Zoja
Mikor beléptünk az ajtón nagyon jó érzés töltött el. Sose akarom elhagyni ezt a házat hiszen ez az új otthonom .
Nicolas amióta a kórházban vagyok folyton mellettem volt , rengeteget beszélgettünk és elmondta hogy szerelmes . Nagyon meglepett ez a vallomás , életünkben először vagyunk szerelmesek és ez az egész csak egy hónapja kezdődött . Viszont egy dolgot nemtud , egy nagyon komoly dolgot amit a kórházban az orvos elmondott nekem. A hír hallatán a gyomrom görcsbe randúlt, hirtelen azt se tudtam mit csináljak, az egész életem megfog változni és Nicolas nemtudom ha így is melletem lessz . De olyan boldog volt mert felébredtem nem mertem elmondani neki ezt a dolgot .Nicolas épp kipakolt mikor a szüleim érkeztek meg . Húslevest és pár dolgot hoztak nekem és egy szépen becsomagolt dobozt. 1- 2 órát voltak nálunk majd mikor elmentek Nicolas segítségével a kanapén feküdtem .
- Nico , légyszíves hozd ide a kis ajándékos dobozt és kisd ki nekem .
Nicolas leült mellém és elkezdte kicsomagolni . Az arca lefagyott mikor kezébe vette az utrahang fotót a dobozból , rám nézett és újra a dobozba nyúlt és kivett egy terhességi tesztet amit ott virított a két " csíkocska ".
- Az ébredésem után azért vittek ultrahangra mert a doki már tudta , hogy terhes vagyok , de nektek nem szólt mert ahogy ez be bizonyosodott én arra kértem , hogy ne tegye .
- Ez hogy lehet ? Kérdezte feldúltan .
- Nicolas mi nem védekeztünk és azért szexben volt párszor részünk !
- De hogy nem lett baja ?
- Erős a mi kis eperkénk !
Nicolas arcáról semmit nem tudtam leolvasni . Azért hagyta el Dyanát az exét mert nem szeretet volna gyereket , erre a mi 1hónapos kapcsolatunk után közlöm vele hogy babánk lessz . Lehet most azonnal lelép
- Eperke ?
- Azt mondta az orvos hogy akkora mint egy eper !
- Eperke ! A kezét a hasamra rakta és csak némán ült mellettem.
- Ha esetleg nem szeretnél minket a szüleim eljönnek értem .
Remegtem a félelemtől hogy mi lessz ezután.
- Ő a mi eperkénk ! UramIsten Apa leszek ! Mosolyra húzta a szemét és odabújt mellém közben a hasamat simogatta.
- Teljesen hihetetlen 3 hónappal korábban még szűz voltam , és szingli ...
Nicolas közbevágot .
- Most meg itt ülünk és egy család leszünk és lessz egy kisbabánk !
A következő napokban Nicolas még emésztette a dolgokat, hiszen az életünk teljesen megváltozott. Anyának szólít ha kettesben vagyunk és baba ruhákkal állított be egyik este . Ő egy csodálatos Apa lessz .
Minden második nap bevisz az anyám a kórházba, minden rendben van a műtét helye már alig látszik és a kis manó is szépen fejlődik .
Ma lettem 20 hetes várandós, Nicolassal
a dokinál megtudtuk hogy kisfiunk lessz és Nicolas kiszögezte hogy Miron a kedvenc neve. Már le se tudnám tagadni hogy terhes vagyok , szép kerek lett a pocakom .
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...