Borongó ég

1.6K 36 2
                                    

Jó pár óra elteltével, egy kedves hölgy jött a szobámba és kért meg hogy készüljek mert "haza" mehetek, csak azt tudnám hogy mit is jelent ez.

A tükörbe nézve magamra sem ismerek , kócos a hajam és a szemeim alatt fekete karikák vannak , a nyakamon az elrablóm ujjainak a nyoma látszik. Miután összepakoltam egy fekete öltönyös férfi elvette a táskám amiben csak pizsama és pár tisztálkodási dolog van amit az elrablóim adtak.A folyosó végén találkoztunk az orvosommal aki az elranlómnak nyújtotta a gyógyszereket és a kórházi pappiraimat , úgy beszéltek minta ott sem lennék , komoly volt a tekintete de néha néha rám nézett de szeme se rebbent. A fehér ing rajta tökéletesen áll és megfeszűl a testén , igazán dühítően tökéletesen néz ki.

A kórház előtt egy fekete kocsi várt amibe beszáltunk. Hátul ültem az idegen férfival aki elraboltatott és fogva tart. Már jó pár perce utaztunk amikor éreztem hogy szorít a melkhasom és kapkodni kezdtem a levegőt , hirtelen elkezdett összefolyni körülöttem minden.
- Nyugodj meg ! Mindjárt jobb lesz! Mélyeket lélegezz ! Ezeket a szavakat hallottam és hirtelen egy szúrást éreztem a hasamban .
- Bassza meg ! Kiáltottam fel, amikor megláttam hogy egy injekciós tűt nyom a hasamba ő . Csak tudnám hogy hívják!!
- Mit adtál nekem ? Talán meg akarsz mérgezni? Kérdeztem mérges de mégis lágy és halk szavakkal.
- Feküdj ide . Mindjárt megnyugszol a gyógyszertől.
A fejem a lábára hajtottam és összehúztam magam magzat pózba.
- Ki vagy te ? Kérdeztem mélyen a szemébe nézve
- Szólíts csak Nicolasnak, az igazi nevem Nicolas Black.
- Nicolas , igazán szexi név . Jegyeztem meg de még én sem értettem mér mondtam ezt ki hangosan.
- Látom a gyógyszer megteszi a hatását, már eggyáltalán nem tűnsz feszültnek .
- Egy ilyen férfi karjaiban pedig minden testrészem megfeszül , habár nem ismerlek Nicolas mégis....
- Nyugi baby jó kezekben vagy , nem esik bántódasod mellettem.
Egy tompa érzés lett úrrá rajtam, és álomba szenderültem .

Pár óra elteltével ébredek fel egy pihe puha francia ágyban egy fekete falu szobában , az óriási ablak megvan hasítva , hallani ahogy az eső csendben esik . Kiszállok az ágyból és látom hogy egy selyem hálóing van rajtam amit emlékeim szerint nem én vettem fel vagyis nem emlékszem rá , elindulok az ajtó felé ahogy kinyitom egy hatalmas Amerikai konyhás nappaliba lépek ahol ugyancsak a fekete ezüst színek uralkod nak.
Nicolas egy szál melegítőben ül a kanapén egy jó nagy kupac papírral a kezében .
- Kérhetnék egy pohár vizet ? Töröm meg a csendet .
- Persze gyere csak . Itt a víz és készítettem neked gofrit, biztosan éhes vagy. Mondta majd a konyhához sétált és leült , majd kihúzott nekem egy széket és leültem a megterített asztalhoz .
- Köszönöm .
- Ne köszönd ameddig megse kóstoltad. Nem vagyok jó a konyhában épp ezért van szakácsom , de mire megérkeztünk addig ő épp elment és a mai főztje nem igazán diétás, márpedig a doki azt mondta hogy figyelni kell hogy mit eszel.
Csak nagy szemekkel néztem, ennyit beszélni még sose hallottam ezt a férfit . Egy nagy pohár vizet megittam majd neki is láttam a gofrinak amin növényi tejszínhab és eper díszelgett.
- Igazán finom , de már néhány falat után jól is laktam. Mondtam hallkan
- Márpedig enni fogsz ha akarsz ha nem ! A doki azt mondta hogy 4 kilót fogytál 2 nap alatt és ez nem jó.
- Tényleg ? Észre se vettem ! Kérdeztem majd a kezem kezdtem nézegetni !
- Nyugi baby így is vadítóan nézel ki, alig bírom magam nyugton tartani amióta a közelemben vagy.

Ahogy ezt hallottam rögtön égni kezdett az arcom . Hirtelen azt se tudtam merre nézzek. Ő is látta a zavartságot az arcomon ezért visszasétált a kanapéhoz és a kezébe vette a papírokat .
Nagy nehezen magamba tömtem 2 gofrit is és csak üldögéltem az asztalnál
- Gyere ,végig vezetlek az otthonomban.
4 hálószoba , 3 fürdő , 1 mosókonyha, 1 dolgozó szoba és egy szoba volt ahova nem mehettem be. Vajon mi lehet ott ? Lehet ott nyirja ki az áldozatait és ott fog megkínozni engem is ? Pár percre el is felejtettem hogy elrabolt hiszen igen vonzó férfi és levesz a lábamról. Még sose találkoztam hozzá hasonlóval .
- Mostmár ideje aludni, én az ajtó melletti oldalon alszom .
Mondta és besétált abba a szobába ahol felébredtem nem olyan régen.
- Én biztos nem alszom veled egy ágyban. Elfelejtetted hogy te az elrablóm vagy ? Kérdeztem dühösen
- Inkább te felejtetted el hogy az elrablód vagyok. Az van amit én mondok ha tetszik ha nem.
Erre bevágott az ágyba és egyik kezem az ágy széléhez bilincselte . Nem mertem ellenkezni, néhány könny csordúlt ki a szememből de csak csendben meghúzodtam . Befeküldt mellém és egyre lassabban vette a levegőt és elaludt, pár perc múlva engem is elnyomott az álom. De egész éjjel szörnyű álmok gyötörtek.

Sziasztok 🙂. Mi a véleményetek a történetről ?

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now