Poker arc

2K 45 0
                                    

A tükör előtt állok és elégedett vagyok aval amit látok. Piros selyem ruhába bújtam , amiből az egész hátam kint van és csak a hátam közepén lévő tetoválás díszíti a hátam ami a nyakamtól a derekamig nyúló írás , a ruha alig èr a combom közepéig és nagyon rámsimúl . A hajamat lófarokba fogtam de még így is hosszú , a sminkem csak tusvonal és vörös matt rúzs a kedvencem, de persze csak ilyen alkalmakon . Magassarkúba bújtam ami egy fekete tűsarkú cipő, nekem nem jelent problémát ebben sem bulizni hiszen minden nap magassarkuban járlalok Felvettem a kis fekete táskám és indulok.
A házban mindenki csak csendben pillázot, a mai szettem se visszafogott.
A sofőr elvitt a házibuliba, de nem szalonnasutős házibuliba . Ez a házibuli az elitt, híres és elérhetetlen emberek gyerekeinek a törzshelye ahol mindent szabad. Alkohol,cigi,szex,drog itt már mindent láttam, de ami itt történik itt is marad erről szerződés biztosít mindenkit. De én nem a kábítószereket keresem itt , hanem az izgalmat és egy férfit akivel egy jó estém lehet.
Két barátnőmmel már törzsvendégek vagyunk itt Lilli White és Heni Enderson az én bűntársaim, a táncparkett közepén egy koktéllal a kezünkben táncolunk. Már számon se tudom tartani hány italt ittunk meg, a fények a füst és az alkohol hatására néha néha összefolyik a kép .
- Zoja nézd. Új zsákmányok a láthatáron.
Sugta a fülembe Lilli , egy 5fős férfi társaság jött be, fekete öltöny fehér és fekete ing jellemzi őket , 30 év körüliek lehetnek és kicsit sem ismerősök. Az asztalnál szemügyre vettem őket és találtam is a fogamra valót. Egy magas kB 190cm sötét borostás és hajú férfit szemeltem ki magamnak , a fehér ing feszül az izmain és a bőre napbarnított.
Úgy érzem ideje lenne becserkészni az áldozatot , de semmi feltünés csináljunk ugy mintha a sors keze lenne.Az italukat a pultnál fogyasztották én pedig szándékosan arra mentem.A pult körül igen csak nagy volt a tömeg de épp mellette álltam meg, persze úgy tettem mintha nem is láttam volna. Az italomat megkapva épp elfordúltam volna és akkor farkas szemet néztem vele .Az a nézés igéző, elnéztem az előttünk táncoló tömegre de ő nem vette le rólam a szemét visszanéztem rá de ő még mindig engem nézett.
- Tetszik amit látsz ? Kérdeztem pimaszul
- Ez a vérvörös szín a te szined, vadítóan nézel ki.
- Tudnád milyen vadítóan nézek ki nélküle . Kacsintottam rá.
- Kicsit sem vagy szégyenlős.
- Hé csajszi gyere táncolni. Kiáltotta Heni barátnő.
- Most éppen benne vagyok valamiben .
- Szuper akkor gyere te is ! Mondta és mindkettőnknek megfogta a kezét és behúzott a táncparkett közepére.
- Én ezt inkább nem , nem vagyok a táncikálós típus.
Mondta mogorván , még mindig nem tudom a nevét de annyira nem zavar.
- Neked nem is kell táncikálni.
Megfogtam a kezét és a csípőmre raktam, nekidőltem és elkezdtem a zene ütemére mozogni. Értette a célzást , szorosan magához húzott , de annyira hogy az izmat éreztem a bőrömön, az ujjait a ruhám aljánál tartotta és elkezdte simogatni a combom.
Az érintése hihetetlen, bizsergető érzést váltott ki belőlem. A zene csak tombolt de mi levoltunk lassulva, csak ringatóztunk .A ruhám amúgy is rövid volt de ahogy folyamatosan fogdosta a combom és csípőmet igencsak felcsúszott, szerintem már csak egy centi lehetett és felcsúszott volna a fenekemről, ekkor picit eltávolódtam es meg igazítottam . Erre ő a hátamat előre döntötte, a derekamat szorosan megfogta , csak a fenekemmel ertem hozzá, ekkor éreztem meg a kemény férfiasságát a fenekemnél . A kezét finomat végighúzta a nyakamtól a derekamig a csupasz hátamon, majd megfordúltam és forró csók csatába kezdünk. Bizsergett az egész testem, csak faltuk egymást amikor egy hangot hallottunk.
- Főnök. Van egy kis problémánk a galambbal.
Nem értettem miről beszél ez a férfi,olyan mintha biztonsági ör lenne.
- Viszlát édes ! Elvált az ajkunk és csak ennyit mondott majd a tömegben el is tűnt . Az este számomra véget is ért hiszen a kiszemeltem lelépett, ilyen se volt még . Eddig én voltam az aki lelép, mikor megunom a játékot de most faképnél hagytak rendesen.

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now