Szörnyű igazság

1.4K 39 0
                                    

Az edzést nem vittem túlzásba hiszen még mindig nem az igazi az egészségem, pedig minden reggelinél szorgosan beszedem az orvos által felìrt gyógyszereket . Odafentről zajt hallok , Nicolas megjött , elég későn hiszen majdnem éjfél van. A lépcsőn gyorsan fölmegyek majd meg is pillantottam a kanapén ül egy pohár ital társaságában .

- Csakhogy megjöttél ! Tartozol nekem egy pár magyarázattal ! Szóltam rá.
- Most nem alkalmas ! Menj lefeküdni!
Mondta iszonyú mérges hangon, miközben felált és velem szemben állt.
- Mér hoztál ide ? Megakarsz ölni ? Vagy mit akarsz tőlem? Kiabáltam, végre tudni akarom az okot hogy mér vagyok itt.
- Menj lefeküdni ! Ne akarj még jobban feldühíteni! Mondta mérgesen, láttam rajta hogy már nem bírja a makacsságomat
- Nem parancsolsz nekem te MR.senki !
Dühösen megütöttem a melkhasát, mire ő elkapta a csuklóm és jól megszorìtotta .

Ekkor vettem észre hogy a csuklóján vörös pecsét van a hófehér ingén. Ahogy jobban megnéztem a kezén is rászáradt vörös vér van. Mi más is lenne mint vér ?
- Ez meg micsoda ? Kérdeztem megijedve.
- Nem tartozom neked magyarázattal !
- Ez vér ? UramIsten te megöltél valakit ?
- Elég legyen ! Ki vagy te hogy neked mondjam el az üzleti ügyeimet?
- Szóval..szóval te, neked a munkád a gyilkolás ? Undorító
- Tudni akarod ? Biztos vagy benne? Ez az élet nem az informatika és a számok világa ! Itt ölsz vagy megölnek ! Ezek a férfiak 4 ártatlan ember öltek meg azért hogy ellophassák a szállítmányomat! Ezért ma amikor lebuktak saját kezemmel öltem meg őket ! Mindenkivel ez történik aki az utamba áll !
Sápadtan álltam elötte és alig hittem a fülemnek.
- Velem mi lesz? Kérdeztem félénken
- Veled ? Csak rajtad áll ! Kurvára bejösz, kívánlak de kezded elveszteni az érdeklődésemet a viselkedéseddel! Nem foglak megölni ! Annál értékesebb vagy ! Azért vagy itt mert egy projektben a segítségedre lesz szükség !
- És ehez elkellet rabolj ? Más megoldás nincs ?
- Bill Miller lányát elég nehéz lenne megszerezni tisztességes úton !
- És mégis miben van rám szükség ? Mért csak én vagyok jó ? Kérdeztem meglepődve
- Dr.Zoja Miller a Miller&Miller cégcsoport vezér igazgatója az állam legjobb Informatika és Villamos mérnöki cég jövőbeli tulajdonosa akinek a képzése már most tulképzett kategóriába tartozik. A tudásodra van szükségem.
- Látom te mindent tudsz rólam, de az egyetemen több 100 ember tanul rajtam kívül mégis csak én ?
- Hát nem érted 23 éves vagy és egy 500személyzetből álló cégét vezetsz és nem azért mert apucitól örökölted hanem mert megvan a tehetséges és a tudásod.
- Én akkor sem fogok neked segíteni !
- Akkor hullazsákban hagyod el a házamat !
- Te egy igazi pöcs vagy ! Ha szükséged van rám akkor azt ki kell érdemeld, kényszerből nem tudok dolgozni !
Ezektől a szavaimtól dühbe gurult. Fel le sétált és egyre agresszívabban viselkedett. Majd hirtelen elöttem termett és a nappali falának nyomott !
- Takarodj be a szobába ! És ki sem jöhetsz onnan te ribanc ! Üvöltötte és erőszakkal a hálóba cibált majd rámzárta az ajtót. Az ágyra feküdtem és kis idővel később a sírásba bele aludtam.

Kopogásra ébredtem. Antónia állt az ajtóban a reggelimet hozta és a napi adag gyógyszereket.
- Igazán nem kellet volna , nemsokára kimegyek és reggelizem. Mondtam lágy szavakkal
- Sajnálom kisasszony Mr. Nicolas azt mondta hogy nem hagyhatja el a szobát .
- Micsoda ? Hívd ide azt a gazembert .
- Nincs itt, elutazott !
- És mégis meddig lesz távol ? Addig bezárva maradok a szobában ?
- Sajnos igen, ameddig nem jön vissza ez a parancs. Antónia lerakta a reggelit és kiment majd kulcsra zárta az ajtót.
Ezt nem hiszem el .

3nap elteltével iszonyúan rosszul érzem magam. Semmit se csinálhatok csak fürdök alszok és gondolkodom.
Ez így nem mehet tovább . Muszály engedelmeskedni mert ha nem életem végéig itt ülök.

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang