A mai napunkat az irodában töltjük , a balesetem óta nem voltam bent . A cég építkezése elkezdődött és nagyon sok munkánk van ,Nicolassal együtt indultunk el . Már alig férek bele a ruháimba, ezért egy fehér színű mini ruhát vettem fel , talán ez kényelmes lessz a munkához . Remélem a mai nap gyorsan eltelik és este összebújunk Nicolassal mert végre zöld utat kaptunk a dokitól. Eddig a szívroham,a műtét és a terhesség korai szakasza miatt megtiltották az eggyütlétet de ma végre bepótoljuk az elmaradt alkalmakat .
Nicolas oldalán mikor belépek a cégbe mindenki meredten nézi a hasamat . Lehet jobb lett volna a fejemre írni hogy TERHES . Azóta lett egy saját irodám, de még nem láttam ezért amikor belépek meglep hogy nem minden korom fekete , fehérrel és arannyal van kombinálva az ízlésemnek tökéletes ! Két nagy kupac papírral van tele az íróasztal amit most mind át kell néznem .
- Anya, megkezdem a tárgyalást majd később csatlakozz ! Súgta Nicolas a fülembe egy csókot nyomott a számra majd kiment.
Amióta tudom, hogy várandós vagyok lazábra fogtam a munkát , csak napi 5-6 órát dolgozom otthonról, a Miller&Miller cég ideiglenesen újra az apám birodalma lett , de csak a kicsi születéséig.
2 óra múlva végeztem mindennel és az aszinsztensem Naomi akit imádok hiszen mindenben a segítségemre siet most is helyettem cipeli a 14 példány cégbeosztási tervet .- Szép napot mindenkinek ! Köszöntem kedves hangon mikor beléptem Naomi után a tárgyalóba .
- Épp időben ! mormogta az asztalnál ülő vörös haju nő aki legutóbb is igen csak kedves volt velem. Nicolas mérgesen nézett rá, de intettem neki hogy hagyja ! Megálltam mellette és körülöttem mindenki megint csak bámult a kis kerek pocakomra . Utálom hogy ilyen feltűnést kellt ha valaki terhes .
- Naomi kérlek add oda mindenkinek a cégbeosztási terveket . Kérem mindenki nézze át és várom az észrevételeket!
Senki meg se szólalt ezért gyorsan vége lett a megbeszélésnek, Nicolast várva a földszinti büfébe teát szerettem volna venni , amikor elcsiptem az elöttem sorba álló két hölgyet beszélgetni .
- Ez a ribi megint megjelent , és Mr.Nicolas körül legyeskedik de nem értem mér nem tartja a karmait a gyereke apján mért kell neki Mr. Nicolas ? Tuti nem csak munka miatt vannak együtt! Kèrdezte a vörös haju nő a tárgyalóból
- Lola hagyd abba, tudom hogy belezúgtál a főnökbe, de nem szólhatsz bele hogy mért van egy más gyerekével terhes nővel, és mi van ha nincs is köztük semmi csak munka kapcsolat ? Szólt rá az alacsonyabb hölgy.
- Hölgyeim ! Nem szeretném ,hogy álmatlan éjszakáik legyenek ezért elmesélem önöknek, hogy Nicolassal a közös gyermekünket várom a szívem alatt és igaza van kedves Lola , sokkal több van köztünk mint munka kapcsolat ! Szóltam rájuk a hátuk mögül, sápadtan néztek rám és rémülten kezdtek mentegetőzni mikor Nicolas szólított meg .
- Zoya szivem, minden rendben ? Mehetünk haza ?
- Persze, épp gratuláltak a kollégák a babához ! Mondtam gúnyos mosollyal a két nő felé fordulva
- Köszönjük , szép hétvégét !
A teát feledve már a kocsiba szálltunk be és hazafelé tartottunk , de nekem már a türelmem fogytán volt . Átnyultam Nicolas ölébe és egy kézzel sikerült is kikapcsolni az övét majd benyultam a nadrágjába és kezembe vettem a békésen pihenő férfiasságát !
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...