Már egy hete töltöm a büntetésemet , 7 egész napja egy szobában és fürdőszobában ücsörgök, szörnyű érzés ennyire egyedül lenni . De felfogtam, a régi életemnek vége ! Ha ki is szabadulok már teljesen máshogy látom a világot . Az élet nem játék , komolyan kell venni és a céljaim èrdekében mindent megteszek hiszen én akarok lenni az állam legsikeresebb nője ! Rájöttem hogy milyen ha egy férfi bánt de mégis vágysz rá ! Ezután nem lesz szombat esti pasizás, az igazit fogom keresni aki mellettem áll és egy igazi alfa hiszen hozzám más nem is való.
Antónia az ebéd mellé egy hatalmas dobozt adott át ami tele volt tervrajzokkal, szerződésekkel .Amint megtudtam ezt kell átnéznem mert este Nicolas szeretné ha nekifognánk a projektnek. Pontosan nemtudom hogy mi a dolgom de mindent alaposan átnéztem és tanulmányoztam . Nemtudom ki csinálta ezeket de eléggé hanyag munka . Sok pontatlanság van benne ami nagyon fontos. Pár óra elteltével mindent átvettem alaposan, elkészültem fekete nadrág és fehér póló inget vettem fel, olyan èrzésem támadt mintha újra a cégbe mennék egy èrtekezlet vezetésére .
- Zoja , bejöhetek ? Kopogott Nicolas az ajtón
- Persze , gyere ! Gyorsan feláltam és belenéztem a tükörbe
- Szia !
- Szia !
- Látom átnézted az iratokat amiket küldtem !
- Igen , fogjuk rá!
- Ha nem állsz készen akkor átrakhatjuk holnapra !
- Készen állok , menjünk a dolgozóba?
- Csak utánad ! Nicolas felkapta az iratokat és a dolgozó szobába bementünk és el is kezdtük a papírok kipakolását !
- Mire van szükséged a felkészüléshez? Kèrdezte szelíden , fekete farmer és fehér atléta van rajta de így is irtó szexi de most ezt ki kell vernem a fejemből .
- Egy laptopra van szükségem és internet kapcsolatra !
- De eszedbe se jusson a külvilággal komunikálni! Majd egy MacBookot vett ki a szekrényből.
- Ezek a vázlatok igen csak hanyagul vannak kidolgozva. A tervrajzok teljes átírásra szorulnak . A 13 emeletet felejtsük el .
- Ragaszkodom a minimum 13 emelethez !
- Márpedig 15 emeletre lessz szükségünk ! Egy ilyen birodalom építését nem lehet elaprózni !
- Eddig senki nem vállalta el a 13 emelet nél tovább terjedő cég kiépítését !
- Ha jól értelmezem a dolgokat ez a te prestige projekted lessz . A sok fekete ügylet mellet kell egy igazi birodalom ami elött mindenki fejethajt ! Ez egy magas szintű biztonság technikai cég lessz , amit nem az átlag embereknek szánsz !
- Az embereimnek hetekbe telt mire megértették hogy mit akarok !
- Én tudom hogy te mit akarsz -
Hajnali 3 óra volt mikor elhagytuk a dolgozó szobát . Egy kezdetleges tervrajtott készítettem el Nicolas segítségével, de hosszú út áll előttünk!
A kanapén ültem és arra vártam hogy Nicolas egy italt hozzon .
- Lenyűgöztél !
- Csak a munkámat végzem !
- Nagyon jó vagy abban amit csinálsz, bármit is csinálsz !
Közelebb ült hozzám és kezét a combomra rakta , a szívem máris hevesebben vert. Egy puszit nyomott a homlokomra majd beszélgetni kezdtünk, már a nap jött fel mikor elmentünk aludni . Az ágyban szorosan egymáshoz simultunk , a hajamat simogatta amikor elaludtam.
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...