Kórterem

1K 32 0
                                    

Nicolas
4 órával később még mindig a kórház padlóján ülök , a Miller családnak elküldtem az értesítést és jöttek is ök is csak le és fel sétálnak . Az orvosok többször is kijöttek de semmi nyugtatót nem mondtak .
Az embereim kutatják a merénylőt , a saját kezemmel fogom megfolytani .
Sose voltam ennyire kétségbe esve .
3hete ismerem Zoját de annyira közelkerűlt hozzám hogy úgy érzem megszakad a szívem.
Amióta megismertem csak ő jár az eszembe . Életemben nem éreztem így senki iránt . Azt se tudom mi ez ?!
Én a határozott és kegyetlen Maffia főnök , azt se tudom mit csináljak, rettegek hogy elveszítem Zoját !
A kórház templomában mentem és a JóIstenhez imádkoztam . Csak legyen jól és életem végéig vigyázok rá és sose engedem el , ő már örökre az enyém !

2 óra múlva megint a műtő ajtaja elött vagyok . Mikor 2 doktor jön ki .
- Nicolas, vége lett a műtétnek. Mrs Zoya jól viselte a műtétet a helyzethez képest . A golyó részben roncsolta a tüdejét ezért az oxigén hiány miatt kómában van , de a vérzést sikerült elállítani és a tüdeje is kis idő után regenerálódik. A komából saját akaratából tud felébredni , az intenzív osztályon van a szobája most viszik át a műtőből , egyszerre csak egy ember mehet be hozzá !
- Köszönöm doktorur !
Zoja kórtermébe először a szülei mentek be , majd miután kijöttek elköszöntünk és hazamentek , hosszú 6óra volt nekik is.
Mikor beléptem a kórtermébe a szívem szakadt meg , itt fekszik elöttem mozdulatlanul csak a gépek hangja tölti be a szobát . Leültem az ágya mellé és megfogtam a kezét , kellemes meleg és pihe puha a kis keze . Egész éjjel mellett voltam , reggel elmentem a büfébe és egy kávét vettem, mikor visszamentem a szobába üresen találtam az ágyat .
Kétségbe esetten járkáltam fel és le , az egész életem lepörgött a szemem elől .
A könnyek potyogtak a szememből mikor Zojával kanyarodott be két nővérke a folyosón, egy gurulós ágyan tolták őt, behozták a szobába és átsegítették a másik ágyra , nemsokára ki is mentek .
- Zoja szivem, olyan boldoggá tettél !
Bújtam oda hozzá .
- Nicolas kedvesem ! Mosolyra húzta a száját, de pár pislogás után el is aludt.
A doktor nemsokára bejött és elmondta hogy Zoja felébredt , és rögtön ultrhang vizsgálatra vitték azért nem volt a szobában . Nagyon erős nő, az orvos szerint nagyon jó minden értéke és 10 nap múlva ha minden jól megy elhagyhatja a korházt .

15 nap múlva még mindig a kórházban vagyunk . Minden nap Zoja mellet vagyok , egy egy órára mentem el a kórházból de akkor is Ágnes, Zoja anyukája ott volt vele ameddig a munkámat elintéztem . Zoja felépülése lassan haladt , semmit nem bír meg a gyomra szinta csak a gyógyszerek maradnak meg benne. Már 3napja pár dolgot eszik és erősödött, ma hazavihetem és Zoja kérésére hozzám jön vissza . A közös otthonunkba !

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now