A szíve leál, a szíve leál, a szíve leál.
Próbálom megemészteni az előbb hallottakat, de kell pár perc mire feltudom dolgozni ezt. Vajon fel lehet dolgozni eggyáltalán ?
Zoya anyja teljesen kiborult ami nem sokat segített a helyzeten. Sírva roggyot a földre és csak egyre azt mondogatta, hogy nem halhat meg a kicsi lánya . Tudni lehet róla, hogy egy erős nő de most összetőrt.
Egyetértek, nem halhat meg életem szerelme és a kicsi fiam , akit még meg sem ismertem .Szükségem volt pár hétre mire felfogtam,hogy gyerekünk lessz hiszen nekem ez egy érzékeny téma. Dyana a kapcsolatunk alatt csak ezt hajtogatta, de én nem akartam tőle gyereket de egy idő után annyira kivoltam a témától , hogy azt is megkérdőjeleztem, hogy akarok e. Most már tudom, hogy szeretnék apa lenni. Mindennél jobban.
De Zoyával más volt minden , az elejétől éreztem ,hogy ő az igazi és érte képes voltam változni még úgy is ha nem kért semmire. Amióta az életemben van az életem fenekestül felfordúlt , mindenem neki szentetem és ő is nekem . Képes volt a régi életét eldobni és elfogadta az én sötét árnyakkal teli életemet . Pár hónapja a munkát is lazára fogtam, habár az új cég alakulása dübörög hála, Zoyának de a mocskos ügyeimet mostanában az embereimre bíztam. Sőt , hetek őta nem öltem embert.
De ez a kis csoda, amióta velünk van tudjuk ,hogy mi is az élet értelme, a család .A mély ábrándozásombol a nevemet hallva szakadtam ki . Az orvosok szólítanak mire én csak zavartan pislogok de nagy nehezen a sokk ellenére is szóra nyitom a szám .
- Figyelek doktorúr .
Hangom megtört és aggódó,alig hallani .- Akkor folytatom ! A vérzést a magas vérnyomás váltotta ki , ami a kisasszony szívritmus zavara okoz . Eddig sikeresen kézben tartottuk , de a terhességgel járó fáradtság és a magzat fejlődése túlságosan kimeríti a szívét .
- Mik a következő lépések ?
A fejemben kattognak a fogaskerekek, de a picsába is nem vagyok orvos .- A kardiológus még mindig bent van és mindent megtesz a vérnyomás csökkentéséért , felkészűl egy esetleges műtétre .
Dr.Rose magabiztosan beszél, mára már cseppet sem fél tőlem, pár évvel ezelőtt mikor először látott el lőtt sebbel nem mert megszólalni sem, de mivel elég gyakran találkozunk mostmár nyugodtan félelem nélkül beszél velem.- Milyen műtéről van szó ?
Vágja közbe Mr. Miller a hátam mögül.- A szinusz csomó felel a szív működéséért és ő a szívritmusszabályozó, itt van a probléma mivel Kamrai tahycardia jelentkezett, azaz a szív túl gyorsan ver és a létfontosságú szervek nem kapnak elég friss vért . A magzat a méhlepény álltal fejlődik, de ha nem kap elegendő vért akkor elkezd meszesedni, azaz elhal emiatt jelentkezett az intenzív vérzés. Ez pedig komoly, hiszen a baba nem élhet a méhlepény segítsége nélkül , de egyelőre Miss.Zoya szerveit sem bírja vérrel ellátni a szíve .
Az orvos tekintetéből látom, hogy ez még nem minden de tétovázik .
- Mik a lehetőségeink doktor ?
A kérdést könnyű feltenni, de a választól igazán félek . Évek óta először érzem azt,hogy van veszteni valóm méghozzá mindent elveszíthetek.- A baba még túl kicsi és létfontosságu szervei nincsenek kifejlődve legalább hat hétig bent kellene tartsuk,hogy életben maradjon. Ezt meglehet oldani , ha Zoya kisasszonyt mesterséges kómával életben tartjuk ameddig a baba elég erős nem lessz .
Most nagyon figyeltem , az orvosi tervet többször is átfuttatom a fejemben. De egy dolog nem hagy nyugodni méghozzá az a szó, hogy AMEDDIG .
- És mi lessz Zoya szívével ? És hogy érti azt ,hogy életben tartják ameddig kiveszik a babát ?
A légzésem egyre gyorsabb és gyorsabb, a szemeim előtt fekete pontok mozognak és egyre jobban félek . Félek és rettegek mert kezdem érteni .- Uram, ha több hétig mesterséges kómában tartjuk többé nem lesznek képesek a szervei önmaguktól működni . Ha pedig nem tartjuk kómában a babát elveszítjük .
- Választania kell !
STAI LEGGENDO
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
Storie d'amoreSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...