , eddig egy férfi sem járt a bugyimban de ő ha csak megcsókól benedvesedek . Olyan orgazmusom volt tőle hogy most is remeg a lábam ha rá gondolok. Ami pedig a tegnap estét illeti biztos azt hiszi hogy egy olcsó ribanc vagyok mert részegen rögtön a farkát akartam , de ő sem tiltakozott sőt elégedetten sóhajtozott miközben a számba élvezett . Úgy fogta a fejem mintha azt akarta volna hogy sose érjen véget .
Szerencsémre nem akarta kihasználni a helyzetet ugyanis ahogy meghallota hogy még szűz vagyok nem folytattuk a dolgot. Össze kell szednem magam és valahogy kikel jutnom innen mert ha nem itt ér utol a végzet .Nicolas
Már jó pár megbeszélésen túl vagyunk , de egész nap elvoltam kalandozva.
Az elmúlt pár napban nem foglalkoztam az üzlettel , mert amióta Zoját elraboltam teljes figyelmemet rá szenteltem . Gyilkoltam és kínoztam már embereket de ahogy őt láttam szenvedni a kórházban a szivroham után szíven ütött. Hazavittem és azt akartam hogy egy engedelmes kis ribanc legyen ahogy a többi is , de ő teljesen más makacs, okos, és nagyon dögös. A medencénél jól felhúzott és gondoltam rögtön megmutatom ki a főnök .Ahogy megcsokoltam egészen mást éreztem és csak az vezérelt hogy a csúcsra jutassam , utána meg jól megdöngessem de faképnél hagyott .
Ezért igencsak örültem a fehérnemű bemutatónak ami várt otthon és az utána következő dolog meglepett , az eddig félénk és bizonytalan kislány úgy játszott a farkammal mint még soha senki. A nők akikkel eddig dolgom volt sose tiltakoztak de mindig csak gyorsan túl akartak lenni a szopáson. De Zoja úgy csinálta ahogy nekem jó volt , figyelte a tekintetemet amivel én tudtára is adtam hogy egy Istennő . Már rég nem volt részem ilyen intenzív és szenvedélyes eggyütlétben , pedig még megse dugtam.Csak az jár az eszemben hogy az enyém lesz és újra érzem forró csokját a bőrömön. A nap hátralevő idejében egy dolgot elkell intéznem utána hazamegyek és elcsábítom ezt a gyönyörű szűz kislányt .
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...