Viszony ?

1.4K 37 0
                                    

Pár óra alvás után nagyon kellemes ébredésben volt részem . Nicolas épp a bugyimat húzta le amikor felébredtem .
Csókolgatni kezdett majd könnyedén búcsúztatta az egyik ujját amitől hangosan felnyögtem . Nicolas egyre gyorsabban mozgatta bennem az ujját közben hevesen csokolgatott amitől hangos sóhajok hagyták el szám. Egyre erősödő bizsergést éreztem a hasamban amikor villámként csapott be az orgazmusom . Nicolas elégedett mosollyal mászott ki a paplan alól és kerekedett felém . A férfiassága lüktetett ahogy a hasamhoz ért miközben csókot nyomott a számra .
Teljesen el is feledkeztem arról hogy milyen érzés mikor bennem van, hihetetlen , mintha minden porcikám a mennyországban lenne . Nicolas megállás nélkül ki be tolta és minden egyes tolással beljebb csúszott bennem a farka . A szemében égett a szenvedély tüze és teljesen elvesztette az eszét . Hangosan sóhajtozott és hevesen csókolt meg mikor elélvezett és belém ürítette magát . Mellém feküdt és mosolyra húzta a száját.
- Imádlak ! Mondta mélyen a szemembe nézve
- Ezt csak azért mondod mert jó velem a szex ?
- Azért mondom mert egy tökéletes nő vagy ! Minden férfi álma , okos , intelligens, bátor és gyönyörű.
- Biztos volt még ilyen nő az életedben !?
- Volt szép és okos is, de egytől egyig ribancok !
- Talán én is az vagyok !
- Szűz kurvát még nem láttam. Kacagott fel . És már nem vagy szűz, már az enyém vagy .
Összebujva beszélgettünk órák hosszát majd ebéd után Nicolassal az irodájába indultunk be, hiszen folytatnunk kell a munkát a cég építkezésen.
Egy órán keresztül készültem, szoros kontyba fogtam a hajam , és talpig fehérbe öltöztem, fehér nadrágot és zakót vettem fel vörös lakk magassarkut és táskát vettem fel hozzá. Nicolas gyönyörködve nézett rám, fekete ingbe és nadrágban volt igazán szexi .
A kocsival 40percet utaztunk majd egy hatalmas épület elött álltunk meg . Kicsit hihetetlen hogy ez egy maffia szervezet központja ,több emelet magas és eléggé sok ember van az épület legalsó szintjén . Mindenki nagy szemekkel nézett minket és szinte remegő hangon köszöntek.
- Szép napot Márta ! 20 perc múlva értekezlet !
- Jó napot Mr. ! Köszönt illedelmesen ,de rám úgy nézett mint a véres rongyra .

20 perc múlva az értekezlet megkezdödött és Nicolas után utolsónak léptem be a terembe , mindenki csodálkozva nézte hogy ki vagyok. 10 férfi és 2 nő ült az asztalnál majd én és Nicolas is leültünk.
- Üdvözlök mindenkit , bemutatom önöknek Mrs.Zoja Millert ő fogja vezetni a projektünket.
- Üdvözlök mindenkit ! Azért vagyunk ma itt mert az építkezés 3 hónap múlva elkezdödik szóval 3hónapunk van a nulláról elkezdeni a munkálatokat ezért mindenkitől precíz és kemény munkát várok el !
- Elnézést kérek , de mi már 80 százalékban készvagyunk itt vannak a elkészített tervek! Mondta fennhangon az egyik nő az asztal másik végétől
- Köszönöm az információt, de Nicolassal újból kezdtük az egészet,kérem mindenki vegyen el egy példányt az új tervezetekből ezek alapján kezdjük újra az egészet !
Mindenki ráncolta a homlokát de szó nélkül elkezdték nézegetni a terveket.

2 órával később hagytuk el a tárgyalót, Nicolassal beültünk a kocsijába és hazafelé tartottunk amikor kedves hangon megszólalt.
- Nagy fejfájást okoztál az embereimnek ! Mondta huncut mosollyal
- Itt nincs szükségünk a fejfájásra ,itt profizmusra van szükségünk .
- Te vagy a legprofibb, őszintén ilyen talpraesett nővel még nem találkoztam mint te !
A kedves szavaktól elpirultam , Nicolas még sose beszélt velem ilyen kedvesen . Egész hazafelé beszélgettünk, majd hazaérve már az ajtóban nekem esett .
Szó szerint leszakította a ruháimat és a konyhapulton dugott meg, minden alkalommal egyre durvábban és durvábban csinálja, de én imádom .
A fantasztikus szex után a nappaliban filmet néztünk összebujva és a tervrajzokról beszéltünk, igazából a filmre nem is emlékszem csak Nicolasra tudtam figyelni .
Még sose éreztem így egy férfi iránt, teljesen levesz a lábamról, és úgy érzem ő is így érez irántam vagyis remélem.

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now