Viszony !

1.3K 37 0
                                    

A nappaliban üldögéltem , Nicolas épp fürdött amikor megszólalt a csengő. Gondolkodás nélkül felpattantam és kinyitottam az ajtót .
Egy szőke hosszú hajú nő állt velem szembe, amikor meglátott ki kerekedett a szeme.
- Helló miben segíthetek? Kérdeztem
A nő csak állt és bámult rám,picit meg is szégyelltem magam hiszen csak Nicolas ingje volt rajtam amit a szex után felkaptam magamra . Eszembe se jutott hogy valaki idegen jöhet, csak a biztonsági őrök szoktak bekopogni néha ha valami problémát észlelnek.
- Nicolast keresem . Itthon van ? Kérdezte dühösen.
- Most épp fürdik , átadjam hogy kerested ? Erre a nő szinte fellökve bement a nappaliba . Nicolas épp kilépett egy szál törülközőben a fürdőből.
- Dyana te mit keresel itt ? Kérdezte Nicolas mérgesen. Szóval ő Dyana , Nicolas ex barátnője .
- Nicolas te szemét máris kurvákkal töltöd az idődet ahelyett hogy helyrehozzuk a kapcsolatunkat ? Kérdezte Dyana
- Dyana ő a barátnőm Zoya és nem egy ribanc !
- Micsoda ? Hogy barátnő ? Drágám el is mehetsz mert Nicolassal beszédem van . Fordult felém és mondta gúnyosan
- Drágám én itt élek , szerintem te kellene elmenj ha van egy kis maradék méltóságod! Nyugodt hangon beszéltem pedig bentről majd felrobbantam az idegességtől .
- Dyana ! Én és Zoya együtt élünk én túl léptem rajtad és ezt Zoyának köszönhetem kérlek menj el és ne keress többé.

Dyana szó nélkül viharzott ki a lakásból és beült a kis sárga kocsijában . Nicolassal pár percig csak csendben ültünk de nekem cikáztak a gondolataim !
- Szóval barátnő mi ? Kérdeztem
- Hát együtt élünk , dolgozunk , és ki elégítjük egymás vágyait , ezt hogy lehet nevezni ?
- Van benne igazság , de semmi komoly ! Dolgozunk és élvezzük az együtt élést ! Mondtam miközben az ölébe ültem.
Nicolasnak forró csókot nyomtam a szájára majd megkezdődött a csók csata . Pár perc után már Nicolás elött térdeltem és a farkát vettem a számba . Akkora a szerszáma hogy felét tudom kényelmesen bevenni a számba , de nagy erőfeszítés után mélyen a számba vettem és egyre gyorsabban szoptam közben a kezemet is le fel húzogattam . Nicolas remegett fölöttem és szinta kiabálva nyögött .
- Ülj bele !
Szót is fogadtam. Az ingem alatt bugyi se volt és a szopást én is igazán élveztem épp ezért könnyedén búcsúzott a férfiassága . Le fel ugráltam rajta mikor mindketten egyszerre mentünk el , szinte tűzijáték volt köztünk .
Nicolas felemelt és bevitt az ágyba ahol pár perc beszélgetés után a karjaiban aludtam el .

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now