Anyukád

922 33 4
                                    

  A nappali közepén álldogálva szorongva néztem ahogy Nicolas az anyja böröndjét hozza belefé . Vér vörös négy kerekű börönd amin  Dior felirat ott díszelgett .
Miután az ajtóban köszöntötték egymást a nő tudomást se vett rólam mintha itt se lennék. Szerencsére Nicolas gyorsan befejezte a pakolást és újra mellettem állt .
- Anya bemutatom neked Zoját a barátnőmet .
Szólalt meg végű.

Az anyja tetőtől talpig végignézett rajtam, szemöldökét megráncolva nyújtotta felém a kezét . A tökéletes manikűr passzolt a rúzs és a karórája színével . VÖRÖS . Látom ez a védjegye  .
- Azt hittem a takarító nő !
- Örülök hogy megismerhetem !
Nyögtem ki bátortalanul és kezetráztam vele.
Csak ostobán nézet rám ez a nő, aki még a nevét sem volt képes elárúlni .Úgy nézet rám mintha leprás lennék .
- Mosmár elmehetsz !
Zavaromban úgy is tettem . A hálószoba felé vettem az irányt és magam mögött becsukva az ajtót sírva fakadtam.
Még sose nézett le engem és sose aláztak meg ennyire mint most és a legjobban az fáj,hogy Nicolas még egy szót sem mondott, végignézte ahogy a kedves anyukája megaláz. Talán ennyire retteg tőle vagy szégyel engem és nem meri felválalni, hogy a gyerekét várom a szívem alatt .

Egy befojásos családból származom ,iskolázott , és sikeres fiata nő vagyok mellesleg szerintem csúnya sem vagyok . Igaz a terhesség alatt már három négy kiló felszaladt rám de még így is a soványabb de kidolgozott testü nők kategóriájába tartozom .

A tusolóban rendesen kisirtam magam és ez még meg is nyugtatott . Gyorsan rendbe szedtem magam, a hajam feltűztem és egy bézs színű egyszerű sportosabb kismama ruhát vettem fel amiben nem is látszott a pocakom . Az elmúlt hétben bevásárlást tartottam és jó kis várandós ruhákkal megtöltöttem a gardróbomat amik  elfedik a pocakom néha el is felejtem hogy terhes vagyok  .
Bátorságot vettem magamon és a nappaliba indultam, tudtam hogy a cégbe megyünk mert az építkezés utáni teendők felgyűltek és rám várnak .

A cégbe megérkezve a kedves emberek köszönése feldobta a hangulatomat , pedig azt hittem sírva fakadok .
Az úton a drága anyósom szóba hozta Dyanát és elmesélt néhány romantikus sztorit ami Nicolast összeköti vele . Azt is megtudtam hogy egy gyönyörű tökéletes nő és ő az igazi Nicolasnak .
Hihetetlen ez a nő , be nem áll a szája és mindent ő akar megszabni még azt is mondta majd ő ellenőrzi a dolgokat a cégnél mert idézem "másra ilyet nem bízhat Nicolas".

A tárgyaló terembe érkeztem vissza a boszi kávéjával, mert persze nekem nincs is jobb dolgom az értekezlet elött . Az ajtón belépve a beszélgetés kellős  közepén voltak
- Úgyhogy drága fiam mielőbb legyen ennek vége mert Dyana vissza vár téged .
Közelebb lépve  nyújtottam át a kávét amikor anyuka úgy vette el a csészét hogy annak tartalma a gőzölgő kávé egyenesen rám borult.  Felsziszentem ahogy égetni kezdte a bőröm , Nicolas gyorsan a hasam kezdte törölgetni egy papír törlővel .
- Bocsánat, de talán így még jobban is mutat rajtad ez a zsák ruha !
Vágta hozzám vigyorogva .
Könnyek gyűltek a szemembe és az ajtó felé vettem az irányt, szapora léptekkel hagytam el a szobát .

Sziasztok 🙂
Köszönöm, hogy ilyen sokan vagytok annak ellenére is hogy kezdő vagyok .
Írjátok véleményeket
Millió puszi 🤍

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now