Egyedűl

1.7K 43 0
                                    

Csak az ágyon fekszem és a tegnap esti eseményeken jár az eszem. Már kezdtem igen jól érezni magam mikor a rejtélyes férfi egy szempillantás alatt faképnél hagyott. Lehet jobb is így , igaz mindig pasizni megyek a bulikba ,de sose találok olyat aki levenne a lábamról vagy bejutna a bugyiban. Igen még mindig szűz vagyok ugyanis a megfelelő partnert keresem, mert szeretném ha legalább az első igazán romantikus és szenvedélyes lenne. De ebben a városban még egy férfi se nyerte el a lehetőséget hogy neki adjam magam. Ez csak játék , igazi kalandban még nem volt részem.
Miközben csak cikáznak a gondolataim el is készültem a délelőtti megbeszélésre a cégben. Fekete nadrág blézer és fehér ing a mai szettem , munkába tökéletes megjelenéssel érkezem . A cégünk irodája egy 13 emeletből álló felhőkarcoló , ami a Rose sétányon van ,ez a környék csak az üzletről szól mindenhol irodák és hatalmas cégek vezetőségének a központja.
A kocsi a Rose sétány elején megáll , Henrik a sofőr kinyitja az ajtó én meg magabiztosan elindulok a cégbejárat felé, ekkor pillanatok meg egy ismerős arcot. A tegnap esti férfi szembe jön velem, tetőtől talpig megnéz de egyetlen szó nélkül mindketten tovább megyünk.
- Jó reggelt asszonyom.
- Jó reggelt Mia , a megbeszélés 5perc múlva kezdődik . Legyen mindenki kész.
Mia a recepciós, egyben a személyi aszinsztensem,de nem állok le csacsogni a cégben a tökéletes rideg nő vagyok hiszen ha több száz ember dolgozik neked megkell legyen a tekintélyed.
- 2 példányt kérek az alábbi szerződésből aláírva holnap reggelre legyen az asztalomon a tervrajzokkal együtt. Köszönöm a munkátokat !
Az irodában megittam a kávémat és gyorsan hazafelé vettem az irányt mert még mindig a tegnap este hatása alatt vagyok, a kocsiból kiszálva megcsörrent a telefonom .
- Szia Apa. Milyen volt az út ? Épp most értem haza minden jólment a megbeszélésen.....
- Figyelj Zoja ne ijedj meg , hamarosan hallani fogod a tv-ben hogy lezuhant a gépünk .
- Micsoda ? Mitörtént ? kérdeztem elcsukló hanggal és egy könny csordúlt ki a szememből
- A tegnap éjjel útközben leszáltunk egy kisvárosban, ahonnan egy új kocsit vettünk és az anyád ragaszkodott hogy ő szeretné vezeti. Ígyhát a hátralevő utat az anyáddal kettesben kocsikázva töltöttük. Útközben értesített az egyik emberem hogy a gép propellere megsérűlt és lezuhant . 2 embert a személyzetből elvesztettünk.
- Ez szörnyű Apa, hogy történhetett ilyesmi ? Mindenki jól van ?
- Baleset volt , leszálláskor madarak csapódtak a gépnek és ez okozta a meghibásodást. Zoja most lekell raknom, beszélünk holnap.
- Vigyázzatok magatokra.
Igencsak felzaklattak az események ezért gyorsan edzőruhát vettem és a súlyzós edzést futásra váltottam.
A nap már majdnem lement,én pedig zihálva futottam , a tesőröket leráztam mivel épp vacsoráztak és észre se vették hogy eljöttem csak Mr. Henrik a kertész bólintott és én gyorsan kisurrantam. A Futás az egyik terápiám, nagyon felzaklatott az apámmal való beszélgetés ezért próbálom eltérésnek használni a futást, de nem megy ki a fejemből a gondolat . A szüleim is meghalhattak volna, ha nincs ekkora szerencséjük.
A futó pályához érve megalltam a piros lámpánál amikor valaki a hátam mögül valamit az arcomhoz szorított , nedves és csípős szaga volt. Egy pillanat múlva megszédültem és éreztem hogy a földre roggyom. Mintha minden lelassulna és a hangok fülsüketítő zúgásba mennek át , próbálom nyitva tartani a szemem de nem megy.

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora